Stalhoudster deed zo raar!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:56

Kayla"]
[quote="obsession schreef:

Als je zoiets durft te beweren over een ander ben je wel erg ovetuigd van je eigen kunnen.
Verder vraag ik me af of je nog iets aan de discussie gaat toevoegen of dat je alleen maar Margreet gaat ondersteunen??
Je hebt nog helemaal niets gezegd over het topic zelf, je loopt alleen te schoppen naar anderen.

Whahahahaha *valt van haar stoel van het lachen*. Wie schopt hier nu naar anderen? *LOL*
*gaat weer terug op haar stoel zitten*
Het enige wat ik doe is mijn mening geven en mee doen in een discussie. En als je dit topic goed gelezen had, had je gezien dat ik wel degelijk reacties heb gegeven die direct op dit topic slaan, de andere zijn ook ontopic, maar meer indirect, snappie? Haha!
[/quote]

Had je niet beter op de grond kunnen blijven liggen???
Ik schop niet naar anderen ik verdedig mij tegen de mensen die mij aanvallen, vooral de mensen die barsten van de jaloezie.
En vooral diegenen die mijn rijden afkraken terwijl ze me nog niet hebben zien rijden. Degenen die genieten van zon topic en de hele middag al op dit topic zitten om maar iemand persoonlijk naar beneden te kunnen halen.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:58

dana schreef:
om er maar even een positieve draai aan te geven....
Leuk voor je Shaienne dat je hebt gezien dat je paard zo lekker kan lopen, dan heb je weer wat om naartoe te werken.
Je eigen idee was dat het goed was dat hij een keer iets meer moest doen als normaal, dus vertrouw daar dan maar op.
Daarbij lijkt mij het oordeel van iemand die uberhaubt een hekel aan dressuur en wedstrijden heeft niet zo betrouwbaar. of heb ik dit onterecht uit je woorden opgemaakt?

Ik vind het knap dat je na dit rommelige topic toch nog hebt kunnen uithalen dat het inderdaad precies zo gegaan is als jij nu verteld!
Zo is het en niet anders!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 19:59

Het enige wat ik heb te zeggen is dat sommige mensen niet moeten doen alsof ze wat beters te doen hebben, en zich veel beter voordoen dandat ze zijn Lips are sealed Helaas heb ik Jess en Steef nog nooit zien rijden, maar van verhalen en foto's weet ik genoeg, ik vind dat ze goed kunnen rijden, goed omgaan met de paardjes, ik wou dat ik zo goed kon rijden! Daar mogen ze beide trots op zijn....
En Margreet waarom begin je over de rijstijl van je stalhoudser? Omdat je daarzelf niet aan tipt ofzo? Het ging over de manier van handelen van de stalhoudster van Gerdien...........................

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:04

obsession"]
[/quote]
Ach gosh heb je niks beters te zeggen? Ach gut

[quote]
Ik schop niet naar anderen ik verdedig mij tegen de mensen die mij aanvallen, vooral de mensen die barsten van de jaloezie.
[/quote]

Even ter info: verdedigen kan ook op een eerlijke manier, zonder schoppen onder water, even dat je het weet . Meestal maakt dat zelfs meer indruk en kom je ook sympathieker over.

Zoiets:[quote="obsession schreef:
Ow ja Pris pliezzzz bemoei jij je ff niet met deze discussie! Als er een zn paard finaal naar de*piep* rijdt ben jij het wel of niet dan??

is niet aardig

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:05

Sjongejongejonge...
Het ging toch over de vraag of het terecht is dat de stalhoudster van Shaienne de toegang tot het terrein ontzegt voor een aantal mensen?
Ja, vind ik wel, want het is haar terrein.
Ongeacht hoe er daadwerkelijk met je paard omgesprongen is. Kennelijk was het haar manier niet, en omdat het haar stal is mag zij dan besluiten dat diegenen niet meer welkom zijn.
Dat het vervolgens een spelletje 'wie kan het beste rijden' 'wie heeft de meeste ervaring' en 'wie heeft de beste stalhouder/instructrice/whatever' wordt vind ik persoonlijk wel weer een beeeeeetje jammer Lips are sealed
Wat een gehak zeg. Misselijk

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:08

Fitzroy schreef:
Uhm .... misschien is het jullie ontgaan, maar de stalhouder van Margreet heeft al met meerdere paarden GP gereden dus die weet echt wel waar ze het over heeft! Dan kun je dus idd op pure prestaties objectief zeggen dat ze weet waar ze het over heeft.
Logisch ook dat die geen tijd heeft om ieder willlekeurig paard te rijden.

ojaaaa wie is die stalhouder, misschien dezelfde als haar instructeur... ?

