Naar de winkel in je rijkleren?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: Naar de winkel in je rijkleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 22:58

JoyCiej007 schreef:
'In normal life' zie ik er meestal nogal opgetut uit, compleet met hoge hakken en handtasje.

Borg schreef:
Dat is ook zo leuk wanneer je dan eens met mensen van stal iets onderneemt. Op stal lopen we of in rijkleding of in oude zooi, en natuurlijk zonder make-up en zo. Dan is het leuk om iedereen eens opgedirkt te zien.
Ik ben eens 1 keertje school binnengerend in rijkleding om 's morgens vroeg op een vrije dag werk van een leerling op te halen.
Toen keken een paar colega's wel vreemd, hihi.

Hahaha inderdaad......... mensen die je 'alleen maar met paardenkleding aan' kent, en die je dan ineens in hun normale outfit ziet, dat is erg grappig ja.

Andersom is het vaak nog hilarischer vind ik;
mensen van werk/school/universiteit kennen mij dus inderdaad als iemand die vrij netjes gekleed gaat. Dan is het wel even 2 keer kijken voor hen wanneer ze mij compleet met stalschoenen/klompen, in rij-jas, rijbroek en met een sigaret in m'n mond door de modder zien ploegen, paard streng toespreken en dan ondertussen ook nog zo plat als een dubbeltje praten Clown Koe

(Ik kan namelijk ook heel normaal, 'beschaafd' nederlands praten, zonder enig accent van waar dan ook...)

Edit: verkeerde quote aangepast.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:04

ladyjoy schreef:
En jongens maken vaak opmerkingen offcourse (lekker voorspelbaar).

zoo kinderachtig en voorspelbaar idd..
laatst moest ik nog even snel wat halen in de supermarkt voor ik ging rijden, dus al omgekleed enz..
loop ik daar, hoor ik achter me zo'n 'stoere' jongen zeggen : 'hop paardje hop' ....
echt..
alsof je zelf niet weet dat je paardrijkleding aan hebt, en net alsof zij het nog nooit gezien hebben..
tjoh..

maargoed,
even een boodschap doen intresseert me dus ook niets in wat voor kleren dat is..loop er vaak zat als een sjonnie bij ^^
maar echt winkelen oid, zou ik me toch echt wel voor omkleden..

_miepie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:05

Ik ga vaak als ik vrij ben eerst rijden en dan ga ik daarna gelijk door naar de supermarkt (die zit in een winkelcentum) het maakt mij echt niet uit dat ik er dan misschien "raar" uitzie in mijn outfit, ik ga toch echt niet eerst door naar huis omkleden en weer terug tis toch geen modeshow in het winkelcentrum Haha!

Britt19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:06

O,ik doe van alles in mijn rijkleding.
waarom niet!?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:07

Mij interesseert het totaal niet. Ben wel eens in mn paardrijkloffie naar school gegaan om een toets te maken. Heb ook wel eens in mn rijbroek met thermolaarzen achter de kassa gezeten. Kwam alleen even boodschappen doen maar of ik even anderhalf uur bij kon springen ROFL

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:08

Boodschappen doen doe ik gerust in mijn paarden outfit. Maar echt winkelen kleed ik me liever even voor om.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:16

Even snel naar het dorp of de supermarkt doe ik ook gewoon in rijkleding, maar als ik ga shoppen niet. Dat vind ik dan wel weer een beetje 'raar'. En het is nogal een gedoe om iedere keer je rijlaarzen, lange sokken en rijbroek uit moet doen als je een broek wilt passen Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:19

Ik heb het voordeel dat ik gewoon in mijn spijkerbroek rijdt, dus het verschil met paardenkleding en gewone kleding zien ze niet zo snel.

Ik ga met een gerust geweten de supermarkt in in gedragen/niet helemaal fris ruikende paardenkleding. Maar idd, uitgebreid shoppen doe ik daar niet in.

Mira4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 08:59

Ik ga wel in me rijkleding naar het dorp! Haha! Maar niet naar de stad! Clown

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:39

Ja hoor, als ik snel even wat moet halen loop ik wel eens in rijkleding. Ja Even snel naar het postkantoor, snel boodschapjes doen.

Ik woon in een klein stadje dus ik ken vrij veel mensen wel van gezicht, en andersom. Ik loop er normaal ook altijd netjes bij, idd hoog hakje en handtasje, dus dan zie ik mensen wel eens vreemd kijken. *LOL* Wel grappig.

