Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De meeste relaties zijn niet voor het leven.
Een paard is wel voor het leven.
Als je je paard wegdoet voor je vriend kan het zo zijn dat je vriend het een maand later uitmaakt.
Paarden maken het niet uit!
saswes schreef:Ik vind de uitslag van deze poll echt belachelijk. Ik spreek jullie nog wel als je als bejaarde helemaal in je remi overblijft omdat je je partner het huis uit gejaagd hebt. Wat heb je dan nog aan je paarden.
goeroe schreef:Migetje schreef:Waarom kiezen tussen vriend en paard?
Nou 2 jaar geleden had ik een vriend (het was best serieus).
Maar hij hield niet van paarden, eerst had ik er nog geen last van.
Maar na een maand of 6 begon hij steeds meer te zeuren dat ik te veel bezig was met mijn paard, en te weinig met hem. (Ik was maar 2,5 uur per dag bij mijn paard) Hij werd ook agressief (echt) ik heb het uitgemaakt en hij heeft me nog een héle tijd gestalkt. Uiteindelijk is hij opgepakt voor mishandeling. Dit is dus de reden van deze poll..
Maar in een ander bericht van je lees ik dat je 11 jaar bent. Wat heb jij dan al veel meegemaakt!
Citaat:edit; Ik lees hierboven vanalles over paard gaat eerder dood blablabla, weet je wat ik er van vind, dat als een man jouw de 2e liefde van je leven wil afnemen, is hij niet geschikt voor jouw, dan zou ik toch echt op zoek gaan naar een andere lieve man, geen handje vol maar een landje vol, en het zegt iets over een jongen als hij zijn liefste zoiets wil afpakken...
Citaat:Als je je paard wegdoet voor je vriend kan het zo zijn dat je vriend het een maand later uitmaakt.
saswes schreef:Niemand??? Nog wat kolen op het vuur:Citaat:Als je je paard wegdoet voor je vriend kan het zo zijn dat je vriend het een maand later uitmaakt.
Misschien niet, maar ik ken ook geen paard dat er een hap minder om eet als zijn vaste verzorger/ruiter van de een op de andere dag niet meer op komt dagen en vervangen wordt door een andere.
Wat vinden jullie dan van deze:
Als jij zou moeten kiezen tussen je paard en je kind?
Nou gaat iedereen vast steigeren....