je verveelt je geen moment
naar de heide enzo. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

naar de heide enzo.

en ga dan dit jaar als leiding:):):) heb er veel zin inaatjuh12 schreef:ik ga er niet naartoe als kampleiding.. maar de klein oever komt me wel bekend voor.. na even denken kwam ik erachter dan er een jongen werkt (Joost) die ook lang bij ons op de manege heeft gewerkt.. hij woont nu daar in de buurt en werkt daar nu ook al een tijd fulltime!
hijs mijn ex hahaha 1e jaars ponykamp kwam ik hem tegen..
Spookiej schreef:heey..
ik ben zelf ook jaren daar geweest... als kamp kind..en ga dan dit jaar als leiding:):):) heb er veel zin in
ik ga van 1 aug. tm 15 aug.
ik heb van de week een rooster gehad.. en wanneer ze nog mensen zoeken.. dus al ben je benieuwd moet je maar een berichtje sturen
dan kan ik het wel even na kijken:) en waar ze nog mensen zoeken..
het is echt een top ponykamp:)
Giorgio_x schreef:Spookiej schreef:heey..
ik ben zelf ook jaren daar geweest... als kamp kind..en ga dan dit jaar als leiding:):):) heb er veel zin in
ik ga van 1 aug. tm 15 aug.
ik heb van de week een rooster gehad.. en wanneer ze nog mensen zoeken.. dus al ben je benieuwd moet je maar een berichtje sturen
dan kan ik het wel even na kijken:) en waar ze nog mensen zoeken..
het is echt een top ponykamp:)
week 1 aug tot met 8 aug ben ik er ook![]()
wat ga je doen?
2 weekjes lang, eigen paard gaat mee, dus hoop dat het beetje gezellig wordt, vast wel
haha..