Maar natuurlijk, een midagje winkelen doe ik niet in m'n paardenkleding.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:49

Kleine boodschappen wel. Ja Ze kijken er hier echt niet van op. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:57

vroeger heel vaak.. Draag nu uberhaupt weinig paardrijkleding meer...

Zie ook vaak zat anderen met paardrijkleding aan bij de Appie Ja ...
Zie op het station (utrecht centraal) ook wel regelmatig mensen met paardrijkleding lopen,

Naja ging vroeger zelf met de bus naar Yvke, en dan moest ik overstappen.. Dan liep ik ook gewoon in mn kloffie op centraal hoor... Dan had ik ook gewoon een zweep bij ofzo, als die nog thuis lag, en hij moest mee.. en echt niet omdat ik aandacht wou Clown ..

had wel een keertje dat ik naar tentenkamp was geweest, in rotterdam Haha! En een longeerzweep had gekocht... Toen liep ik heel blij rond op rotterdam, en in de trein, en op utrecht met m'n longeerzweep in mn handen Haha! Dat was dan wel weer redelijk voor banketstaaf Clown Clown

Ben ook wel eens met gewoon een joggingbroek over mn paardrijbroek naar schoolgeweest Tong uitsteken .. Dan ging ik 's ochtends eerst rijden, en dan naar school.. Maar dat viel verder ook niet echt op (hoop ik Huilen van het lachen ).

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 11:46

Met mijn nieuwe rijlaarzen ga ik juist extra naar de supermarkt met rijkleren aan, inlopen Nagelbijten / Gniffelen

Laatst was er een vakkenvuller: 'Geef me de paardenworst 's aan' gniffelend tegen z'n collega. Clown

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 11:48

mijn paardjes staan aan huis dus ik kleed me altijd om maar voor dat ze bij huis stonden deed ik dat wel hoor. boeiend

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:16

als ik ergens langs moet voordat ik naar mijn paard ga, of als ik van mijn paard terug kom ga ik gerust in mijn rijkleding.
ik vind het ook niet vreemd, ik zie voetballers en sporters na de training ook in hun trainingspak rondlopen.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:34

Voor kleine boodschappen etc. boeit het mij echt niet of ik me rijkleding aan heb Tong uitsteken
Maar gepland shoppen doe ik in normale kleding Haha!

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:34

Naar de supermarkt ga ik gewoon in mijn rijkleren, maar niet echt winkelen. Dat vind ik niet uitzien.

berbertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:45

Nee nooit van mijn leven zul je mij in rijkleding in een winkel zien!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:34

200 km in de trein (sneltrein, tig keer overstappen, boemel, vertraging> eten bij burger king, enz) met een flinke longeerzweep met zo een lang touwtje eraan. Dan sta je ook best voor l*l... Haha!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:52

Ik heb er niet zo'n moeite mee om in rijkleren naar de winkel te gaan.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:55

Ik heb er ook weinig moeite mee..Vaak is moeten we snel nog even eten halen o.i.d.. En tja als de winkel nog geen 100 mtr van stal weg is..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:56

Tsja, waarom niet?
Ik zie ook zo vaak mensen met een tennisracket op hun rug, met voetbalkleren oid. Paardrijkleren vallen imo niet echt op, alleen de rijbroek misschien en je laarzen, als je die aanhoudt..
Naar de Chinees? Geen probleem. Naar de super om een fles frisdrank te halen? Geen moeite mee. Maar ik zal niet snel naar een "nette"winkel als een boekenwinkel oid gaan..

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:58

Ik ga wanneer ik van mijn paard af kom vaak naar de winkel om eten in huis te halen! Ik heb altijd zoiets van. Of mensen zien het en denken "kijk die rijd paard" of ze lachen me uit en zijn te stom om te zien dat het rijkleding is!! Giebelende pubers die komen niet eens bij mij door. Ik heb er dus gewoon maling aan. Ga me niet eerst na 3een koude rit omkleden om vervolgens weer de kou in te gaan! Nee, dan eerst boodschappen en daarna warme douche en net in de winkel gekocht warme chocomel!

Mar_Gipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:00

Ik denk daar eigk nooit over na, ik ga gewoon naar de winkel als het moet, of ik nou rijkleding aan heb of niet. Als ik op stal ben en ik ga tussendoor even een boodschapje doen ga ik me niet eerst omkleden. Als ik dan toevallig in een etalage een leuk truitje of leuke schoenen zie ofzo zou ik daar ook gewoon een winkel voor in gaan met me rijkleding aan. Who cares?

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:01

Naar de stad doe ik niet maar supermarkt is geen probleem. Rijkleding ziet er vaak nog beter uit dan de 'gewone' kleding van mijn medemens.