boemel schreef:Penny-meisjes zijn meisjes die niet realistisch over een paard denken.
"Niet realistisch denken" noem ik dromen
Kan aan mij liggen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AmyII schreef:altijd op hetzelfde liefste paard van stal rijdt enzo. Echt zo'n paard waar bijn iedereen gek van is...
(ik ben gek van de pony waar niet iedereen gek van is, de helfd van de manege durft er niet op...
Alle kinderen (en bijna alle volwassenen) zijn altijd helemaal weg van Bresco omdat ie zo lief is en zo'n leuk koppie heeft. Maar als je er een volwassene op zet, dan kan hij laag vliegen
Arno24"]
[quote="AmyII schreef:altijd op hetzelfde liefste paard van stal rijdt enzo. Echt zo'n paard waar bijn iedereen gek van is...
(ik ben gek van de pony waar niet iedereen gek van is, de helfd van de manege durft er niet op...
Alle kinderen (en bijna alle volwassenen) zijn altijd helemaal weg van Bresco omdat ie zo lief is en zo'n leuk koppie heeft. Maar als je er een volwassene op zet, dan kan hij laag vliegen 
Mikju schreef:_/-\o_ Mensenmensenmensen jullie zijn GEWELDIG... Ik heb hier compleet onder tafel gelegen van het lachen om jullie verhalen.![]()
Werelds zo'n topic... mogen dr van mij VEEL meer van komen![]()
Whoei.. ff afkoelen
(weetjewel die wonderlijke stripjes van pennymeisjes die zomaar !! een pony in het wild vinden en toevallig ook een schuur, jaja...)
Zat de hele dag op de manege en vermaakte me prima met de manegepony's daar. Viel dus niemand lastig met mijn hulp. Ik heb alleen nooit mijn fiets omgetoverd tot paard, en ben ook niet met rijkleren naar school gegaan. Mijn kamer hing idd helemaal vol met posters, kwam ook omdat ik een behang had met poesjes erop hoor...
), we kraken ze niet af, we halen eerder herinneringen op
. Maar soms zijn ze gewoon verschrikkelijk irritant, maar langs de andere kant weer verschrikkelijk schattig(sommigen dan!).Cassidy schreef:Maar heel duidelijk Pennymeisjesgedrag is het als ze met de zweep de fiets gaan bewerken....
Todat een vriendin met der zweep aan een tuinhekje bleef haken en frontaal op der bek ging
Gelukkig hadden we allebei onze cap op
Maar toen zijn we er maar mee gestopt 
AmyII schreef:Ik vind een pennymeisje een meisje die alles machtig stoer en eng vind aan een paard. En dus nog zelf niet kan opzadelen, altijd op hetzelfde liefste paard van stal rijdt enzo. Echt zo'n paard waar bijn iedereen gek van is...

Kais schreef:Ik heb vroeger eigenlijk niet zoveel gekke dingen gedaan als het om paarden ging. Ik reed alleen paard op de vuilnisbak, waaraan we touwen hadden vastgemaakt die de teugels waren. Het mocht trouwens alleen als de vuilnisbak helemaal vol was, anders viel ie omHet was btw niet zelfbedacht
![]()

collendoorn"]
[quote="Kais schreef:Ik heb vroeger eigenlijk niet zoveel gekke dingen gedaan als het om paarden ging. Ik reed alleen paard op de vuilnisbak, waaraan we touwen hadden vastgemaakt die de teugels waren. Het mocht trouwens alleen als de vuilnisbak helemaal vol was, anders viel ie omHet was btw niet zelfbedacht
![]()

, dat is wel heel erg
Maar ja, ziet er ook een beetje raar uit, bovendien heb ik nu mijn eigen paarden om mee door het bos te hobbelen. en mijn posters hangen in de stallen nu
.
) Daar kan ik me zo dood aan ergeren!!!!!
kwam hinikend op me af gegalopeerd :d alleen de merrie moest niks van mij hebben

Allemaal gemaakt door mijn vader, met manen en staart. Ze hadden allemaal van die penny-namen, zoals Ivanhoe, Lucky Star, Spotty en ga zo maar door. Ik had ze in alle kleuren en maten. De schuur was een stal, ze hadden allemaal een eigen 'box', opgehangen aan de muur dus
Hoofdstellen maakte ik altijd zelf van wol en een ijzerdraadje als bit
Mijn vriendin en ik hadden een pony-club opgericht: PC de Bokkesprong, hahaha. Dan gingen wel lessen houden, ik denk dat heel de buurt wel mee deed. Ik had allemaal 'springmateriaal', van die mayo-emmers van de snackbar en stokken, daar bouwden we altijd hele parcoursen mee op.
Natuurlijk reed ik altijd op een 3-jarige hengst, die elke week opnieuw beleerd moest worden.
En dan sprongen we parcoursjes of reden proefjes, en natuurlijk kon mijn 3-jarige alles want ik was Z: Hij kon dan piaffe, passaga en de levade
En ik sprong dan echt met dat stokpeerd tussen m'n r**t over hindernissen van een meter, compleet gestoord! Natuurlijk niet vergeten al die rozetten die we keer op keer maakten, bekers en staanders van aluminium folie. En die stonden dan in de schuur te prijken in de gereedschapskast. In elke houten kast zaten spijkers en schroeven, met naambordjes erbij. En mijn vader weer vloeken als hij de 'stal' weer in kwam, dan donderden al die stokpaarden weer om, tja ze waren losgebroken
Nog een detail, iedereen die ging rijden moest eerst de hoeven uitkrabben, en dan stond iedereen daar aan de muur, met zijn voet omhoog en een hoevekrabber of een takje alles er onder weg te schrapen haha.
2 aan de hand en 2 met plakband op de bagagedrager. Nouja ik ben denk ik de ergste tot nu toe 
Tessake schreef:en hel liefste van al was hij herkende me nogkwam hinikend op me af gegalopeerd :d alleen de merrie moest niks van mij hebben
![]()
nu ik dit lees heb ik zin om nog eens er naar toe tegaan kijken of Magic er nog altijd staat, en hoe het met hem gaat enz (zal me nu wel niet meer kenen denk ik )
). guanacotje schreef:Nog typisch penny-gedrag is van die meisjes die lid zijn van een stuk of 20 "paardenspellen" zoiets op internet waarbij je dus net doet of je een manege of zoiets hebt,en dan paarden kan "kopen" door op ze te bieden.Ze mogen dan ook altijd een beginpaard kiezen.Die noemt dan black beauty of bliksem en is een pekzwarte arabische hengst die ZZ springen én dressuur loopt (jaja,droom maar verder...)
angelke schreef:Maar heel je kamer volhangen met paardenposters vind ik echt wél penny, op die leeftijd bestaat je leven toch niet puur uit paarden? Je kan ook best nog aan íets anders denken(misschien heb je 1% kans dat je later echt iets met paarden doet), want later bestaat niet alles uit paarden, en dan sta je daar wereldvreemd....
Dat hield pas op toen ik op de middelbare school kwam. Toen kreeg ik nog wat hobby's naast mijn paardjes.
Helaas gaat dat nu niet meer ivm mijn rug.
Maar wereldvreemd was ik niet...