Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Libella schreef:Inzake de persoon die zogenaamd al een jaar op haar bestelling wacht (rijlaarzen): Deze laarzen zijn toendertijd gewoon netjes verzonden naar de klant, dit was uiteraard aantoonbaar. Ze had gekozen voor "standaard verzending" en geen "verzekerde verzending". Volgens haar is het pakket nooit gearriveerd, volgens de verzender (TNT) is het pakket afgeleverd (dit heb ik zwart op wit vernomen). Er is toen een onderzoek geweest van de TNT maar de eindconclusie is dat het pakket volgens TNT bezorgd is.
Nu wordt er schijnbaar van mij verwacht dat ik klakkeloos een paar nieuwe laarzen opstuur?! Als ze zoek zijn is het een ander verhaal. Als je ze verzekerd laat verzenden ben je gewoon gedekt tot 500 euro.
Deze mevrouw heeft deze kwestie toendertijd ook al publiekelijk gemaakt via Bokt en een jaar na dato wordt dit weer aangehaald. Wat wordt er nu verwacht van Libella Ruitersport? Dat ik nu (of toen) op het forum ga vermelden dat ik rustig een paar nieuwe laarzen opstuur zodat iedereen in het vervolg kan roepen dat spullen niet aankomen ook al kan TNT aantonen dat het wel bezorgd is? Erg zakelijk lijkt me dat niet en wij hanteren daarin de Algemene Voorwaarden op de website. Personen die nu roepen dat ik niet klantvriendelijk zou zijn mogen zich afvragen wat zij zouden doen in deze situatie?!
Mochten er naar aanleiding van bovenstaande nog kwesties zijn die opgelost moeten worden ontvang ik graag je reactie en zal ik z.s.m. hierop antwoorden.
Zoals jullie ook gelezen hebben mag Libella Ruitersport zich trotse eigenaar noemen van een hele hoop andere tevreden klanten en zullen wij ons best doen om iedereen tevreden te stellen. Wij ervaren dit topic dan ook als opbouwende kritiek en vinden het fijn middels deze weg onze kant van het verhaal te hebben mogen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Libella Ruitersport