ach.. er zit een kern van waarheid in, en andere dingen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:wheeee ik ben dus ook een tutfieper![]()
![]()
![]()
ik heb een zomereczemer met boerka,en die ga ik dus echt niet naar zee doen....
dat helpt trouwens ook niet,want aan zee krijgen ze het ook
Oliver schreef:Uhm.. ben ik de enige die het stuk niet briljant of zelfs maar grappig vind?
ellepel schreef:wheeee ik ben dus ook een tutfieper![]()
![]()
![]()
ik heb een zomereczemer met boerka,en die ga ik dus echt niet naar zee doen....
dat helpt trouwens ook niet,want aan zee krijgen ze het ook
JaneJansen schreef:De Manvan vindt ook niet iedereen leuk!
(echt onvoorstelbaar, ik lig altijd in een deuk)
Ws omdat de beschreven mevrouw erg veel op hun zelf lijkt...hihihihi en dat is hier natuurlijk ook zo!
SusanH schreef:Herkenbaar! Ik zou ons paard graag een dagje uitlenen aan zo'n tutfieper dan zijn ze denk ik snel genezen (of ze sturen het paard linea recta naar een gedragstherapeut...) want hij heeft een hekel aan alles wat maar enigszins in de buurt van tutten komt en laat dit duidelijk merken.
Jannepauli schreef:Oliver schreef:Uhm.. ben ik de enige die het stuk niet briljant of zelfs maar grappig vind?
Nee hoor, ik deel je mening- net zoals het eerste schrijfsel van de TS, heeft dit verhaal voor mij geen enkele originele of literaire waarde. Als er aan 'uitgeven' gedacht wordt, dan vooral niet doen. Er zijn betere verhalen geschreven over dit onderwerp - als je bv de verhalen van "De Manvan" leest (ooit in de Hoefslag gepubliceerd en wél gebundeld) - een persoon die met verbazing naar al het gebeuren in de paardenwereld kijkt - dan kan ik niet anders constateren dat dit qua humor en als leeswaardig verhaal maar een slap aftreksel is. Mét spelfouten en begripsverwarring (Münchhausen by proxy). Sorry Suleilitha, sorry fans..
Topaas schreef:wat een dom stukje zeg. helemaal over die "burka". weet je wel hoeveel last een paard kan hebben en dat ie zowat blij is met een goede deken op de wei. En zoals al gezegd is verplaatsen naar de kust geen goede garantie...