Zwerte schreef:VivaLaVida schreef:Ik ga je wel quoten![]()
Want ik ben wel even benieuwd hoe vaak je nou dan lest + wedstrijden. Is dat die 2 keer per maand of vaker? En dan was je elke keer je hele paard? Dan vraag ik me namelijk af of je beseft dat je dan de hele barriere, waarvoor de huid bedoeld is, weg haalt? Alle huidvet e.d. haal je daarmee weg dus het is nogal ongezond voor je paard om zo vaak gewassen te worden.
Je zei ook op de vorige pagina, ik weet de exacte woorden niet meer, dat je vind dat je serieuzer genomen word als je je best erop gedaan hebt. Nou ben ik dat op zich met je eens maar dan vraag ik me weer af wat jij daaronder verstaat? Ik versta er namelijk onder dat mn tuig niet onder de modder of schimmel zit, maar ik poets deze niet eens maandelijks. Ook blinkt mijn paard niet maar ik poets em zeker wel. Echter niet heel grondig omdat ie 24/7 buiten staat en zn huidvet en vachtje erg hard nodig heeft. Gewoon als serieuze vraag, zie je dit dan ook als niet gemotiveerd zijn?
weer selectief lezen
Mijn paard is geschoren en staat niet 24/7 buiten. Als ik wedstrijd heb was ik mijn paard op de plekken waar ie smerig is, voor de rest haal ik er een doekje overheen of een bontborstel
Ik les normaal zo'n 1 a 2 keer per maand en dan nog 1 a 2 wedstrijden. (nu door omstandigheden sinds oktober al niet meer en nu weer beginnen)
Er staat dat als je paard er verzorgd uiziet je gemotiveerder lijkt en je sneller serieus word genomen.
er staan niet dat als je je paard niet 100% bling bling hebt je NIET gemotiveerd bent....
Mensen pikken dingen eruit, er zit ook nog een context omheen
Doe je zelf ook
Ik had bewust alles in een vraag gezet, omdat ik het niet duidelijk uit je stukken kon halen. Je had het gewoon over wassen, er stond volgens mij nog niet eerder dat je alleen de vlekken eruit wast? (als dat wel zo is, sorry, dan heb ik dr overheen gelezen)En ik vroeg me dus gewoon af wat jij onder verzorgd verstaat aangezien je zelf zo perfectionistisch erin bent. Dus ik vroeg me gewoon af of je zo iemand als ik, zoals ik het beschreef, dan ook ziet als minder serieus? Ik zeg niet dat je het zo ziet, maar vroeg OF je het zo ziet.
Ik vind dus je "beschuldiging" (ik til dr niet zwaar aan hoor, vandaar de haakjes
) dat ik er dingen uit pik dus zeker niet terecht, aangezien ik het bewust na vroeg (zonder antwoord te hebben gekregen?) omdat de context me wat dat betreft niet duidelijk was.