JoyCiej007 schreef:'In normal life' zie ik er meestal nogal opgetut uit, compleet met hoge hakken en handtasje.
Borg schreef:Dat is ook zo leuk wanneer je dan eens met mensen van stal iets onderneemt. Op stal lopen we of in rijkleding of in oude zooi, en natuurlijk zonder make-up en zo. Dan is het leuk om iedereen eens opgedirkt te zien.
Ik ben eens 1 keertje school binnengerend in rijkleding om 's morgens vroeg op een vrije dag werk van een leerling op te halen.
Toen keken een paar colega's wel vreemd, hihi.
Hahaha inderdaad......... mensen die je 'alleen maar met paardenkleding aan' kent, en die je dan ineens in hun normale outfit ziet, dat is erg grappig ja.
Andersom is het vaak nog hilarischer vind ik;
mensen van werk/school/universiteit kennen mij dus inderdaad als iemand die vrij netjes gekleed gaat. Dan is het wel even 2 keer kijken voor hen wanneer ze mij compleet met stalschoenen/klompen, in rij-jas, rijbroek en met een sigaret in m'n mond door de modder zien ploegen, paard streng toespreken en dan ondertussen ook nog zo plat als een dubbeltje praten

(Ik kan namelijk ook heel normaal, 'beschaafd' nederlands praten, zonder enig accent van waar dan ook...)
Edit: verkeerde quote aangepast.