Hoe gaat het met...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 10:40

Ik heb het zelfde meegemaakt en neem echt de politie mee. Ik ben toen ook bedreigd door allemaal bouwvakkers het was verschrikkelijk. We kwamen aan met de trailer en zodra we kwamen sloten ze de weg voor ons af met een grote trekker en we konden niet verder en achter ons werd ook een heel groot gevaarte gezet. Het was doodeng. Gelukkig stond ik in mijn recht. Dus echt neem de politie mee en de papieren desnoods bel je die veearts zodat ie er ook bij is. Zonder facturen hoef jij ook niets te betalen. Heel veel sterkte!!!!

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:26

Naomi,
Is alles geregeld voor zaterdag?

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 16:47

nog geen trailer, morgen ga ik met m'n pa langs Bertus weet je wel..
en een vriendin van mn broer ging ook kijken voor morgen..
Dr is weer een hoop gezeik, want mn pa is zn baan misschien weer kwijt en mn oma is overleden

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:03

Denk om het aanbod van Donja die staat toch ook nog steeds dacht ik.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:16

ja weet ik..
als het egt niet lukt dan bel ik haar wel

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:24

Wel echt doen hoor, alles gaat nu eindelijk de goede kant op.
Gewoon beetje rustig bij je vader blijven werkt meestal ook het beste.
Vorige keer is het ook goed gekomen, want uiteindelijk doen je ouders nu ook wel een hoop voor je.
Heel veel sterkte toegewenst en we willen graag op de hoogte gehouden worden.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:14

jeetje wat een verhaal zeg... echt erg.
is er al meer nieuws? Hoop echt voor je dat alles snel achter de rug is en je weer een beetje een band met Flame op kan bouwen!
Veel sterkte
groetjes Iris

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 21:57

Bij Bertus kan je vast een trailer meekrijgen, zolang hij geld ruikt kan daar alles geloof ik.
Succes en Sterkte

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:13

bij sommige ruitersportzaken kun je ook wel een trailer huren, en in de gouden gids staan ook aanhangwagens (hebben meetsal ook trailers)verhuur of trailerverhuur

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:14

Je kan bij Freddy in Nieuwegein ook "trailers" huren!!!!!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:31

pffffff ik denk dat het gebeuren niet door gaat..
ze wil mn paard niet terugv geven voor de zomer, en ik moet eerst 800 euro betalen..
er is een heel gezeik hier..
heel de dag lopen mn ouders te ouwehoeren, maar ze doen geen fiets..
ik ga vanmiddag weg hier..
ik ga er een week tussenuit naar Heede, ik ga weg hier..
En flame mogen ze in hun reed steken..
ik ben het zat en ik ga weg van alles...
IK kan er niet meer tegen, al heel de morgen is er hier ruzie en gezeik..
ik kom m'n bed uit en krijg gelijk een grote bek..
Ze zoeken het maar uit...

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:41

Meisje nu niet opgeven het ging allemaal net zo goed.
Waarvoor moet je die 800 euro betalen dan?
Heb je dit al eens aan de politie voorgelegd wat je in deze situatie het beste kunt doen?
Je kunt toch zelf naar het politiebureau fietsen en het hele probleem voorleggen en kijken wat hun erover te zeggen hebben. Als het je dan niet aanstaat wat ze zeggen doe je er niets mee en anders heb je in ieder geval nuttig advies en sta je vast sterker in je schoenen.
Denk ook nog om het aanbod van Donja, dus de trialer hoeft het probleem niet te wezen.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:47

ik kan echt niet alles tegelijk..
politie hier kan niks doen.. en 800 euro voor dierenartskosten, waar ik niks van weet..
ik heb nog geen eens een rekening gehad, ja 1 getypte, maar die hoef ik niet te betalen van advocaat..
en ookal kreeg ik een originele rekening dan mag ik m nog niet betalen, want ik ben minderjarig, tenzij ze kunnen aantonen dat ik een handtekening heb gezet ofzo..
pfff ik kan echt niet alles op het laatste moment regelen..
Ik ga zo voor trailer kijken, vanmiddag..
lukt het niet dan ga ik hier weg...
dan kom ik over een tijdje terug en ondertussen regel ik wel iets zonder die stress hier..
IK wist van te voren dat dit al niet zou doorgaan, al hoopte ik het wel heel erg..
maar mijn ouders haat ik, ze zijn niet te vertrouwen...
ze zeggen veel, maar doen niks, alleen ouwehoeren tegen mij..
Ik ben het zat en ben gewoon weg hier...

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:47

Inderdaad, nu niet gaan opgeven.. het ging allemaal zo goed en dan doe je dit!! Kom op!! Het aanbod van Donja geld inderdaad nog, dus bel haar eens, en probeer er zo nodig met haar uittekomen, en eventueel ga je samen met haar naar de politie (al woont ze niet erg bij je in de buurt)..mischien een idee om naar haar toe te gaan, en daar even tot rust te komen?? Het is een idee, dat Donja natuurlijk moet goedkeuren, maar zo ben je dichter bij Flame en heb je iemand die de situatie kent en wat ouder is en misschien beter overkomt bij de politie..
Succes en geef niet op hoor..