Zegt trouwens niks hoor. Ik heb een tijdje bij Nadine Capellmann gewerkt en om nou te zeggen dat die qua kennis het licht uitgevonden had..... Lips are sealed Goed rijden heeft ze ondertussen wel geleerd. Toen kon ze gewoon netjes op een heeeeel goed doorgereden paard blijven zitten en zolang haar instructeur er dagelijks op bleef rijden ging het wel goedkomen. (dat was in het jaar dat ze Ankie had geprobeert om te kopen 1996)
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 20-05-03 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:08

Cody schreef:
Sjongejongejonge...
Het ging toch over de vraag of het terecht is dat de stalhoudster van Shaienne de toegang tot het terrein ontzegt voor een aantal mensen?
Ja, vind ik wel, want het is haar terrein.

Sterker nog, wat jij (en anderen) ook vinden, het is haar wettelijk recht om iemand toegang op haar terrein te ontzeggen.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:10

nou ik heb dit topic helemaal gelezen werd er een beetje moe van iedereen loopt te discusseren omdat de stalhouder wat over obsession en steef heeft gezegd oke als ze echt eerlijk was geweest had ze er gelijk wat van gezegd...

Maar aan de andere kant heeft at niks met de rijstijl of kunde van steef en obsession te maken

iedereen heeft namelijk een eigen metode om een paard te rijden
en ik denk dat obsession en steef dat net ff anders doen als de stalhouders zelf

en daar heeft de stalhouder dan wat van gezegd ja oke laat het dan zo
zolang obsession en steef weten dat hun in (hun ogen) niks verkeerds gedaan hebben waar gaat dit hele topic dan over

en dat de stalhouder dan zeg ik wil hun liever niet opstal
dat is haar eigen keuze maar ik moet zeggen dat ik op mijn stal ook geen vreemde wil hebben

maar discuseer lekker verder heb ik ook weer een onzin topic te lezen

en voor de gene die mij nou persoonlijk aan gaan vallen je doet maar
mij boeit het niet hoor ik zeg alleen wat ik er van vind

LET NIET OP ME SPEL FOUTEN GEBEURD IEDEREEN WEL EENS

obsession

Kayla"]
[quote="obsession"]
[/quote]
Ach gosh heb je niks beters te zeggen? Ach gut
Gewoon verder lezen daar staat de rest!
[quote]
[/quote]

Even ter info: verdedigen kan ook op een eerlijke manier, zonder schoppen onder water, even dat je het weet . Meestal maakt dat zelfs meer indruk en kom je ook sympathieker over.
Die steken onder water worden naar mij toe ook gegeven, en wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
Zoiets:[quote="obsession schreef:
Ow ja Pris pliezzzz bemoei jij je ff niet met deze discussie! Als er een zn paard finaal naar de*piep* rijdt ben jij het wel of niet dan??

is niet aardig
[/quote]
Nee klopt, was ook niet aardig bedoelt!
Lees even haar reacties en gebruik even de zoekfunctie naar gebruiker Prisca...

Cody

Kayla schreef:
Sterker nog, wat jij (en anderen) ook vinden, het is haar wettelijk recht om iemand toegang op haar terrein te ontzeggen.

Nou klaar dan toch?
Snap nu ook precies wat er met de term boktweters bedoeld werd.
En dan heb ik het niet over één 'partij' in dit topic, maar over iedereen die hier anderen weer probeert neer te halen...
Laatst bijgewerkt door Cody op 20-05-03 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:11

Jeetje mina zeg, wat gaan we weer lekker! Nou, toen ik begon te lezen, meende ik dat Shaienne gewoon even vertelde hoe lekker haar paardje liep na het rijden door Steef. Nou, prima toch Verward ? Ze heeft zo weer een doel om naar te streven! Moet daar nou zo'n discussie van komen waarin iedereen iedereen afkraakt? Nou, sorry, maar het nivo is zwaar gedaald. Lips are sealed

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:17

Cody schreef:
[Nou klaar dan toch?
Snap nu ook precies wat er met de term boktweters bedoeld werd.
En dan heb ik het niet over één 'partij' in dit topic, maar over iedereen die hier anderen weer probeert neer te halen...
[/quote]

Heb je hem weer door, Cody??
't is weer tijd om niets te plaatsen op Bokt, goed is het toch nooit Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:17

Destinietje schreef:
Nou, sorry, maar het nivo is zwaar gedaald. Lips are sealed

Je hebt het niet over rijstijlen toch!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:18

Ach laat ze het lekker onderling oplossen Cody, je krijgt straks toch weer reacties terug van de personen die er nu even niet zijn. Dan gaat het gewoon weer verder.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:20

Ja onderling ja, als dat zou kunnen...heeeel fijn.
Misschien een tijdelijk forum "Boktweter: wie weet het beter" ofzo Verward
Laatst bijgewerkt door Cody op 20-05-03 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:23

Betweter? Sja, daar kan ik er wel een paar van noemen Haha! En dat zijn niet Steef en Obsession.

