joepie ik mag een pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:14

heel veel plezier ermee!!!
Al zie ik de foto niet meer Verdrietig

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:20

nathalie1 schreef:
hallo,

Ik heb goed nieuws rebel is verkocht aan een heel lief baasje.
Ben echt blij dat hij een goed tehuis krijgt.
Vandaag komt onze nieuwe aanwinst een hele lieve D pony Ze is al wat ouder 15 jaar maar dat maakt niet uit want ze is heel braaf en dat is beter voor melanie Met deze pony kan ze lekker tutten enz.....
Ik zou jullie graag een foto laten zien maar weet niet hoe.

Leuk voor je dat je Rebel hebt verkocht, hoop alleen dat je bij hen wel eerlijk bent geweest over de reden dat hij weggaat. Dus niet omdat Melanie slechte cijfers op school haalt en dus geen pony meer mag, maar om deze reden dus:

Citaat:
Hij kan ieder moment raar doen bokken steigeren op hol slaan met poetsen bijten met opzadelen trappen.

en dat dat kind niet haar/zijn nek breekt omdat de ouders denken dat ze een superbrave pony hebben gekocht en jouw onderstaande opmerking in de toekomst ook voor jou van toepassing kan zijn

Citaat:
Maar het maak niet uit ik ga het met haar aanvechten ga morgen na de rechtswinkel. Ik heb ze al gebeld en ze zeggen dat het me zeker gaat lukken omdat de fokster een gevaarlijke pony aan een jong kind heeft verkocht voor een heel hoog bedrag en met zekerheid dat hij 100% braaf is, maar voor de fokster zal het niet zo leuk uitpakken want haar naam zal ter onder gaan!!!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 23:35

Huh??? Ik snap het niet meer. Pony niet braaf en toch zo snel verkocht??? En dat meisje van 15 kan hem wel aan hoop ik??
Voor tutten lijkt ie mij ook niet geschikt.....

Wat zeiden ze toen je dat erbij vertelde????

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 09:46

Citaat:
Vandaag komt onze nieuwe aanwinst een hele lieve D pony Ze is al wat ouder 15 jaar maar dat maakt niet uit want ze is heel braaf en dat is beter voor melanie Met deze pony kan ze lekker tutten enz.....

Jorie, dat van die 15 jaar en dat tutten gaat dus over hun nieuwe pony! Nerd Haha!

Nathalie, heb je al foto's? Je kunt ze mailen naar het adres in m'n profiel!

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:54

De mensen aan wie ik rebel heb verkocht weten de reden waarom ik hem niet geschikt vond voor mijn dochter. Ik heb ze alles verteld omdat ik deze mensen echt geschikt vond voor rebel, hele leuke en zeer aardige mensen. ik heb iedere dag contakt met hun en ze weten wat voor pony rebel is. Deze mensen gaan iedere dag met hem aan de slag en dat heeft rebel nodig. Net als een jong kind als ze te weinig aandacht krijgen worden ze vervelend. Het gaat heel goed met rebel morgen krijg ik fotos dus laat ik ze snel aan juliie zien.

Groetjes OK dan!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 13:34

das fijn.. en ik wacht op de foto's

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:30

ik ook Tong uitsteken

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:53

me 2 Haha!

ik had het verhaal aan het begin al gevolgd... en zo zie je maar dat Gaby toch gelijk heeft gekregen Tong uitsteken
Ik vind het echt heel fijn voor Rebel dat hij nu een goed baasje heeft gevonden, en ik hoop ook dat het goed blijft gaan.

