verkeer en paard... hoe maak je dat veiliger?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:13

Lukt niet, paarden blijven dieren...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: verkeer en paard... hoe maak je dat veiliger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:24

Ik moet zeggen dat ik hier in de buurt alleen maar goede ervaringen heb met tractors. Gaan altijd netjes even stilstaan, laten de moter wat zachter draaiien, echt fantastisch. Paardje blijft er helaas een beetje benauwd voor, maar ik verwacht dat het van de zomer helemaal weg is want ze gaat met sprongen vooruit. :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:36

Mijn paard zal aan een weg komen te staan waar ook wel flink word gereden, soms. Met trekkers en vrachtauto's. Tot nu toe gaat het goet, gaan in de berm, of met een hele stoet oversteken tot een veilige plek.

Ben ook een tijd terug met een vriendin op buitenrit geweest, langs snelwegen en alles. Is goed gegaan, onder andere door dat ik wuifde tot langzamer rijden (met gestrekte hand op en neer :') ), en daarna groette. Bijna elke auto heeft zich hier keurig netjes aan gehouden.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:37

Dat doe ik inderdaad ook wel eens, als mensen asociaal hard aangereden komen. En daarna idd groeten of zelfs duim omhoog, uiteraard lach ik ook nog even lief. :P