Dekjes ongegeneert duur?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

Re: Dekjes ongegeneert duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:09

Pikeur schreef:
nikita_benno schreef:
ik ben niet jaloers op de mensen die met anky enz rijden ik rij liever met br is voor mij even goed. ik vins sommige kleuren ervan mooi maar meer ook niet

Dat is toch ook belangrijk...
Heb zelf mijn anky pad in de 5? weken die ik hem heb nog maar 1 keer gebruikt omdat ik het zo'n rotding vind (komt waarschijnlijk doordat mn zadel voor geen meter ligt maar daar komt de zadelmaker in de vakantie naar kijken) , mn br dekjes zijn echt zalig Haha!
Vind de event dekjes ook zo mooi he Lovers

ja ik vind de brs ook zo mooi meestal 2 kleuren de anku`s vind ik ookl mooi maar heb er niks mee zo wie zo niks met de prijs vind 50 euro gewoon weg te veel voor een dekje.
en rij liever met hh of br

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:12

Ik heb er één van eurostar. Ik heb een tijdje met zo'n schaap onder m'n zadel gereden, omdat het niet meer zo lekker lag. Dat was ik helemaal beu. Met dat dikke dekje had ik schaap niet meer nodig.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:36

Gipsylover schreef:
Ik vind het ook abnormaal, voor een lapje stof.
Het is natuurlijk allemaal wel heel leuk enzo, maar ben toch blij met m'n goedkopere dekjes.
Kijk 1 of 2 van die dekjes oké. Maar je ziet af en toe ook mensen die hebben een lijst van hier tot tokio Nagelbijten / Gniffelen..
Dan snap ik niet dat die betalen, als je uitrekent hoeveel ze er al aan betaald hebben!

Ieder geeft toch uit wat hij of zij zelf wil?

Misschien heeft iemand met minder dekjes wel een duurdere auto of meer schoenen of meer juwelen of... Slapen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:06

ik heb zelf wel veel " dure" dekjes. ik vind ze fijn. en kwalitatief goed. vooral anky en eurostar bevallen extreem goed hier, en mjah.. daar heb ik het geld wel voor over.
wel koop ik meestal de boel 2de hands, scheelt flink in de kosten Ja
heb nu een paar ankypads die ik al 4 jaar gebruik, en die ik zo in de winkel kan leggen, je ziet NIET na het wassen dat ze 4 jaar oud zijn!
andere goedkopere dekjes slijten bij mij te snel, na 2/3 jaar zijn ze op ( gebruik ze nu op 3 dieren, dus worden wel veel gebruikt) of lelijk geworden.
dan moet je weer een andere kopen, en dan ben je dus eigenlijk net zo duur, zo niet duurder uit dan een duur dekje.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:17

Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om een dekje te kopen van 50 euro, laat staan nog duurder. Heb in m'n kast drie dekjes liggen: een br bordeaux rood, een eurostar (nee niet gekocht, geruild!) en een anky (gekregen met sinterklaas dit jaar). Zou het zelf nooit kopen. Simpelweg omdat ik gewoon de doorsnee arme student ben Tong uitsteken

edit..

overigens zou ik nooit een scapa kopen, vind die dekjes echt lelijk Vork
Laatst bijgewerkt door Myour op 05-12-08 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:27

Ik weiger dekjes te kopen boven de 10 euro Clown

Ik rij met mijn pony nog altijd met ons eerste dekje, nu al ongeveer 8 jaar in gebruik.
Dat ding heeft 3,50 gekost.
Mijn allerduurste dek is een van 25 euro, van fouganza. Speciale vorm, omdat mijn oude pony dit soort dek nodig had (luchtgaten en extra dikke kussens van ongeveer 2 cm)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:39

Dorienn schreef:
Ik weiger dekjes te kopen boven de 10 euro Clown

Ik rij met mijn pony nog altijd met ons eerste dekje, nu al ongeveer 8 jaar in gebruik.
Dat ding heeft 3,50 gekost.
Mijn allerduurste dek is een van 25 euro, van fouganza. Speciale vorm, omdat mijn oude pony dit soort dek nodig had (luchtgaten en extra dikke kussens van ongeveer 2 cm)

maar je hebt iets gekocht wat je pony nodig had. een dek van anky is niet echt nodig(vind ik zelf dan) een dek van br of hh is voor mij net zo goed maar meestal kopen mensen denk ik toch omdat het mooi is of in is en daar is verder niiks mis mee alleen ik vertik het ook om 50 euro eraan uit te geven haha tenzij ik er echt verliefd op ben en het niet uit mijn hoofd krijg maar dat is pas 1 keer voor gekomen

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:45

Ach iedereen moet kopen wat hij/zij wil kopen Lachen

Ik vind Anky's, ES en scapa heel mooi, maar te duur. BR, hv polo en schockemohl vind ik ook super kwaliteit en varieren tussen de €25 en €35 Lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:46

Yinka schreef:
Ach iedereen moet kopen wat hij/zij wil kopen Lachen

Ik vind Anky's, ES en scapa heel mooi, maar te duur. BR, hv polo en schockemohl vind ik ook super kwaliteit en varieren tussen de €25 en €35 Lachen

hv polo vind ik ook erg mooi ja heb alleen nog steeds geen dekje van gekocht

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:50

Ik heb nog een HV polo voor de geintesseerden ROFL
Groen met wit ROFL

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:57

Jester_ schreef:
Ik heb nog een HV polo voor de geintesseerden ROFL
Groen met wit ROFL

ik wil die met blauw je hebt er meerdere ik ga ze is opzoeken op google

edit: ik kan hem niet vinden. maar je izet hem niet vaak is met donker blauw en die driehoek is opvallen seagroen denk ik...!

