Vorig jaar heb ik van die weidebrokken gekocht, aanvullend voer, daar was ik wel heel tevreden over (en mijn pony ook). Ik zie dat ze nu in Nederland alleen de dekjes, dekens, handschoenen/rijlaarzen hebben. Helaas geen brokken zo te zien. Maar misschien komt dat ook nog eens terug!
Sharon89
Geplaatst: 26-08-09 22:14
oeehhh gaaf ik krijg altijd een mailtje van de lidl, maar ik zag al dat gereedschap, ik dacht pff weer geen paardenspullen.. maar ik had verder naar onder moeten scrollen! Jammer dat het maar weinig dingen zijn...
naar wat ik lees is de mat van de deken 185 (onderlengte dus 135 bovenlengte) dus als je paard niet groter is dab 1.60m en niet kleiner dan 1.50 dan past hij.
Misschien hebben ze meer spullen, pas stond er van iets een advertentie in en toen we bij de lidl kwamen stonden er uiteindelijk meer dingen die niet op de site stonden
Goh, 185 is precies goed voor mijn pony's. Die mut ik hebben.
xXutopiaXx
Geplaatst: 27-08-09 01:10
Oeh! Ze hebben weer nieuwe aanbiedingen! Had het nog niet gezien Ga eens kijken hoe de dekjes deze keer zijn. Ze zien er wel leuk uit, vooral de blauwe
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 31-08-09 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Normale groote gebruiken graag.
askazita
Geplaatst: 27-08-09 12:04
_Orlando_ schreef:
Ze komen donderdag 3 september! ik wil graag die deken
ik ook ga even kijken. ik neem de deken denk ik. 185 past mijne precies
Ik heb ook het deken voor mijn knolliewollie Alleen heeft iedereen het dekje al dus koos ik bewust er niet voor, Alleen is het net iets te klein van lengte en gaat het dus niet tegoei dicht, en die dichtdoendingen (ben naam weer eens vergeten) zitten zeer raar
Pebblesther
Geplaatst: 27-08-09 12:56
Hier bij ons in de Lidl (prov. Groningen) heb ik al eens een zweetdeken gekocht. Bevalt wel goed alleen snap niks van die singel die je onder de buik vast zou moeten maken. Dat past nooit. Verder 2 rijkbroeken gekocht maar die zijn niet echt flexibel. Dus als je bent opgestegen op je paard zit hij helemaal strak om je benen/knieën. Heb ook een soort goedkope Equshine gekocht, die werkt prima. En ook de paardenshampoo en coolgel werken goed.