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 17:01

Jeetje mina wat een verhaal!
Gelukkig dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen en dat je Rebel nog goed kwijt kon.
Suc6 met de nieuwe pony!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 17:24

Ik wist vanaf het begin al dat Gaby gelijk heeft. En hoe ik dat zo zeker wist? Ik heb er zelf ook 4 weken gezeten. Ik had me er eerder nog niet zo over uitgelaten, maar als ik dan dit weer zie... Echt, Vreselijke mensen zijn het daar op manege de driesprong in geffen.
Ze lijken zo aardig.. Ok, dit ga ik niet herhalen, dit stond al in Gaby's berichtjes. Maar wat was ik blij toen ik de berichten van Gaby las. Iemand die precies wist hoe het er aan toe gaat, en dat het dus niet aan mij lag dat ik het vreemd vond..
Jullie zijn niet de eerste die ze bedonderen.
Ik kwam daar, en nooit was er gezegt dat zieke pony's hadden, neuh alles was ze gezond. Mijn pony kreeg droes daar. En wat bleek? Alle pony's daar hadden droes gehad, en op die geweldige stal ontsmetten ze natuuuuurlijk ook zo goed
Joyce werd een x boos op me omdat ik bij hem zat en niet bij de kinderen. Mijn doodzieke pony. Franka vond het niet nodig om een veearts te laten komen met 41 koorts, nee , we wisten toch dat hij droes had, wat moest een veearts er nou bij doen.
Hij leeft niet meer.

Mensen, kijk aub uit voor hun. Dit zeg ik niet achter hun rug om want ze komen zelf ook op bokt. Jullie mogen nu eindelijk wel weten wat ik over jullie denk en vind.

Zelf heb ik ook gezien hoe ze pony's meppen. Met zijn 2'n er achter aan met de zweep. Te triest voor woorden, en die pony kon geen kant op want het was in de bak. Beestje was vol angst, maar nee, de vader van die pony was zo'n rotbok, daar kwam het door, dit moest ook een rotbok zijn. Vreemd, dat hij zo angstig was, of tenminste, gemaakt werd.............

Jullie hebben hier nu misschien niks aan, maar iedereen zou eens moeten weten wat voor mensen het zijn.

In de tijd hadden ze ook een andere pony, ook geen lieverdje. Trapte en beet als je niet uitkeek. En hoe stond hij te koop op internet?
'' Brave Kinderpony ''

Als ik je ergens mee kan helpen nathalie1 , dan doe ik dat erg graag. Als je mensen nodig hebt die ze kennen, ik wil je zeker helpen. En ik weet bijna zeker dat Gaby je ook wil helpen, en ik ken nog meerdere mensen die Joyce en Franka persoonlijk kennen (die ook daar intern stage hebben gelopen) en waarvan ik zeker weet dat ze willen helpen.

Misschein ook nuttige info, ze hebben laatst ook al een rechtzaak gehad, ook omdat ze een pony niet terug wilde nemen, en hun hadden verloren..

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 17:27

Super Joyce.
Inderdaad ben ik het helemaal met je eens.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:45

van dat bericht krijg ik pijn in mijn buik.
ik ken die mensen niet en mij zouden ze zo kunnen bedonderen.
ik wil ze ook niet kennen na alles wat ik lees hier.
ben ik misschien bevooroordeeld maar voorkomen is beter dan genezen lijkt mij. ik hoop dat natalie1 veel plezier heeft aan die nieuwe pony en de kopers nog iets leuks met rebel kunnen.... hij kan er tenslotte niets aan doen.
wel zielig..

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:54

Ik heb wel meer slechte verhalen over deze handel/manege stal gehoord. Jammer dat jullie ook bedonderd zijn.
Iig heel veel succes met je nieuwe pony Knipoog

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 16:10

Zoals beloofd de foto van laika

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door nathalie1 op 26-02-04 16:18, in het totaal 8 keer bewerkt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:13

Bij de eerste img moet je de slash weghalen en de spatie tussen ] en http.
Dan doet-ie het wel.
Bij de 2e wel de / . Knipoog
Ik vind het echt een leuke pony. Klikt het goed tussen Melanie en haar??

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 16:20

Het gaat echt super.
Lovers Deze pony is van een vriendin van mij geweest dus ik wat wat voor pony dit is.
Ik rij er zelf ook op echt leuk om op een pony te rijden net weer iets anders. *LOL*

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:22

wat een droppig koppie hoe ze kijkt....

