Maar vriendlief daarentegen? Hij kan ook niet begrijpen dat ik nog lessen neem. Want ja, we rijden daar toch maar rondjes in die manège? En zelfs na zoveel jaren kan ik nog altijd niet steigeren zoals het paard van Zorro...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maras schreef:Toen ik 15 werd ( jaren geleden) kreeg ik een pony, door mijn vader zelf uitgezocht en gekocht zonder dat ik het wist ( was een pony van mensen uit het dorp, paardje deed het leuk in de sport en vader had geinformeerd of dit paardje voor mij een leuk beestje zou zijn, verder had hij er totaal geen verstand van) afijn die pony die mijn vader had gekocht was een vos. Hij kwam een keer kijken naar een wedstrijd en ik heb toevallig de schimmel van een clubgenootje vast omdat zij even weg moest. Komt mijn vader eraan, bekijkt heel triomfantelijk en goedkeurend de schimmel en zegt blij: wat een mooi paardje heb ik toch voor je gekocht ! ". Ik heb nooit durven te zeggen dat dit niet de pony was die hij gekocht had.........
gillian schreef:Ons pap vind ieder zwart paard met wat behang een Fries, alle bonte zijn Tinkers, kleine pony's zijn Shetlanders en alle paarden met enigzins de kleur van een Haflinger zijn Haflingers![]()
Verder zijn alle merries pismerries![]()
Op z'n werk patst ie met onze paarden tegen collega's, ze zijn nl gewéldigVerbaast me niks als ze bij hem op werk denken dat ie echt verstand van paarden heeft
![]()
Hij heeft ook een keer op het Z dressuurpaard van m'n vorige baas mogen "rijden"Gewéldig gewoon
Nanna schreef:_Rapido_ schreef:Mijn vader is ook een penny!
Hij denkt dat hij er heel veel vanaf weet maar eigenlijk snapt hij er niks van.
Ik had een New Forest pony en dat had hij zo goed uit zijn hoofd geleerd dat ie bij elk paard zei:
'Dat is een New Forest, toch?'
Mijn vader denkt dus dat elk zwart paard een fries is
Evelli schreef:stunning schreef:Of in de zomer als het warm is zegt hij meteen: heeft ze geen dorst? *loopt weg*
Komt hij ineens aangelopen met een volle emmer met water.
Hihi, zo kreeg ik bij de snackbar een keer goedbedoeld een patatbakje met watervoor het paard (shet van 90 cm
)
foxy80 schreef:Mijn vader heeft niet zo veel met paarden, maar mijn moeder heeft vroeger wel gereden en flapt er soms wel eens wat uit.
Toen ik mijn huidige paard kocht, zag ik de volgende dag dat mijn moeder op facebook triomfantelijk had gepost:
"Elke heeft een paard gekocht, een heel mooi, een ruin en ze heet Samira"
En dankuwel mama voor de gratis geslachtsoperatie!