Utixo schreef:brigitta, ik zie het al helemaal voor me dat er jury's zijn die een paar extra punten geven omdat je bitloos rijd. Nu zal ik me daar niet druk over gaan maken, ik rij mijn winst graag verdient, maar helemaal eerlijk is het niet.
En buiten dat zie ik me al voor er op het losrijdterrein ronddenderende pony's rennen, die op vreemd terrein toch opeens niet zo stuurbaar zijn zonder bot. We weten allemaal dat zit en benen je stuur, rem en gas zijn, maar soms heb je gewoon een ietswat sterkere "ho" nodig.
Verder trek ik me terug uit deze discussie, die is al iets te vaak gevoerd. Ik ben benieuwd.
Sorry maar waar slaat dit in godsnaam op?! Beetje kortzichtig misschien. Natuurlijk zal er daarop niet anders beoordeeld gaan worden.
Daarnaast worden wilde scenario's voorgesteld met onstuurbare pony's. Ook al vrij kortzichtig. Als je alles goed voor elkaar hebt (en dus klaar ben om wedstrijden te starten) heb je je pony net zo goed met als zonder bit onder controle. Het verschil zit eerder tussen de ruiters' oren dan in de mond van de pony..
Perfect passende uitspraak hier, Celticpony 
Maargoed, back on topic, super vordering! Vanaf wanneer gaat het precies gelden?