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 16:24

Joyce schreef:
Ik wist vanaf het begin al dat Gaby gelijk heeft. En hoe ik dat zo zeker wist? Ik heb er zelf ook 4 weken gezeten. Ik had me er eerder nog niet zo over uitgelaten, maar als ik dan dit weer zie... Echt, Vreselijke mensen zijn het daar op manege de driesprong in geffen.
Ze lijken zo aardig.. Ok, dit ga ik niet herhalen, dit stond al in Gaby's berichtjes. Maar wat was ik blij toen ik de berichten van Gaby las. Iemand die precies wist hoe het er aan toe gaat, en dat het dus niet aan mij lag dat ik het vreemd vond..
Jullie zijn niet de eerste die ze bedonderen.
Ik kwam daar, en nooit was er gezegt dat zieke pony's hadden, neuh alles was ze gezond. Mijn pony kreeg droes daar. En wat bleek? Alle pony's daar hadden droes gehad, en op die geweldige stal ontsmetten ze natuuuuurlijk ook zo goed
Joyce werd een x boos op me omdat ik bij hem zat en niet bij de kinderen. Mijn doodzieke pony. Franka vond het niet nodig om een veearts te laten komen met 41 koorts, nee , we wisten toch dat hij droes had, wat moest een veearts er nou bij doen.
Hij leeft niet meer.

Mensen, kijk aub uit voor hun. Dit zeg ik niet achter hun rug om want ze komen zelf ook op bokt. Jullie mogen nu eindelijk wel weten wat ik over jullie denk en vind.

Zelf heb ik ook gezien hoe ze pony's meppen. Met zijn 2'n er achter aan met de zweep. Te triest voor woorden, en die pony kon geen kant op want het was in de bak. Beestje was vol angst, maar nee, de vader van die pony was zo'n rotbok, daar kwam het door, dit moest ook een rotbok zijn. Vreemd, dat hij zo angstig was, of tenminste, gemaakt werd.............

Jullie hebben hier nu misschien niks aan, maar iedereen zou eens moeten weten wat voor mensen het zijn.

In de tijd hadden ze ook een andere pony, ook geen lieverdje. Trapte en beet als je niet uitkeek. En hoe stond hij te koop op internet?
'' Brave Kinderpony ''

Als ik je ergens mee kan helpen nathalie1 , dan doe ik dat erg graag. Als je mensen nodig hebt die ze kennen, ik wil je zeker helpen. En ik weet bijna zeker dat Gaby je ook wil helpen, en ik ken nog meerdere mensen die Joyce en Franka persoonlijk kennen (die ook daar intern stage hebben gelopen) en waarvan ik zeker weet dat ze willen helpen.

Misschein ook nuttige info, ze hebben laatst ook al een rechtzaak gehad, ook omdat ze een pony niet terug wilde nemen, en hun hadden verloren..
Wie hadden die zaak nou verloren?

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:44

Joyce & Franka hadden verloren

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:41

heb je nu nog contact met rebel dan? zodat je kan zien of ie nu weer zo dominant is??? gezonde interesse

nathalie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:18

Het gaat echt heel goed met rebel. Deze mensen laten hem heel veel lopen dus hij krijg eerst heel veel beweging voordat het meisje er op gaat en dan gaat het wel goed . Ik had daar geen tijd voor. Ik heb zelf ook een paard en het is leuker als je samen in de bak kunt rijden. Ik krijg dit weekend fotos van rebel dus die laat ik jullie snel zien. Ik mis hem wel hoor Huilen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:19

Ja ik begrijp wel dat je hem mist...
Echt jammer van zo'n pony'tje gelukkig heeft die een lief baasje gevonden
enne... hij deed z'n naam toch wel eer aan Knipoog

paardjess

Re: joepie ik mag een pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 01:53

hoe gaat t nou met de rechtswinkel?? of is er nog geen nieuws??

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 08:47

Heey.. leuk dat je eerst rebel kreeg! maar jammer dat hij al weer weg is! maarja.. je kan er niks aan doen! als een pony de heltijd bokt naar je is dat heel vervelend! en gevaarlijk! misschien gaat het nu al beter.. en dat hoop ik ook voor je! succes met je nieuwe paardje en geniet ervan!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 14:26

heel oud topic, dus een slotje.

Paardjess: je kunt zo;n vraag ook per PB stellen; dan click je op PM onderaan het bericht.