Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zilfstar schreef:Evanescence8 schreef:Te paard ben ik iets heel engs tegengekomen:
Een taxiNiet heel eng opzich, maar hij crosste achter me aan, zo hard als hij kon, en dat was niet perongelijk, hij moest mij hebben...
Dus ik snel een steegtje ingegalopeerd, waar die auto niet doorkon, en niet meer omgekeken, alleen zo hard als ik kon weggaloperen
Ajakkes!Enig idee waarom hij jou moest hebben? Was het in de avond? (Nog enger namelijk) En zo te horen neit in eht bos (daar heb je meestal geen steegjes...
)
Evanescence8 schreef:Het was 's avonds, het werd al een beetje donker. Het was bij mij in de buurt, van die lange zandpaden. Het is wel bekend dat daar drugsdealers, verkrachters en dat soort mensen komen, maar dat is vooral snachts. Ik zie daar dan vaak auto's staan, waar ik niet in de buurt mag komen. Voor je het weet schieten ze je dood. Maarja, ik zag daar niks, en die auto had ik van de voren niet aan voelen komen natuurlijk. Ik pas nu wel meer op hoor
paxine schreef:De rupsen hier zijn klein en groen,volgens mij geen prosessie rupsen
Ann_moi schreef:Een schotse hooglander die uit de bosjes kwam aanstormen..
Runn_love_ schreef:ik ben alleen nog maar mensen en konijnen tegen gekomen, 1 keertje een adder die vlak voor onze neus over ging![]()
maar als je iets als een olifant tegenkomt moet je ook eerst 3x keer kijken voordat het kwartje valt
happytime schreef:ooit een stelletje tegen gekomen die een "nummetje " aan het maken waren op het ruiterpad,ik kwam met mijn pony in volle galop aan en.....kon niet anders dan erover heen springen![]()
die kop van die gozer die bovenop lag,,zal het nooit meer vergeten!![]()
(is wel 21 jaar geleden gebeurt hoor,maar kan er nog smakelijk om lachen!)