paardenopvang blijkt 1 grote oplichterij...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krak

Re: paardenopvang blijkt 1 grote oplichterij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 18:00

Adri schreef:
Jullie zijn hier niet in betrokken, er is niemand die tot op heden iets kan zeggen over jullie werk, heb zelf jullie site bekeken. Het gaat wel degelijk over andere paardenopvangadressen, ook niet de vereniging van Herselt. Wij worden wel door de gedupeerden op de hoogte gebracht van sommige oneerlijke zaken. Wij kunnen geen klachten indienen omdat wij niet de gedupeerden zijn, wij kunnen wel raad geven en trachten van de eigenaars te helpen, en eventueel hun paarden op te sporen.
groetjes
adri

ehm Adri, ik weet niet waar gij het haalt, maar er zijn hier wél mensen met ervaring met de opvang uit Herselt... sommige verhalen hier gaan wél over die opvang.
tis niet omdat gij goed met ze op kunt schieten of omdat zij u een "zwarte lijst van adoptanten" doorgeven (lees: iedereen die dus ooit al op hun kritiek heeft durven uitten), dat er daarom geen negatieve ervaringen mee zijn...

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:20

Ik kan U alleen maar zeggen dat ik met niemand vriendjes ben, en niemand op zal hemelen, heb persoonlijk nog nooit een klacht over Herselt ontvangen, zodus wie ben ik om te oordelen.
Ik begrijp Uw kommentaar, maar op mijn zoektocht naar adoptieadressen, kom ik ook het een en het ander tegen. Ik bezoek eerst de kandidaat-adoptiegezin en dan pas wordt er overlegd met de eigenaar en wordt het adoptiekontrakt ondertekend.
Kan niet praten voor een ander, help iedereen, kan niet tegen onrecht, ik spreek voor mijzelf. Voor sommige personen ben ik ook niet de ideale paardenvrouw-speurder, krijg ook kritiek, maar ben geen heilige en wil dit ook nooit zijn.
Ik tracht alleen iedereen te helpen, dan kan blijkbaar niet.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 18:41

en die klachten zal u nooit ontvangen, daar zorgen ze goed genoeg voor Lips are sealed en nu spreek ik uit ervaring en niet alleen van mezelf...
ik heb hier ooit een oproep geplaats om de eerste eigenaars van ons adoptiepaard terug te vinden en we hebben ze ook gevonden... ben blij dat we het hebben gedaan ook... we zijn véél te weten gekomen daardoor...

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:19

krak schreef:
en die klachten zal u nooit ontvangen, daar zorgen ze goed genoeg voor Lips are sealed en nu spreek ik uit ervaring en niet alleen van mezelf...
ik heb hier ooit een oproep geplaats om de eerste eigenaars van ons adoptiepaard terug te vinden en we hebben ze ook gevonden... ben blij dat we het hebben gedaan ook... we zijn véél te weten gekomen daardoor...

Bij mijn weten heb ik nooit iets gehoord van Uw zaak, sorry als ik in je ogen verkeerd gedaan heb, ben mij niet bewust dat ik je eventueel pijn gedaan heb. Maar wees ervan overtuigd, ben ook maar een mens, met goede en slechte kanten, weet veel, maar weet niet alles, spijtig genoeg.
Sorry, ik zal in alle geval de mensen uit Herselt hierover aanspreken, eerlijkheid staat bij mij hoog in het vaandel.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 19:20

ik heb u ook niet gecontacteerd hierover dus excuses zijn niet nodig.
hun hierover aanspreken idem, maar daarvoor zal ik u een pb sturen, dan is alles wel duidelijker Knipoog

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:03

Vandaag is er een paardje teruggevonden dat in januari 2008 gekocht is bij een paardenopvang in Oost-Vlaanderen. De eigenaars waren verwittigd dat het paard ingeslapen was, ( een bericht van augustus 2008) Zij hadden het paard bij de paardenopvang gebracht in december 2007. Gelukkig leeft het paardje nog, en was er en goed kontakt met de nieuwe eigenaar, hij schrok wel even, maar was heel lief en begreep de situatie. De huidige eigenaar verwacht de vorige eigenaars met open armen.

Naide_and_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:04

Naide_and_me schreef:
laaauwrah schreef:
Ik vraag me af waar ze de paarden heen brengen dan..

Zijn er al paarden teruggevonden van de "verdwenen" paarden? Heb op kapaza ook een zoekertje gezien van een meisje die op zoek is naar haar paard die daar verdwenen is. Heel vreemd..

Ja, ken haar.
Had haar dit aangeraden om te doen.

Goed nieuws!
Ze heeft de eigenaars gevonden waarnaar dat paardje was verkocht.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:56

wat is dit wreed!
denk je een goed tehuisje voor je paard te hebben gevonden blijkt het dikke mishandelerij
te zijn. ik kan maar 1 straf voor die mensen bedenken !
hen hetzelfde laten voelen wat die paarden gevoeld hebben!
maar natuurlijk doet die geweldige politie er weer eens niets aan.

Cintjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:56

Hoi..
door felinee heeft op pagina 4 het over quinten gehad.
Mag ik vragen hoe die quinten eruit ziet? want wij zijn op zoek naar een pony genaamd Quinten.
Waar die opvang is en hoe die heet?
Ik zie graag het antwoord via een privebericht.
Bedankt
groetjes Cindy

Felinee schreef:
hoe heet die opvang?
heel naar voor quinten, maar goed dat hij weer thuis is en zijn vorige eigenaar de moeite ervoor heeft gedaan.
nog heel veel succes.

mvg.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:43

Naide_and_me schreef:
Onze arme Quinten :(
Gelukkig is hij nu aan de betere hand, zijn staart is afwachten

Jeetje Wat erg voor je

Niet normaal...
zo gaat een mens toch niet met paarden EN mensen om
eerst laten zien dat alles perfect voor elkaar is
maar dat is blijkbaar maar schijn

echt nog sterkte met je paard

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:52

Wat een verschrikkelijke mensen!
Oeeh als het mijn verzorgpaard was ging ik er even oplos hoor! _-:(
Maargoed, hopen dat het goed komt met zijn staart!

Jonasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:35

Wat een nare toestand zeg, je leest steeds vaker over dit soort praktijken.
Niet te geloven wat mensen allemaal doen, terwijl ze in goed vertrouwen een paard in handen hebben gekregen |(

Voor de mensen die het overkomen is, heel veel sterkte :(:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:12

jeetje, dat is echt niet niks zeg :oo

en wat een vreselijke mensen, ik zou zoiets niet over mijn hart verkijgen.... :n