Waarschijnlijk rhino bij mij op stal!Daisy dood!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:19

* tranen biggelen over mijn wangen*

Wat vreselijk om zo 2 paardjes te verliezen, ik had zo gehoopt dat Daisy het nog zou redden. Waarschijnlijk heeft ze haar laatste krachten verbruikt toen je bij haar in de stal was en kon ze pas opgeven toen ze alleen was. Ik moet er niet aan denken hoe je je zal voelen, heel veel sterkte gewenst en speciaal voor je dochtertje een dikke knuffel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:24

Heel veel sterkte! Wij hoopten hier ook dat Daisy zich er doorheen zou knokken, tragisch dat het toch zo heeft moeten lopen.
Heel veel sterkte voor jullie, het is een groot verlies.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:53

o wat triest zeg, in en in triest. met tranen heb ik het allemaal gevolgd.
Heel veel sterkte !

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 12:58

Wat verschrikkelijk zeg! Dit kun je je toch niet voorstellen. Echt ongelooflijk. Ik wens jullie heel veel sterkte!!! En een dikke knuffel voor je dochter!

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:28

Heel veel sterkte jullie beide gewenst en ik weet dat je er nu nog niet op zit te wachten maar als mijn veulentjes straks geboren zijn mag je dochtertje een van onze shetties uitkiezen.

kus Afke

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:33

Jeetje wat verschrikkelijk! Verdrietig
Heel veel sterkte voor jou en les!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:38

heel veel sterkte voor jou en lesley, je hebt zo voor haar gevochten, meer had je neit kunnen doen.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:40

naiade schreef:
Heel veel sterkte jullie beide gewenst en ik weet dat je er nu nog niet op zit te wachten maar als mijn veulentjes straks geboren zijn mag je dochtertje een van onze shetties uitkiezen.

kus Afke

Tjee Afke wat een lief gebaar.
Dan bied ik bij deze aan dat ik hem wel samen met jullie wil ophalen !

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:40

echt heel veel sterkte...

Flempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:53

jeetje,heb net de hele topic doorgelezen...wat een vreselijk triest verhaal...
veel sterkte voor jou en je dochtertje!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:13

Ach nee...Huilen , ik zit hier echt met een brok in m´n keel... Wat vreselijk voor jullie! Na het berichtje gister avond dat de koorts gezakt was, begon ik er echt weer in te geloven dat het de goede kant op zou gaan...
Ik wens jullie en vooral die kleine meid veel sterkte!!

Sorry, dat ik dat eerder berichtje over het liggen hier neer had gezet Bloos , dat heeft jou nog eens extra bezord gemaakt Verdrietig ! Ik had het beter per PB naar Mariska kunnen sturen, nogmaals sorry!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:28

O wat vreselijk zeg.....
Ik wens jullie heel veel sterkte toe, want het is echt vreselijk om je paard(en) te verliezen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:22

Agossie, is het toch zo rot afgelopen.... Arme kleine merrie, geknokt tot het laatste moment en het niet gered...
Heel veel sterkte Saskia, ook voor je kleine meid. Ik zoek zometeen ook 'haar' topic even op om wat voor haar te schrijven....

Knufje, Sonja

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:29

Na het laatste bericht waarin je schreef dat het iets beter leek te gaan dacht ik echt dat het ergste nu wel achter de rug zou zijn.
Niet dus... Ik vind het echt vreselijk verdrietig voor jou en je dochtertje. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:01

Jeetje wat een enorm verlies zeg.. ik hoop dat het vast te stellen is waardoor jou lieve merrie is overleden, ook voor jou gemoedsrust!!
Heel veel sterkte ook voor je dochtertje

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:07

jeetje wat erg voor je.
het komt nu echt dichtbij.
ik zit gewoon te trillen hier en er staan bij ons ook nog 2 drachtige paarden op stal allebei in juni moeten ze bevallen.

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:22

Ach wat vreselijk voor je...

Heel erg veel sterkte!!!!

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:37

Ook van mij heel veel sterkte voor jullie!!!
Weet verder ook niet wat ik moet zeggen.........

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:39

OH wat erg voor jullie beide. Ik vind het vreselijk om het te horen. En weten ze wat ze had? Ik weet verder nix te zeggen

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:53

Oww wat verschrikkelijk erg zeg... Mijn maag draaide zich een kwartslag om toen ik het bericht las dat ze dood was Verdrietig. Ik heb steeds jullie verhaal op de voet gevolgd en toen ik vannacht even wakker was dacht ik ook nog even aan jullie......
Het enige wat je denk ik in zo'n tijd kan zeggen is: HEEL ERG VEEL STERTKE IN DEZE MOEILIJKE TIJD. En laat je dochtertje goed afscheid nemen van haar pony, neem daarvoor echt alle tijd. Want zodra dat het beestje opgehaald is dan heb je nix meer alleen nog maar herinneringen en de spullentjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:02

Wat erg!!!
Ik heb er geen woorden voor.
Ik wens jou en je dochtertje enorm veel sterkte, want op zulke manier je paard kwijt raken is heel zwaar.

Sterkte

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:07

Hey,
Wat vreselijk erg voor jullie zeg!! Ik wens jou en Lesley echt heeeeeel veel sterkte met dit verlies.
Staan er nogmeer paardjes bij jullie op stal?? En wordt er nog onderzocht of het ook echt rhino was?
Nogmaals veel sterkte!!!
Liefs Jolanda

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:25

Ik zag dus net pas dit topic en heb alle 5 de bladzijdes gelezen en ik vind het echt heel erg. Jij was eindelijk gerust gesteld dat het ietsjes beter ging en je hebt even kunnen slapen....En dan is ze overleden Huilen

naiade schreef:

kus Afke

Dit vind ik echt een heel lief gebaar . Al kan ik ook begrijpen dat ze er misschien niet aan willen denken...

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:34

Heel veel sterkte. Wat een rotte dagen heb jij achter de rug. Een ding weet je zeker: jouw ponietje heeft gevochten voor haar leven. Helaas heeft ze niet kunnen winnen, het leven is hard. Veel succes en sterkte de komende tijd

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:49

echt heel erg veel sterkte.. moest even een paar keer slikken toen ik het allemaal zo las, het leek goed te komen!
Echt onwijs veel sterkte!!!