Ik wil een paardenman!!!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:20

Mijn ervaringen met een 'paardenman' waren iets minder....
Lag trouwens niet aan het feit dat we dezelfde hobby deelden. Het was gewoon een eikel Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:43

richard heeft ook echt geen interesse in paarden en af en toe wou ik dat hij wat meer geinteresseerd was, maar aan de andere kant vind ik het ook wel best zo.................hij zijn hobby's en ik de mijne.
Hij probeert me wel op andere vlakken zoveel mogelijk te steunen, bv. me m'n E rijbewijs cadeau geven, zorgen voor een auto die een trailer kan trekken etc etc........goed zo toch?!!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:34

Junta"]
[quote="Arno24 schreef:
Heeft wel z'n voordelen hoor als je partner ook in de paarden zit. Bij mij heeft het juist ellende opgeleverd als de partner niet in de paarden zit. M'n vriendin heeft het ook uitgemaakt omdat ze eigenlijk niets in de paarden zag. Dus, ik voeg er maar aan toe: paardenVROUW gezocht, haha


Wil ik me helemaal bij aansluiten. Ik woon pas samen en heb net mijn eerste paardrijlessen genomen. Is geweldig leuk om te doen en heb dat ook tegen mijn vriendin gezegd. Haar reactie was dat ze het heel erg leuk vond voor me, maar dat ik af en toe wel een "raar" luchtje mee naar huis nam. Toen zei ik dat ik op den duur ook wel een eigen paard wilde kopen. Haar reactie daarop was dat als ik dat zou doen het afgelopen zou zijn tussen ons. Ik zou dan geen moment meer thuis zijn volgens haar en zelf heeft ze er geen zin in om te gaan leren paardrijden. Heb ik eindelijk een hobby waar ik graag mee verder wil, krijgen we dit. Nu zit ik te denken waar ik voor moet kiezen. Of voor haar kiezen of gaan voor mijn nieuwe hobby? Als ik voor mijn hobby kies bij deze "PAARDENVROUW GEZOCHT". Het lijkt op zich een hele rare keuze, maar als ik een hobby heb die ik leuk vind, wil ik er ook volledig voor gaan. En dan wil ik geen vriendin die me daarin tegenwerkt. Wie kan me meer raad geven? Verward
[/quote]
Heb je daar echt raad voor nodig? Volgens mij weet je zelf heel goed wat je wilt! Knipoog
Maar goed, dan nu toch een adviespoging:
Ik weet niet hoe het zou zijn als ik net begonnen was met paardrijden, maar omdat ik het mijn hele leven al doe - het IS mijn leven *LOL* - weet ik wel dat als ik een vriend zou krijgen die het maar niks vond, dat dat mijn vriend niet eens zou WORDEN!
Weet je vriendin trouwens dat je wel eens op bokt bent? Wat vindt ze daarvan dan?

Maarreh... waar ligt Lopik ergens? Extreme duivel Haha! Nou ja, het zal toch wel veeeeeeeeel te ver weg zijn. Ach, zie het maar zo (doe ik tenminste wel): als single heb je veeeeeeeeel meer tijd voor je hobby! Schijnheilig

Junta

Berichten: 26
Geregistreerd: 22-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 18:31

Ik weet inderdaad wat ik zelf wil, maar ik wil zeker zijn van mijn zaak. Ik wil weten wat anderen in deze situatie zouden doen. Mijn vriendin weet niet dat ik op bokt aanwezig ben. Lopik ligt in de buurt van Utrecht.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 18:58

Vind dit een beetje rare praat.
Ten eerste kan je niet verwachten dat je vriend/vriendin/man/vrouw ook je hobby leuk moet gaan vinden.
Ook is je relatie in welke vorm dan ook niet erg super als je daarvoor uit elkaar wilt gaan.
Gewoon ieder zijn eigen gang gaan is het beste zij dit ik dat.
hoef toch niet allebei dezelfde intresse te hebben en dwingen tot het laten leuk vinden van jouw hobby lukt toch niet.

Trixy schreef
weet ik wel dat als ik een vriend zou krijgen die het maar niks vond, dat dat mijn vriend niet eens zou WORDEN!

Dit vind ik persoonlijk heel kort door de bocht.

Junta

Berichten: 26
Geregistreerd: 22-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:05

riccardo schreef:
Vind dit een beetje rare praat.
Ten eerste kan je niet verwachten dat je vriend/vriendin/man/vrouw ook je hobby leuk moet gaan vinden.
Ook is je relatie in welke vorm dan ook niet erg super als je daarvoor uit elkaar wilt gaan.
Gewoon ieder zijn eigen gang gaan is het beste zij dit ik dat.
hoef toch niet allebei dezelfde intresse te hebben en dwingen tot het laten leuk vinden van jouw hobby lukt toch niet.

