Dani62 schreef:Liljebo: wat een moeilijk verhaal. Misschien lees ik erover heen, maar gaat dit over je nieuwste merrie (draver)? Ik moet zeggen dat ik jouw gedachtengang begrijp, al zou het nooit de mijne kunnen zijn. Er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn paard te verkopen. Ook al heb ik haar zeker gekocht met het doel om heerlijk veel buiten te rijden, is ze nu gewoon zo'n groot deel van mijn leven en van mijn hart dat ze altijd mag blijven. Ik zal met alle liefde voor haar blijven zorgen wát ze ook mankeert, zelfs al kan ik alleen nog maar naar haar kijken. Maarja, dat is best persoonlijk.
Veel succes en sterkte met je beslissing!
Opmerking snap ik niet helemaal. Ze wordt natuurlijk niet verkocht.
Ze blijft gewoon, maar wordt wel over een maand (als mijn da van de paardenkliniek terug is) volledig onderzocht om te kijken hoe ernstig haar lichamelijke problemen zijn en als ze pijnloos kan rondlopen, mag ze gewoon blijven.
Dit topic ging daar trouwens niet over. Is geen adviestopic of zo maar alleen een discussietopic naar aanleiding van een topic in zweden.
Was gewoon benieuwd hoe mensen erover dachten.
Mijn eigen standpunt had ik allang bepaald, maar vind het gewoon interessant om de verschillende meningen en argumenten te horen.
. Maarja, dat is best persoonlijk.
. Heb je verhaal ook op PN gelezen, daar dacht je wel aan verkopen eerst als ik het goed heb. Dacht dat je hier ongeveer hetzelfde had neergezet. Oke, laat maar, ik stil al
.
), maar het zadel bleek wat te zwaar

en met ze wandelen..