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:17

Ik vind het ook wel idioot duur, bijv. een mooie zweetdeken kost nu al 90 euro! Nagelbijten / Gniffelen Maar toch koop ik het ROFL Maar ik spaar gewoon op, ik hoef praktisch niks zelf te betalen, en heb dus ook de keuze Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 10:10

ieder ook zn keuze,BR en Hv polo is ook gaaf Lachen
ik heb ook 2de hands dekjes liggen hoor,die er als nieuw uitzien,en dan voor €20 minder als nieuw

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:18

Ik vind 50 euro voor een dekje belachelijk, voor mezelf dan. Wat een ander doet moet ie zelf weten. Ik vind zon 20 euro genoeg voor een dekje. Mijn dekjes zijn voornamelijk 2e hands, net zo goed. Laatst op p&k een hhdekje gekocht voor 10 euro, dat kon ik dus niet laten liggen.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:21

Ik vind het ook belachelijk duur ... Ik heb er ook het geld niet voor Lachen

Ik koop alleen PK Pads, die vind ik heel fijn en afentoe een leuke van Harry's Horse

Mijn collectie http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIAFGNXI.jpg

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:26

Ik vind het ook niet normaal meer.
Ik heb zelf maar weinig dekjes en als ik er dan toch echt één nodig heb, haal ik ze altijd bij de Boerenbond voor rond de E13,- Het merk is voor mij onbekend, maar het is gewoon ook goede kwaliteit!
De kleur maakt voor mij niet uit.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 12:53

nikita_benno schreef:
tenzij ik er echt verliefd op ben en het niet uit mijn hoofd krijg maar dat is pas 1 keer voor gekomen

En dat heb ik dus met praktisch elk dekje Huilen van het lachen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:55

Focussed schreef:
nikita_benno schreef:
tenzij ik er echt verliefd op ben en het niet uit mijn hoofd krijg maar dat is pas 1 keer voor gekomen

En dat heb ik dus met praktisch elk dekje Huilen van het lachen

haha ik heb dat deze week gehad bij een bokker ze had zo`n mooi setje liggen dat ik die heb gekocht

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 12:59

Het liefst zou ik alles kopen, gewoon naar de winkel gaan en elk dekje dat me leuk lijkt kopen ROFL

Maar helaas... Heb ik niet zo veel centen Nagelbijten / Gniffelen

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:00

Snoevie schreef:
mememe schreef:
een dekje hoeft niet duur te zijn, kijk maar bij de welkoop/boerenbond liggen dekjes voor 15 en 25? euro..
Het is maar net wat je er voor wilt betalen. Er zijn mensen die moeten en zullen een dekje van scapa enz. moeten hebben terwijl een dekje van 15/25 net zo goed kan zijn.

misschien zijn er mensen die scapa gewoon mooi vinden?
moeten en zullen???

Tsja die zijn er ook,, maar dan kies je uiteindelijk toch wat je hebben wil..
Ik val ook niemand aan hoor Verward

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:01

Focussed schreef:
Idd Snoevie, dat slaat écht nergens op wat mememe zegt...
Bepaalde collecties zijn gewoon erg mooi en ook een beetje uniek, zoals de Stripe collecties van ES, geen ander merk heeft dezelfde.

Nou sorry hoor,, ieder zijn eigen mening toch en als het ergen op slaat of niet het is mijn eigen mening.
Nouja maakt ook niet uit,, logisch dat ik erover denk om bij bokt te stoppen, als je mening niet gerespecteerd wordt. Maarja maakt mij niet uit..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 13:03

Ik verkondig heel vaak mijn mening op bokt, en ben hier nog nooit op aangevallen, dus ik denk dat het gewoon aan jouw manier van formuleren ligt Knipoog .

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:05

Focussed schreef:
Ik verkondig heel vaak mijn mening op bokt, en ben hier nog nooit op aangevallen, dus ik denk dat het gewoon aan jouw manier van formuleren ligt Knipoog .

Misschienw el ja,, of ik heb altijd ongelijk.. Clown
Bedoelde het in iedergeval anders, dat iedereen zelf over zijn centen beschik.
Als ik veel centen had dan wist ik het ook wel Bloos

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:06

Focussed schreef:

ja dat denk ik ook
ik vind de scapa`s ook erg mooi maar koop ze niet vanwege de prijs. maar als ik de kans krijg en heb er een keer flink de centen voor koop ik ze wel

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 13:10

Ik heb 2 scapa's , vind de kwaliteit echt onder de maat voor die prijs, maar heb ze allebei in de opruiming gekocht voor 26,- per stuk Lachen !
Mijn Anky Lake Blue heb ik ook in de uitverkoop gekocht voor 29,- en derest voor de nieuwprijs... Maar ik heb een inkomentje van 250,- per maand (voor 4 dagen werk) dus heb wel wat meer te besteden dan de gemiddelde scholier zonder baan Ja