Pffff.... dat is lang wachten! Ik geloof niet dat ik dit zou kunnen! Waar lopen die dieren nu??? Ik las op de site van Gradient dat er ook Koniks lopen,ik wist niet dat je deze ook kom kopen????
Ik houdt dit topic even in de gaten
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-10 16:20
de paardjes lopen nu op texel, maar ze hebben meerdere gebieden verdeeld over nederland.
tja ik heb ze gewoon gebeld en gevraagd wat ze met de dieren doen die ze vangen, of particulieren er ook een konden kopen..
Lillian__
Geplaatst: 31-01-10 16:22
girlyggirl schreef:
zie je wel, de volhouder wint! veel plezier met hem/haar
aanhouder
anyways erg leuk voor je:D ik vind exmoors ook hele mooie beesjes veel plezier met hem/haar
_biondaa
Geplaatst: 02-02-10 17:45
oelala! Wat een droom die uitkomt!
Voor namen van een merrie ben ik zelf altijd gegaan voor Mexx, Chanel & pandora.
andere leuke roepnamen zijn ook ; julie,Maximé,ozzy,sèm.
Veel plezier met haar, laat je snel foto's zien?
Laatst bijgewerkt door chevax op 02-02-10 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Cursief aangepast in normaal
nee helaas nog geen nieuws hier.. pff nou heb ik laatst weer andere namen gezien, nu ben ik weer aan het twijfelen.. maar goed dat ze er nog niet is haha..
als het nog langer duurt, dan wachten we nog even daaaah * straalt exmoormerrie in dat ze zich moet laten vangen*
memmie1960
Geplaatst: 15-02-10 16:43
feli met je aanwinst en dat je er maar heel lang plezier van mag hebben hoop dat je leuke naam vind kijk naar je paard en zeg naam en kijk hoe hij zei erop reageer dan weet je het hahahahah
minikatje
Geplaatst: 15-02-10 16:44
memmie1960 schreef:
feli met je aanwinst en dat je er maar heel lang plezier van mag hebben hoop dat je leuke naam vind kijk naar je paard en zeg naam en kijk hoe hij zei erop reageer dan weet je het hahahahah
pssst, diertje moet nog gevangen worden
biesbas
Geplaatst: 15-02-10 16:45
Wat leuk voor je!, als je hem hebt wel een foto op bokt zetten natuurijk.
PureSG
Geplaatst: 15-02-10 16:52
Wat super voor je zeg! Kan me voorstellen dat het wachten inmiddels wel zijn tol begint te eisen Maar je krijgt er straks iets supers voor terug! Het is het waard!
nou als of jullie het wisten! ik ben net gebeld!! ze hebben er al een aantal gevangen.. maar er zijn nog meer mensen die intersse hebben maar die willen er meer.. dus ze willen er nog een paar gaan vangen en dan hebben ze genoeg om nog 2 mensen tevreden te stellen en dan kan ik ook eentje kiezen..
aankomende 2 weken gaan ze niet vangen omdat ze wat anders te doen hebben.. maar die week erna wel weer. hij zei, dus over een week of 3 denk ik dat we wel weer bellen dat je kan komen!! dus waarschijnlijk over een maand heb ik mn pony!