Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xd
) we zijn eerst naar de Splitting geweest het lijkt me wel leuk toen ging ik naar paardrijden. We hadden dressuur en spelletjes gedaan het was hééééééééééééél (alsof er nog meer bij kunnen
) En in de stallen waren we wat aan het gek doen en ik stond bij Lucky en kwam (naam) met een hoevenkrabber in haar handen naar me toe en toen dacht Lucky dat ze me zou aanvallen dus ging ze me beschermen en met de kont naar (naam) dat vond ik heel leuk en later gingen we naar open huis Raai dit vond ik toch de leukste school ik hoop zo dat ik er heen mag maar ik denk dat het GT splitting wordt.
ik zap straks ook een op zoek gaan naar m'n oude dagboek

) trui en we hebben nog even monipoli gedaan.

vond er laatst een terug.. Oeh. jeugdherrinering
Maar die stond volgens mij niet in de Penny... het was een ander boekje maar dat zal later wel penny zijn geworden.
) met bezinestift AVRO-FANCLUB op geschreven..

)breezy302 schreef:Ik was ook heel erg, hele dagboeken vol en ik heb nog steeds alle boeken van Romana en Ragebol haha

.. Ik ging vroeger ook altijd in verlichte zit over verkeersdrempels, in volle "galop" door de straten, wedstrijdjes met m'n zusje. Verschrikkelijk
.. Ik had zeker 20 van die grand champion paarden en ik speelde uren met die dingen.
. Ik herinner me nog heel goed dat ik in een paardenboekje had gelezen wat mok was, alleen had ik de uitleg een beetje verkeerd opgevat, dus ieder paard waar ik de huid door de haren kon zin in de koten ( dus waar een rozige gloed hing ) werd meteen bestempeld als een paard met mok 
.
.
).. Ik schaam me dood als ik terug denk aan die tijd
. celticpony schreef:Jaa! Die fiets, wat ben ik blij dat ik niet de enige was.... Als we in de auto zaten had ik een witte arabier bedacht, die altijd met me mee rende