Trixy schreef
weet ik wel dat als ik een vriend zou krijgen die het maar niks vond, dat dat mijn vriend niet eens zou WORDEN!

Dit vind ik persoonlijk heel kort door de bocht.


Het lijkt rare praat voor jou, maar ik wil alleen graag zeker weten dat de keuze die ik maak de goede is. Ik houd van allebei. Toen wij samen 4 jaar geleden samenkwamen heb ik haar niet verteld dat ik graag eens paard zou gaan willen rijden. En tijdens onze verkeringstijd is het een beetje verwaterd. We namen toen echt de tijd voor ons samen. Maar nu we samenwonen leek het me wel leuk om mijn wens in vervulling te laten gaan. En nu blijkt dus dat zij helemaal niet van paarden houd.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:06

Tja, mijn vriendje had ook niks met paarden toen hij iets met me kreeg. Nu gaat hij binnenkort les volgen Lachen Het kan dus gelukkig ook omslaan Lachen

Ik vind het persoonlijk ook niet leuk als mijn vriendje zich helemaal niet interesseerde in mijn hobby... Dan zoek ik toch liever een jongen die me wil helpen met de paardjes enzo Lachen

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:10

riccardo schreef:
Vind dit een beetje rare praat.
Ten eerste kan je niet verwachten dat je vriend/vriendin/man/vrouw ook je hobby leuk moet gaan vinden.
Ook is je relatie in welke vorm dan ook niet erg super als je daarvoor uit elkaar wilt gaan.
Gewoon ieder zijn eigen gang gaan is het beste zij dit ik dat.
hoef toch niet allebei dezelfde intresse te hebben en dwingen tot het laten leuk vinden van jouw hobby lukt toch niet.

Trixy schreef
weet ik wel dat als ik een vriend zou krijgen die het maar niks vond, dat dat mijn vriend niet eens zou WORDEN!

Dit vind ik persoonlijk heel kort door de bocht.

Nu ik het zo teruglees kan ik me voorstellen dat je dat idee krijgt. Ik ben het ook wel met je eens dat een relatie waarschijnlijk niet super is als je voor zoiets uit elkaar gaat. Aan de andere kant kan ik me die vriendin van Junta ook wel een beetje (een BEETJE dan he, maar ook niet meer dan een beetje Haha! ) voorstellen. Stel je kent elkaar al heel lang, woont samen en bent bijvoorbeeld gewend om heel veel samen thuis te zitten (weet niet of dat de situatie is, maar daar ga ik voor het gemak even vanuit) en vriendlief gooit zijn leven ineens om, koopt een paard, zet die bij de plaatselijke manege en de kans is dan inderdaad groot dat ie weinig meer thuis is (uitgaande van mijn eigen paardenliefde). Dan zou ik ook wel even goed gaan zitten nadenken hoor, als ik een hekel aan paarden had. En dan stinkt het inderdaad ook behoorlijk... Haha!

En verder bedoelde ik niet dat als mijn vriend (een eventuele dan) een hekel heeft aan paarden dat het dan nooit wat zal worden tussen ons. Ik bedoelde eigenlijk meer als hij er steeds op zou afgeven ofzo. Kijk, als hij het in zijn hart maar dikke oliebol vind, maar hij laat mij lekker mijn gang gaan, geen probleem dan!
Ik had het alleen ff heel kort opgeschreven Schijnheilig

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:10

Je kan niet vewachten dat mensen het gelijk leuk gaan vinden.
De eerste twee jaar van onze verkering intresseerde me het nop.
En nu hebben we 2 paarden en rij ik zelf ook.
Ben er elke dag en het verveeld totaal niet

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:11

Ik heb niet alles gelezen, maar vindt een aantal reacties idd kort door de bocht.

Hoe oud zijn we? In wat voor een soort relatie zit je als je partner je je hobbie niet gunt? Paardrijden is een uitgebreide verslavende hobbie, ik weet er alles van. Ik heb mazzel dat ik mijn vriend heb kunnen besmetten met het paardenvirus.
Maar zelfs dan.........is een relatie niet gebaseerd op het in de waarde laten van elkaar? Elkaar respecteren?

