Die heb ik ook nog van eurostar. Helaas is hij gekrompen in de breedte. Of ik gegroeid. Nee dat laatse niet. dat gebeurd niet als je ouder wordt.

Mijn maat is helaas wat groter ondertussen, maar broeken van 150,- heb ik geen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En aangezien ik net uit de groeispurt kom en daardoor al uit een paar broeken ben gegroeid die ik nog maar net had. Ik pas die ribbroek nog steeds, die is tenminste lekker elastisch! Die gladde rijdbroeken vind ik een stuk minder comfortabel. Wel had ik bij die ribbroeken in de zomer wel eens dat het nogal kon gaan schuren
.
Ik was al blij met de eerste klittebandsluiting.
Vjestagirl schreef:Wat je ook steeds minder ziet, zijn gewone, no-nonsens halsters. Met een musketonnetje, zonder bont of andere 'zachte' dingen op oren en neus, met onderaan gewoon zo'n ring waar de neusriem en de band onderdoor aan vast zitten... Ik weet nog wel dat ik me vroeger (en nu nogsteeds) me er gigantisch aan ergerde als iemand het musketon van het touw ergens er scheef tussen deed, dan trek je dat hele halster van zijn plek. Die hoort gewoon netjes recht van voren. Tegenwoordig heb ik een eigen paard, en dus die ergenis veel minder, want k doe het zelf wel goed.
Maar dat is niet omdat ik mijn paddocap niet meer mooi vind. Ik ben afgelopen zomer gevallen en toen was er een pony op mijn cap gaan staan. Ben er sinds kort achter gekomen dat ie toch niet meer echt helemaal goed is, er zit namelijk een deuk in xD Eigenlijk niet echt slim dat ik dan nu pas een andere cap ga kopen. Maarja, beter ooit dan nooit
Zwartwitje schreef:Inderdaad, volgens mij waren die ouderwetse caps zo onveilig dat je beter zonder kon rijden dan met. Je had ze trouwens ook met driepuntssluiting en zo'n plastic kinkapje.
Maar die caps waren al wel een stukje lomper (meer vullingsmateriaal rondom) dan de échte onveiligheidscaps
HippoLogic schreef:Weet je wat ook uit de gratie is geraakt? Van die lampjes rood-wit voor om je been. Onderin gingen twee van die dikke batterijen in (heul duur!!) en van voren wit licht en van achter schenen ze rood. Ze zakten altijd af. Gelukkig zijn die er niet meer.
. breezy302 schreef:Unoo schreef:150 euro aan een broek? Ik heb gewoon een stoffen broek met leren beenstukken voor 30,-
ik kan echt alleen maar hele dure vinden, en heb ook maat 40/42 dat zal er ook mee te maken hebben