Maar goed, onderling in dit topic maakt toch ook niet uit. Ik bedoelde eigenlijk dat de mensen die hier hebben gereageerd en er nu even niet zijn toch weer terug gaan steken.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:23

gijsenkim"]
[quote="Destinietje schreef:
Nou, sorry, maar het nivo is zwaar gedaald. Lips are sealed

Je hebt het niet over rijstijlen toch!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
[/quote]

jawel Schijnheilig haha, nee hoor! Nee, je kan er niets aan doen als je minder slim bent ofzo, of minder goed kan rijden of weet ik veel wat! Maar elkaar een beetje af gaan lopen kraken vind ik nou eenmaal erg zielig! Maarja, ik zal zo ook wel wat mensen over me heenkrijgen, maar ik ben niet van plan me tot dan afkraaknivo te verlagen Knipoog

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:24

Pfff kan er nooit meer een topic worden gestart zonder dat er een giga discussie komt met ruzie etc.? Ik heb Steef en Obsession wel effe zien rijden en ik vind ze wel goed kunnen rijden, wat een onzin. Ja de stalhoudster mag het wel verbieden maar leuk dat je je paard zo leuk hebt zien lopen en misschien kan je je paard naar Obsession een keer mee nemen zodat jullie zonder gezeur toch nog op dr paard kunnen rijden.

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:25

Citaat:
dana schreef:
om er maar even een positieve draai aan te geven....
Leuk voor je Shaienne dat je hebt gezien dat je paard zo lekker kan lopen, dan heb je weer wat om naartoe te werken.
Je eigen idee was dat het goed was dat hij een keer iets meer moest doen als normaal, dus vertrouw daar dan maar op.
Daarbij lijkt mij het oordeel van iemand die uberhaubt een hekel aan dressuur en wedstrijden heeft niet zo betrouwbaar. of heb ik dit onterecht uit je woorden opgemaakt?

Ik vind het knap dat je na dit rommelige topic toch nog hebt kunnen uithalen dat het inderdaad precies zo gegaan is als jij nu verteld!
Zo is het en niet anders!

dank je Knipoog
Ik kan me voorstellen hoe Shaienne zich voelt, ik ben ook zo'n twijfelaar, en als ik dan hulp krijg van iemand die ik goed vind rijden en goed met paarden om vind gaan heb ik daar wat aan.

Saienne, je hebt niet voor niets hulp aan Obsession en Steef gevraagd en niet aan je stalhouder, je vond dus zelf ook al dat zei er meer verstand van hadden, daarbij was je er zelf bij en zag je dat je paard niet in de krul werd getrokken. Kortom genoeg redenen om het advies van je stalhouder links te laten liggen. Je kan best de goede vrede bewaren maar wat ze zegt daar zou ik me niet teveel van aantrekken.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 20:34

obsession"]
[quote="Nuv schreef:
Ik heb zin in een beoordelingsmeeting! Dan kunnen we van iedereen die er is elkaar beoordelen op rijstijl en kunde! Biertje erbij, wat zal het gezellig worden! Haha!

Ik doe mee hoor, count me in!
Ik sta volledig achter mijn rijstijl en ik hbe dan ook geen angst om dat te laten zien, weet zeker dat Steef ook mee doet!
Enne smoesje als geen tijd , nee daar doe ik niet aan mee!
[/quote]
Ik ben benieuwd of zo'n poging gat lukken,
Wij hebben dat toen ook geprobeerd n.a.v. de adb clinic en er hadden veel mensen een grote mond maar naderhand kwamen er maar een paar mensen met paard langs.
Erg jammer...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:19

jemig wat een topic..
beetje flauw dat een leuk topic word verziekt door mensen die onderling ruzie hebben..

(hihi ga nu even zoeken naar gebruiker prisca)

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:21

Ik vind het heeel maar dan ook heel kinderachtig hoe sommige mensen alleen maar reageren om te rellen (bepaalde mensen reageren alleen op dit forum als er wat te rellen valt en hebben nog geen enkele normale reactie geplaatst) en om ons neer te halen?
HOe komt iemand erbij dat ik denk dat ik beter ben dat Atie Sanders?
Het spelletje van wie het beste rijden kan kan me geen hol schelen, ik weet voor mezelf hoe ik ongeveer rijd en ik weet dat ik nog heel veel moet leren wil het ook maar iets voorstellen, het gaat erom dat iedereen lol in zijn manier van werken heeft maar val elkaar niet ongefundeerd aan op elkaars rijden.

Ik vraag me heftig af wat het doel is van dit gezeur? Als mijn naam er niet in voorkwam had ik dit niet eens gelezen.....

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:27

Wat ik me afvraag: welk zadel heb je gekozen ? Knipoog

Linet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:34

Kan hier geen slotje op??

Bokt is toch voor je plezier, en niet om ruzie met elkaar te maken??

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:35

Ja inderdaad, waarom komt op zo'n topic nou geen slotje?