Er zijn grenzen, daar ben ik heilig van overtuigd, maar wanner je elkaar keuzes laat maken (ik of het paard) dan klopt er iets niet in je relatie. Niet van de gene die durft te vragen om te kiezen, maar ook niet van de kant van degene die moet kiezen. Er moet toch wel een gulden mdidenweg zijn???!!!!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:15

Dimple schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar vindt een aantal reacties idd kort door de bocht.

Hoe oud zijn we? In wat voor een soort relatie zit je als je partner je je hobbie niet gunt? Paardrijden is een uitgebreide verslavende hobbie, ik weet er alles van. Ik heb mazzel dat ik mijn vriend heb kunnen besmetten met het paardenvirus.
Maar zelfs dan.........is een relatie niet gebaseerd op het in de waarde laten van elkaar? Elkaar respecteren?

Er zijn grenzen, daar ben ik heilig van overtuigd, maar wanner je elkaar keuzes laat maken (ik of het paard) dan klopt er iets niet in je relatie. Niet van de gene die durft te vragen om te kiezen, maar ook niet van de kant van degene die moet kiezen. Er moet toch wel een gulden mdidenweg zijn???!!!!


Eindellijk ik dacht dat ik de enige was die hier zo over dacht.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:19

Dimple schreef:
Er zijn grenzen, daar ben ik heilig van overtuigd, maar wanner je elkaar keuzes laat maken (ik of het paard) dan klopt er iets niet in je relatie. Niet van de gene die durft te vragen om te kiezen, maar ook niet van de kant van degene die moet kiezen. Er moet toch wel een gulden mdidenweg zijn???!!!!

Dat van die gulden middenweg, daar kan ik wel wat inkomen, maar kun je uitleggen waarom er dan ook iets niet klopt aan de kant van degene die wordt gedwongen om te kiezen?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:28

Ik hoef abso geen paardenman!!

Die dunnen beentjes in die kleine broekjes...brrrr...

Maar een man die niet jaloers is op mijn beessie is altijd welkom.
En een paardenman die geen rijbroeken draagt vindt ik ook best Haha!
Maar dan wel 1tje die accepteert dat we neit op dezelfde manier met onze beesten omgaan

En dus abso geen man meer die zeikt en zeurt en zanikt!!

Geen moet je nu alweer naar dat paard?
Ook geen kan die niet een dag binnen blijven?
Je hebt geen tijd meer voor mij hebben we ook al gehad....

Zucht,,nog een leuke lesbische paardenvrouw in de aanbieding?
Niet te dominant, geen haar op der tanden...liefst geen borsten en dan toch wel met een mannelijk lichaam als het eff kan.

We komen er nooit uit he Frusty

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:31

riccardo schreef:
Je kan niet vewachten dat mensen het gelijk leuk gaan vinden.
De eerste twee jaar van onze verkering intresseerde me het nop.
En nu hebben we 2 paarden en rij ik zelf ook.
Ben er elke dag en het verveeld totaal niet


En je draagt geen rijbroeken??? Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:33

Marije schreef:
Mijn ervaringen met een 'paardenman' waren iets minder....
Lag trouwens niet aan het feit dat we dezelfde hobby deelden. Het was gewoon een eikel Lachen


Maar dat geldt toch ook voor de niet-paardenmannen? Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:17

ik wil echt geen paarden man , done that, been there, HATED IT Knipoog
nee ik wil een jongen die er weinig verstand van heeft en het verder gewoon allemaal prima vind, want anders doe je het nooit goed in zijn ogen !echt waar ik heb het meegemaakt, ik ga liever me eigen gangetje en ik vind het heerlijk om ff lekker alleen te zijn met me paardjes Haha!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:07

"Helaas" ben ik ook niet in het bezit van een paardenman. Sterker nog, mijn exemplaar heeft werkelijk NIKS met paarden, maar des te meer met zijn motor !

Mijn tip: pin je er niet te veel op vast - iedereen heeft recht op een eigen hobby en passie. Ik zou van mijn mannie nooit eisen dat hij zijn motor opruimt, hij moet het niet wagen te zeggen dat ik met paardrijden moet stoppen.
als compromis ga ik gezellig bij hem achter op de motor zitten (en ben ik zelfs met mijn rijbewijs bezig!) en gaat hij regelmatig met mij mee om te helpen met Lorenzo of om mij gezelschap te houden.
Hij filmt mijn wedstrijden, groomt (ook al heeft hij er de ballen verstand van) en steunt me in alles. en dat zonder enige vorm van interesse in die geweldige viervoeters !!!

