Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JaneJansen schreef:Brainless schreef:Rede verkoop: Geen klik.
Als eerste dit kan natuurlijk!!
Maar ik heb 1x meegemaakt:
Ik: wat gaat er mis dan?
Zij: nou ja, als ik opstap lig ik er gelijk weer naast.
Ik: en als iemand anders rijdt?
Zij: ... niemand durft er meer op...
Laat maar.....!
geen klik..
wel eerlijk Equidea schreef:Tja niet iedereen kan overal getalenteerd in zijn, maar dan kun jij als koper bij interesse toch je communicatieve talenten gebruiken...?
Als het paard niet verkocht word, zal de verkoper vaak wel inzien dat de advertentie niks is...
En zo niet, er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, of in dit geval een paard verkopen. (bijv. via via).
En wat nou als je analfabeet bent, of niet uit de computertijd komt, mag je dan geen paardje hebben? (of verkopen mocht er iets tussen komen).
Ik heb het nu puur over de advertenties die slecht geschreven zijn, of niet de geweldig mooiste foto's hebben. Niet over de advertenties met slechte ruiters, of paarden die in houdingen gedwongen worden.
Ik denk dat dat een soort anti-grootheidswaanzin van een verkoper is, het paard niet te veel willen ophemelen ofzo. Andersom kan natuurlijk ook. Kennisje had een leuke advertentie gezien, met op zich aardige foto's. Bleek het een draak van een paard te zijn
Lynn_Nikita schreef:Equidea schreef:Tja niet iedereen kan overal getalenteerd in zijn, maar dan kun jij als koper bij interesse toch je communicatieve talenten gebruiken...?
Als het paard niet verkocht word, zal de verkoper vaak wel inzien dat de advertentie niks is...
En zo niet, er zijn meerdere wegen die naar rome leiden, of in dit geval een paard verkopen. (bijv. via via).
En wat nou als je analfabeet bent, of niet uit de computertijd komt, mag je dan geen paardje hebben? (of verkopen mocht er iets tussen komen).
Ik heb het nu puur over de advertenties die slecht geschreven zijn, of niet de geweldig mooiste foto's hebben. Niet over de advertenties met slechte ruiters, of paarden die in houdingen gedwongen worden.
je kan altijd hulp inschakelen en een advertentie na laten lezen door een kennis of familie lid

met nogal knullige omschrijvingen, had ik een advertentie geplaatst op MP.
mimeslosydy schreef:nou vroegah (tjah jaartje geleden ofoz) keek ik heel vaak op marktplaats voor pony's![]()
maar ik heb het opgegevendaar stonden soms foto's bij dat ik dacht... zo verkoop je toch niks! slechte kwaliteit, ongepoetste paarden van achteren, of je ziet hem nauwelijks etc etc
nu kyk ik nooit meer
Vjestagirl schreef:Ondertussen advertenties gezien, en dan bel je om stokmaat en afstamming enzo te vragen 'ja, als je dát soort dingen gaat vragen, moet je vanavond maar terug bellen'. Laat maar.
Urielle schreef:Vjestagirl schreef:Ondertussen advertenties gezien, en dan bel je om stokmaat en afstamming enzo te vragen 'ja, als je dát soort dingen gaat vragen, moet je vanavond maar terug bellen'. Laat maar.
Mijn vriend en ik delen de GSM, als je hem aan de telefoon krijgt is het ook totale paniek als je naar iets over de paarden vraagt, zelfs als hij het zelf ook echt wel weet