officieel mag je boven de 18 zonder cap rijden.
op mijn vorige pony ging ik wel eens naar buiten zonder cap
enz maar die kon ik blind vertrouwen en ik kende hem
door en door, toch is het beter om met cap te rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yildiz schreef:Zonder! Er gaat niks boven de wind door je haren! Maar...op wedstrijden of tijdens de les wordt het wel verplicht gesteld; en daar hou ik me dan ook aan. En de risico's; die zijn voor mij...
Leinearthur schreef:yildiz schreef:Zonder! Er gaat niks boven de wind door je haren! Maar...op wedstrijden of tijdens de les wordt het wel verplicht gesteld; en daar hou ik me dan ook aan. En de risico's; die zijn voor mij...
helemaaal met jou eens.
al die mensen die altijd trouw zijn aan hun cap die voelen nooit die echte vrijheid van de wind die door je haren gaat als jij heerlijk galopeerd op je lieveling
94ninitjuh94 schreef:officieel mag je boven de 18 zonder cap rijden.
Leinearthur schreef:yildiz schreef:Zonder! Er gaat niks boven de wind door je haren! Maar...op wedstrijden of tijdens de les wordt het wel verplicht gesteld; en daar hou ik me dan ook aan. En de risico's; die zijn voor mij...
helemaaal met jou eens.
al die mensen die altijd trouw zijn aan hun cap die voelen nooit die echte vrijheid van de wind die door je haren gaat als jij heerlijk galopeerd op je lieveling
[/quote]
Ik draag um altijd. yildiz schreef:
[/quote]
helemaaal met jou eens.
GinaloveRoos schreef:een vriendin van mij reed laatst zonder cap langs de weg, toen kwam ze de politie tegen en die gaf een waarschuwing, dus volgens mij is langs de weg een cap op wel verplicht.ikzelf heb op de weg altijd een cap op, maar als ik in het weiland ga rijden meestal niet.