Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xCaitlin schreef:Hoooi, ik kom even binnenvallen
in maart (ja ik weet, is nog er weg) is er weer een carnavals pas de deux op de manege! Dit jaar wil ik wel graag meedoen en ben dus op zoek naar een leuk thema waar makkelijk muziek bij te zoeken is. Waarschijnlijk moeten we een standaard proef rijden en mogen we dus (helaas) niet zelf de proef maken. We willen wel graag een orgineel thema (dus niet bruid & bruidegom etc.)![]()
Ben benieuwd of jullie suggesties hebben voor leuke thema's
Myrthe92 schreef:13 Maart, verkleed als KISS!Heb d'r al zin inn!
http://classicrockfestival.web-log.nl/p ... 3/kiss.png
doriss schreef:Ik meld me ook!![]()
Zondag 19 december ga ik een Pas de Deux rijden met een stalgenootje, ik op mijn eigen Charles, en zij op een manegepaard dat veel op Charlie lijkt.
De proef mogen we zelf bedenken, en het thema ook. Ik ben dus op zoek naar een leuk thema, het liefst iets waar je ook muziek bij kan verzinnen..
Wie heeft er tips voor het thema, de muziek of de proef zelf?
Alvast bedankt!
__denise schreef:Wij gaan in maart als nonnen!![]()
We gaan natuurlijk in nonnenpak, op heilige 'jezus'-muziek.
Als we op de helft zijn van onze proef. Groeten we nog een keer (We moeten nog verzinnen hoe),
maar dan zorgen we ervoor dat we hippe, sexy mensen worden (iets van de jurk uit en dat dat er dan onder zit ofzo), en dan rijden we verder op muziek beetje 'anti-jezus-muziek'. Beetje zodat we schijt aan 't leven hebben ofzoiets.
Wat een woorden, jezus muziek.![]()
.
doriss schreef:Ik meld me ook!![]()
Zondag 19 december ga ik een Pas de Deux rijden met een stalgenootje, ik op mijn eigen Charles, en zij op een manegepaard dat veel op Charlie lijkt.
De proef mogen we zelf bedenken, en het thema ook. Ik ben dus op zoek naar een leuk thema, het liefst iets waar je ook muziek bij kan verzinnen..
Wie heeft er tips voor het thema, de muziek of de proef zelf?
Alvast bedankt!
Elin_ schreef:ik meld me ook!
Wie is er goed in een kur schrijven?
Ik kan het wel... voor het internationale werken Zz licht en ZZ zwaar (Vind ik het makkelijker ivm de oefeningen en het ritme van de muziek) ,maar voor mezelf kan ik niets schrijven (Ik kan niet voor een niveau onder de M1 schrijven... weet niet waarom waarschijnlijki om de oefeningen -Niets mee bedoeld ,maar bijv. bij veel liedjes hoor ik ritme waar een stukje Piaffe heel goed is etc of een pirouette of een galopswissel
- )
Dus wie zou me willen helpen?![]()
Zoiets als de Kur op muziek van Moorlands Totilas en Edward gal waar die toen goud mee won
(Edit gevonden: Kliik!
Zoiets zoek ik ... Iets explosief en machtigs.Want bij die proef hierboven niet alleen door Toti en Gal krijg ik zo ''woow'' gevoel maar die muziek is gewoon zo.... Heftig zegmaar
Net als It's my life ( van It's my life, it is now or never , Im gone live forev er ..Blabla) of Im special (van Im special .. Im am Beautiful ... Im am Wonderfull and Powerfull.. blalba) die muziek geeft je ook zo gevoel (vooral It's my life)
Woow heel verhaal