Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
*Tequila* schreef:Hmmm... Sorry maar doe even rustig... Steef houdt niet van Tinkers, punt. Zijn mening, punt. Wat maakt het uit? Jij houdt wel van Tinkers! Jouw mening! Maak je toch niet zo druk allemaal....
Steef schreef:Hier op bokt zit toch geen "gemiddelde tinkereigenaar" Kan me niet voorstellen dat die hier zitten, hier zijn ze zoooo goed en heel anders dan alle andere mensen die tinkers hebben![]()
Leonoor schreef:mmmh, monique toch? ik een knuffelgehalte? vind ik lief van je
waahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gelukkig dat sommige mensen iig nog zo over me denken
snowdon"]
:D ssssttt straks word Pjotter nog jaloersbtw leeft Poohtje nog?
[/quote]
Poohtje leeft nog steeds en ligt elke nacht lekker gezellig bij me in bedEn dat vind Pjotter niet erg
[quote="Leonoor"]
[quote="*Tequila* schreef:Maar maken die mensen zich er ook zo druk over
Marjolein schreef:sluit me totaal aan bij Renée vooral dit stukjeCitaat:Waar ik het ook wel een beetje mee heb gehad (net zoals Maaike, Superquinta) Is dat mensen ineens gaan zeggen dat hun Tinker niet braaf is. Oh wat stoer, een niet brave Tinker... Ik heb toch liever een brave hoor
tinkernikky schreef:Je hebt rustige Tinker eigenaren, en je hebt felle tinker eigenaren.
Soms kun je er zo mee over straat met weer andere wil ik niet gezien worden. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaha
Je hebt ze in alle kleuren en maten, en allerlei meningen.
Maar 1 ding blijft als paal boven water, ze delen de zelfde liefde en dat is namelijk het houden van onze bonte paarden en of bruine tinkers of witte zwarte(voordat ik iemand beledig)...
En ja leonoor we houden het te goed, ik kom 1 maart jullie kan op....
Leonoor je bent niet alleen een knappe meid je hebt ook nog eens koppie koppie, ene dat voor een blondje tjeeeeee minee zeg..
Monique
tinkernikky schreef:Maar 1 ding blijft als paal boven water, ze delen de zelfde liefde en dat is namelijk het houden van onze bonte paarden en of bruine tinkers of witte zwarte(voordat ik iemand beledig)...
Monique
*Tequila* schreef:Maar ik reageer(erger) niet op het geleuter over de Tinkersik erger me eraan dat mensen zich zo druk kunnen maken over iets als een "imago-probleem"