Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dekjes is onmogelijke zaak 

(de rest staat te koop)
maar dat is een klote ding en veel te groot dus er komt er een bij)

Waaltje schreef:Ik ben ook super fan van setjes, zonder compleet setje is gewoon niet rijden![]()
- Bij al mijn dekjes heb ik op zijn minst bijpassende peesbeschermers en de meeste ook met bijpassende bandages, uiteraard is mijn rijbroek, shirt en jas ook in kleur.
Als ik lekker naar het bos ga met mijn paard op de trailer, heeft hij 2 complete setjes:
-1 voor het voorjaar - zomer (bordeaux rode transport beschermers, bijbehorend halster, en bijbehorende zweetdeken).
- en 1 voor het najaar - winter (nieuwe set van Escadron (ruitje choco/bordeaux), winterdeken, dezelfde transportbeschermers en het bijbehorende halster)
Zo heb ik ook bij elke deken een bijpassend halster, heb 4 paarden dus je begrijpt, het is niet meer om te tellen![]()
![]()
Echt een super setjes fan !!!!!!!!!!!!!!!
Geloof me als het niet matched dan kan ze al niet lekker rijden
ik ben niet zo moeilijk met setjes of iig met kleding dan want ben bijna altijd helemaal zwart
sammy1 schreef:echt dat meen je niet.
miep1979 schreef:Wist je dat zij zelfs bijpassende zweepjes heeft
dressuur of springen
.Jenkins schreef:ik zag ook vandaag iemand lopen met een roze longeer zweepik ben niet zo moeilijk met setjes of iig met kleding dan want ben bijna altijd helemaal zwart
lekker gemakkelijk, weet iedereen dat 'ie van jou is
en als je de zweep kwijt bent vind je het zo terug
Natje_Spirit schreef:miep1979 schreef:Haha bijpassende zwepenWist je dat zij zelfs bijpassende zweepjes heeftdressuur of springen
.
Heel eerlijk, bij div setjes beide
miep1979 schreef:Die opdracht had Waaltje ook van mij gekregen want een blauwe uiitrijdeken als je geheel in het grijs/geel bent, dat kan toch niet
miep1979 schreef:Waaltje die grijzen deken, heeft die als accent dan wel geel anders matched het nog niet
, maar mijn schoonzus heeft een hele mooie naaimachine en kan hem vast wel helemaal passend maken door een mooie gele bies
miep1979 schreef:Ik wil het niet weten, ooit 1 keer mijn rijbroeken geteld gestopt bij 30Dekjes is onmogelijke zaak

miep1979 schreef:![]()
Matchen Mon zijn hoeven ook weer met elkaar