Al zie ik de foto niet meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie1 schreef:hallo,
Ik heb goed nieuwsrebel is verkocht aan een heel lief baasje.
Ben echt blij dat hij een goed tehuis krijgt.
Vandaag komt onze nieuwe aanwinst een hele lieve D pony Ze is al wat ouder 15 jaar maar dat maakt niet uit want ze is heel braaf en dat is beter voor melanie Met deze pony kan ze lekker tutten enz.....
Ik zou jullie graag een foto laten zien maar weet niet hoe.
Citaat:Hij kan ieder moment raar doen bokken steigeren op hol slaan met poetsen bijten met opzadelen trappen.
Citaat:Maar het maak niet uit ik ga het met haar aanvechten ga morgen na de rechtswinkel. Ik heb ze al gebeld en ze zeggen dat het me zeker gaat lukken omdat de fokster een gevaarlijke pony aan een jong kind heeft verkocht voor een heel hoog bedrag en met zekerheid dat hij 100% braaf is, maar voor de fokster zal het niet zo leuk uitpakken want haar naam zal ter onder gaan!!!!
Citaat:Vandaag komt onze nieuwe aanwinst een hele lieve D pony Ze is al wat ouder 15 jaar maar dat maakt niet uit want ze is heel braaf en dat is beter voor melanie Met deze pony kan ze lekker tutten enz.....
Joyce schreef:Wie hadden die zaak nou verloren?Ik wist vanaf het begin al dat Gaby gelijk heeft. En hoe ik dat zo zeker wist? Ik heb er zelf ook 4 weken gezeten. Ik had me er eerder nog niet zo over uitgelaten, maar als ik dan dit weer zie... Echt, Vreselijke mensen zijn het daar op manege de driesprong in geffen.
Ze lijken zo aardig.. Ok, dit ga ik niet herhalen, dit stond al in Gaby's berichtjes. Maar wat was ik blij toen ik de berichten van Gaby las. Iemand die precies wist hoe het er aan toe gaat, en dat het dus niet aan mij lag dat ik het vreemd vond..
Jullie zijn niet de eerste die ze bedonderen.
Ik kwam daar, en nooit was er gezegt dat zieke pony's hadden, neuh alles was ze gezond. Mijn pony kreeg droes daar. En wat bleek? Alle pony's daar hadden droes gehad, en op die geweldige stal ontsmetten ze natuuuuurlijk ook zo goed
Joyce werd een x boos op me omdat ik bij hem zat en niet bij de kinderen. Mijn doodzieke pony. Franka vond het niet nodig om een veearts te laten komen met 41 koorts, nee , we wisten toch dat hij droes had, wat moest een veearts er nou bij doen.
Hij leeft niet meer.
Mensen, kijk aub uit voor hun. Dit zeg ik niet achter hun rug om want ze komen zelf ook op bokt. Jullie mogen nu eindelijk wel weten wat ik over jullie denk en vind.
Zelf heb ik ook gezien hoe ze pony's meppen. Met zijn 2'n er achter aan met de zweep. Te triest voor woorden, en die pony kon geen kant op want het was in de bak. Beestje was vol angst, maar nee, de vader van die pony was zo'n rotbok, daar kwam het door, dit moest ook een rotbok zijn. Vreemd, dat hij zo angstig was, of tenminste, gemaakt werd.............
Jullie hebben hier nu misschien niks aan, maar iedereen zou eens moeten weten wat voor mensen het zijn.
In de tijd hadden ze ook een andere pony, ook geen lieverdje. Trapte en beet als je niet uitkeek. En hoe stond hij te koop op internet?
'' Brave Kinderpony ''
Als ik je ergens mee kan helpen nathalie1 , dan doe ik dat erg graag. Als je mensen nodig hebt die ze kennen, ik wil je zeker helpen. En ik weet bijna zeker dat Gaby je ook wil helpen, en ik ken nog meerdere mensen die Joyce en Franka persoonlijk kennen (die ook daar intern stage hebben gelopen) en waarvan ik zeker weet dat ze willen helpen.
Misschein ook nuttige info, ze hebben laatst ook al een rechtzaak gehad, ook omdat ze een pony niet terug wilde nemen, en hun hadden verloren..