Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
CeesRinko schreef:Ik heb ook een tijdje bitloos gereden, mij werd toen vertelt dat ik het neusbotje kon brekentja! lachwekkend ..
Denk dat je dan heel hard moet trekken, en aan het halster kan het ook gebeuren dan toch?
en dan moet je de neusriem ook nog eens te laag hebben zitten
suleilitha schreef:Cees Rinko, foto van Gast9373 bedoel je?
suleilitha schreef:Cees Rinko, foto van Cinnepin bedoel je?
Cinnepin schreef:grappig hoor
Rijd jij nou maar lekker door met sporen en de dlof,dan kom je erook
en laat mij lekker mij op me eigen manier rijden
suleilitha schreef:Tegen wie heb je het, Gast9373? Over foto's beoordelen gesproken, het was niet sjiek wat jij eruit spuit over die van Kiwiko in haar profiel
KiWiKo schreef:Anoniem schreef:grappig hoor
Rijd jij nou maar lekker door met sporen en de dlof,dan kom je erook
en laat mij lekker mij op me eigen manier rijden
heb dan ook niet zoveel commentaar op anderen!!! en hou jij je lekker bij je eigen ding
Cinnepin schreef:suleilitha schreef:Cees Rinko, foto van Cinnepin bedoel je?
Kan je je nou eens naar je leeftijd gedragen en ontopic gaan? het is geen haw topic hoor dus heb ook niet om commentaar van mensen zoals jij gevraagt
om te laten zien hoe goed het is............. en ik zeg dan op mijn manier dat je zo een paard binnen een paar jaar het slachthuis inrijd..........
Ik ga back ontopic Cinnepin schreef:nogmaals ik kan wel etgen kritiek maar dit is geen haw topic, maak dat er dan ook niet van sjonge jonge, ben je nou zo dom of doe je maar alsof?
KiWiKo schreef:Dorienn schreef:even nieuwsgierig: is er een wetenschappelijk onderzoek verricht op de belasting van paarden, hoe ze moeten lopen? Of ze idd werkelijk kapot gaan als ze op de voorhand vallen?
google eens op hko
Cinnepin schreef:kiwkio ik ben klaar met jou echt. uit ervaring weet ik dat jij kinderachtig door kunt gaan ( en dat voor een vrouw van in de 40??) prima dat andereb er op in blijven gaan, maar ik met mijn vele jaren jonger sta daar boven en voel me te volwassen voorIk ga back ontopic

Dorienn schreef:KiWiKo schreef:
google eens op hko
hoefkatrolontsteking ??
Cinnepin schreef:toch knap dat jullie gevaren van bitloos rijden zien in een foto waar t paard het bit in heeft

Cinnepin schreef:toch knap dat jullie gevaren van bitloos rijden zien in een foto waar t paard het bit in heeft
(even je eigen posts teruglezen)
KiWiKo schreef:Dorienn schreef:inderdaad HoefKatrolOntsteking
paarden die overmatig belast worden op het voorbeen krijgen daar last van