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:59

Donja is nu aan het werken, het schiet niks op, die pony krijg ik niet mee...
ik betaal me scheel aan alles, ik heb er geen zin meer in..
Ze kan flame in dr reed steken, flame is een pony van niks.. k herken dr niet meer terug..
en verkopen? meer dan 400 euro xzal k niet krijgen...
van mij mag ze m hebben... dan heb ik eindelijk rust en kan ik misschien nog slagen..
Ik ga in Neede wonen of in een ander boeren dorp, want de stad is mij iets te druk..
mijn ouders denken alleen aan het geld, ze willen alleen geld vangen en niet uitgeven..
ze willen alles voor me doen, als ik alles maar betaal...
ik blijf niet betalen als er niks zinnigs uitkomt...
Ik geef het helemaal op als er in 2 weken niks gebeurd, van het geld dat ik heb uitgegeven, had ik allang een ander paard gehad, waar ik op kan rijden

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 13:16

Hee kom op zeg, je bent zover gekomen!!!
En ik vind niet dat rijden het belangrijkste is aan een paard, je moet van een paard genieten, je had zoveel over voor Flame.
Kom op, zet dat door, en als je Donja belt komt het echt wel goed, maar dan moet je ook bellen.
En zorg er voor dat alles tot in de puntjes goed geregeld is, want als je idd minderjarig bent, kan het ook nog beschouwd worden als een on recht matige daad

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 16:32

hee!
kom op he!
je kan nu niet opgeven! dat paardje waar je nog maar 400 euro voor kan krijgen is wel het paardje waar JIJ zo veel om geeft
dat geef je toch niet op??
kop op hoor!
nog even en ik ga haar zelf wel voor je halen
hup zet je in! ze is het waard!!!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:21

tnxx nu is wel alles geregeld, ik heb een trailer en we hebben een busje gehuurd en we gaan met 6 personen erheen om 8 uur..
politie wilt bemiddelen, maar die denkt dat we met een lege trailer terug kunnen gaan

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:37

niet opgeven hoor!!!

en gewoon niet zonder flame daar weggaan!is dat mens nou helemaa, niet goed bij dr hoofd?! t is jouw paardje waar jij veel tijd aan heb besteeds en die je nu heel graag weer terug wil om haar weer te verzorgen en dan weet ik zeker dat jij en flame een hele fijne tijd gaan krijgen!!

flame is van JOU en niet van dat mens, dus pas teruggaan MET flame!

heel veel succes morgen en desnoods breek je maar een deur open ofzo, een garagedeur is zo open hoor!zeker als jullie met 6 man erheen gaan!

ik hoop morgen een berichtje te zien dat flame lekker bij jou in dr nieuwe stalletje staat!!

heel veel sterkte&succes en de opmerkingen van je ouders moet je gewoon negeren, zij hebben het ook niet makkelijk!
denk gewoon aan flame, die morgen bij jou staat!!!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:40

ja het is echt een gestresste boel hier,, ik kan flame niet zomaar wegnemen zonder dat die vrouw er is, dat is diefstal en dan zit ik met nog meer problemen

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:43

Meis, komop je bent dr bijna. Idd wat renske zegt, het is JOU paardje, niet vergeten. Je hebt er ondertussen zoveel moeite en geld in gestoken, tis je volste recht om dr op te halen!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:48

als je van te voren de politie inlicht, dan is het geen diefstal, en dan nog, ze staat op JOUW naam, als je een briefje achterlaat dat je zal bellen over betalingsregeling, en dat ze de officiele rekeningen moet laten zien, dan is er nix aan dehand!

en als die vrouw geen adres heeft van jou(en sowieso niet weet naar welke stal flame gaat) kan ze je al helemaal nix maken(opzoeken oid)

het is diefstal als zij het vertikt om jou je paardje terug te geven!!

het is natuurlijk wel zo dat jij (en deel) van de dierenartskosten moet betalen, maar daar kan je een regeling voor treffen, en de van te voren afgesproken stallingskosten moet betalen, maar als je dat regelt of later regelt, heb jij al het recht om flame mee te nemen, of dat mens er nou wel of niet is!

volhouden!! en niet zonder flame teruggaan!!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:50

tnxx
de DA kosten hoef ik niet te betalen van mn advocaat zolang ik er geen 1 heb gekregen van de DA zelf..
ik wil het wel betalen, maar dan wil ik een officiele rekening of de originele en die gefet ze niet

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:54

gelijk heb je! niet meedoen aan die onzin. ze kan ouwehoeren wat ze wil, maar zolang ze niet in dr recht staat hoeft ze geen cent van je te krijgen.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:57

ja, en ze loopt te zeuren over andere kosten, maar ze hefet nooit een bonnetje ofzo van iets, die wormenkuren heb ik gewoon betaald en hoefsmid ook..
maar zij zegt dat ik helemaal geen geld heb overgemaakt, maar ik neem alle afschriften gewoon mee