Kortom: ik heb mijn droomman gevonden, zelfs al houdt hij niet van paarden!
en daar is helemaal niks mis mee.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:21

crossmonster schreef:
ik wil echt geen paarden man , done that, been there, HATED IT Knipoog
nee ik wil een jongen die er weinig verstand van heeft en het verder gewoon allemaal prima vind, want anders doe je het nooit goed in zijn ogen !echt waar ik heb het meegemaakt, ik ga liever me eigen gangetje en ik vind het heerlijk om ff lekker alleen te zijn met me paardjes Haha!

Tja, ligt ook weer aan de persoon. Zelf bemoei ik mij helemaal niet met anderen. Ieder is voor zich bezig. Alleen die liefde voor paarden moet gelijk zijn Haha! Zelf ben ik een sportruiter, maar ik verwacht niet van een ander dat die dat perse ook doet. Als zij lekker recreatief wil bezig zijn, is dat prima.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:00

Volgens mij is er sowieso iets mis in je relatie als er gekozen moet worden tussen paard of vriend(in)....

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:25

Sily schreef:
Ik hoef abso geen paardenman!!

Die dunnen beentjes in die kleine broekjes...brrrr...

Maar een man die niet jaloers is op mijn beessie is altijd welkom.
En een paardenman die geen rijbroeken draagt vindt ik ook best Haha!
Maar dan wel 1tje die accepteert dat we neit op dezelfde manier met onze beesten omgaan

En dus abso geen man meer die zeikt en zeurt en zanikt!!

Geen moet je nu alweer naar dat paard?
Ook geen kan die niet een dag binnen blijven?
Je hebt geen tijd meer voor mij hebben we ook al gehad....

Zucht,,nog een leuke lesbische paardenvrouw in de aanbieding?
Niet te dominant, geen haar op der tanden...liefst geen borsten en dan toch wel met een mannelijk lichaam als het eff kan.

We komen er nooit uit he Frusty



quote uit jouw Cu2

woonplaats: Delluftttttt
provincie: Zuid Holland
geboortedatum: 30-08-1980
leeftijd: 22
geslacht: vrouw
geaardheid: hetero

Weet je het zeker Hetero?????????????????????

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:27

En waarom geen rijbroeken,volslagen nutteloze opmerking.
Trouwens we hadden het over een onderwerp en jij wijkt er steeds meer van af.
even bij het onderwerp blijven graag.

PaulineJarig
Berichten: 12192
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:29

Ik heb een soort van paardenman, hij heeft veel geleerd en helpt me met Joris en kan een beetje rijden. Ook belangrijk: superhandig, dus fijn als je veel moet klussen op stal:))

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:37

Naz schreef:
Volgens mij is er sowieso iets mis in je relatie als er gekozen moet worden tussen paard of vriend(in)....


Inderdaad relatie is dan toch geen relatie.
Mischien kalverliefde geweest.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:39

DePennyBitch schreef:
"Helaas" ben ik ook niet in het bezit van een paardenman. Sterker nog, mijn exemplaar heeft werkelijk NIKS met paarden, maar des te meer met zijn motor !

Mijn tip: pin je er niet te veel op vast - iedereen heeft recht op een eigen hobby en passie. Ik zou van mijn mannie nooit eisen dat hij zijn motor opruimt, hij moet het niet wagen te zeggen dat ik met paardrijden moet stoppen.
als compromis ga ik gezellig bij hem achter op de motor zitten (en ben ik zelfs met mijn rijbewijs bezig!) en gaat hij regelmatig met mij mee om te helpen met Lorenzo of om mij gezelschap te houden.
Hij filmt mijn wedstrijden, groomt (ook al heeft hij er de ballen verstand van) en steunt me in alles. en dat zonder enige vorm van interesse in die geweldige viervoeters !!!

Kortom: ik heb mijn droomman gevonden, zelfs al houdt hij niet van paarden!
en daar is helemaal niks mis mee.


Zo ben je toch nog gezellig bezig met elkaar.
beetje geven beetje nemen. TOCH!!!!!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:41

Sily"]
[quote="Marije schreef:
Mijn ervaringen met een 'paardenman' waren iets minder....
Lag trouwens niet aan het feit dat we dezelfde hobby deelden. Het was gewoon een eikel Lachen


Maar dat geldt toch ook voor de niet-paardenmannen? Knipoog
[/quote]

Dat bedoel ik nou.
Er zijn vast wel forums voor mannenhaters.
Zal er 1 voor je zoeken.

Blijf nou effe bij het onderwerp.
Bedankt