Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oreo schreef:Mag ik die link van belazerd op het net nog een keertje? ik kon het onderwerp niet vinden in de lijst met topics in die link.
@TS: Ze ontvangt jouw brief morgen? Heb je haar dus een aanbod gedaan het paard te verhuizen naar jou toe?
hoop dat binnenkort weer alles goed voor het paard draait want die is nu de dupe. 
Anya schreef:Slot op de stal bij wan betalers mag en kan mits de stalhouder het paard wél blijft verzorgen en beweging geeft.Je hebt goed gehandeld. Ik vind ook dat de pensionhouder het dier in leven hoort te houden en fatsoenlijk hoort te verzorgen. dat is helaas het risico van zijn werk, maar een dier hoort daar de dupe niet van te zijn.
En het kan ook anders. Bij ons op stal staat al een jaar een tinker waarvoor niet betaalt wordt. Pensionhouder doet er alles aan zijn geld te krijgen. Het wordt nu een rechtszaak als ik het goed begrijp. Maar de tinker krijgt te eten, komt buiten, er wordt zelfs hoefsmid en enting geregeld. Ik vind het schandalig dat mensen een dier op zo'n manier kunnen laten verrekken vanwege een in gebreke zijnde eigenaar. Zo ook een slot op de stal. Eveneens schandalig.
. Ik wacht maar gewoon af hoe het loopt allemaal. In ieder geval is de pa wel achter hooi en stro aangegaan, dus wat dat betreft zijn we een stapje vooruit!