Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sissi87 schreef:Beetje raar dat er net werd gezegt dat bijrijdpaarden voor mensen zijn die geen geld hebben.
Ik betaal nu meer dan op een manege hoor, ik betaal 20euro per uur aan les doe dat maar keer 4, nou dat betaal je aan een manege echt niet in de maand.
Verder betaal ik niks aan kosten zeg maar, maar ik koop wel ontzettend veel: nieuw hoofdstel, nieuwe peesbeschermers, snoepjes, dekjes, heb laatst zelfs nog een nieuw zadel gekocht, dus het kan ook anders...
mirgino schreef:ik weet niet of dit op mijn reactie slaat?
maar ik bedoel dat bijrijders die er nooit voor willen betalen en het als een dienst zien er dus geen geld voor over hebben maar gratis op andermans paard willen rijden,er dus geen geld voor over hebben.
Heino schreef:Dat vind ik een rare redenatie Rebecca. Tenminste, ik zoek liever iets langer door naar een bijrijder die door weer en wind komt omdat hij/zij het leuk vindt, dan dat diegene komt omdat er toch al betaald is
mirgino schreef:want waarom willen mensen zo graag een `verzorgpaard`?
toch eigenlijk alleen maar omdat ze geen geld hebben voor de manege om er 1 te huren?
en omdat ze dan een gratis paard willen hebben om op te rijden en dan nog met zo min mogelijk `werk`er omheen?
mirgino schreef:ik weet niet of dit op mijn reactie slaat?
maar ik bedoel dat bijrijders die er nooit voor willen betalen en het als een dienst zien er dus geen geld voor over hebben maar gratis op andermans paard willen rijden,er dus geen geld voor over hebben.