Tinkers in de BIT

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:51

wanneer is iets vrijheid van mening en wanneer is iets discriminerend???

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:52

*Tequila* schreef:
Hmmm... Sorry maar doe even rustig... Steef houdt niet van Tinkers, punt. Zijn mening, punt. Wat maakt het uit? Jij houdt wel van Tinkers! Jouw mening! Maak je toch niet zo druk allemaal....

Hmmz.. ik begrijp Leonoor eigenlijk heel goed! En het gaat er hier niet om of je tinkers leuk vindt of niet.... Maar om de kwaliteiten van de eigenaars van de tinkers die onderschat en gegeneraliseert worden! Dus er is wel degelijk een reden om je ergens druk over te maken, alhoewel ik hier allemaal wel om kan lachen *LOL* 1 a 2 mensen gooien een paar negatieve dingen in de discussie, tinkerend nederland is van slag en vervolgens laat diegene t maar varen! En bovendien is ieder mens anders, ook ieder tinkermensje, dus recht op n eigen mening is er idd wel. Heerlijk die discussies altijd...

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:54

Discriminerend wil ik het helemaal niet noemen... Vind ik een beetje vergezocht. En de kwaliteit van de eigenaren... Ga ik niet eens over beginnen *LOL*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:56

*Tequila* schreef:
En de kwaliteit van de eigenaren... Ga ik niet eens over beginnen *LOL*

flauw.. Tong uitsteken

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:57

van slag kan je me niet noemen, noem het eerder geamuseerd. Ik vind dit heerlijk, ook al weet ik dat ik het niet zo moeten doen

Overigens is het wel discrimerend, want de tinkerruiters/eigenaren worden minderwaardig gesteld tov andere paardeneigenaren. Als ik in Amerika had gewoond Knipoog

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:58

1 ding is duidelijk

Tinkers zijn aparte paarden, maar hun eigenaar ook! als ik het zo lees passen ze wel bij elkaar. De gemidelde tinker eigenaar, is eigenwijs, braaf, sterk, en interligent, lief, en hebben een zeer hoog knuffel gehalte wahhhhhhhhhhhahah en kunnen goed van zich afbijten.

Monique
Laatst bijgewerkt door FotoDesign op 04-02-03 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:59

Het IS nu eenmaal zo dat Tinkers vaker door beginnende ruiters worden gekocht, ik weet er alles van... Dus dan gaat de kwaliteit van de ruiters ook wel omlaag ja...

Jan_324

Leonoor, ik wil best met jouw die discussie irl voeren hoor! Helemaal geen problemen mee. Heb ik jouw beledigt? Hier op bokt zit toch geen "gemiddelde tinkereigenaar" Kan me niet voorstellen dat die hier zitten, hier zijn ze zoooo goed en heel anders dan alle andere mensen die tinkers hebben

snowdon

ok, daar kan ik niet tegenop Knipoog (bericht van Mon)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:00

mmmh, monique toch? ik een knuffelgehalte? vind ik lief van je

waahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gelukkig dat sommige mensen iig nog zo over me denken Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:02

Steef schreef:
Hier op bokt zit toch geen "gemiddelde tinkereigenaar" Kan me niet voorstellen dat die hier zitten, hier zijn ze zoooo goed en heel anders dan alle andere mensen die tinkers hebben

Op bokt zal je vast wel t gemiddelde vinden van de rest van het land, vooral aangezien er zoveel geregistreerd zijn. Maar de meeste beginners zijn vaak toch de kinderen, zitten die op bokt? dacht niet dat ik die al gezien had....

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:02

steef, ik zal je wel mailen? oke? Ik ben misschien dan maar een ander soort tinkereigenaar. maar rijden kan ik wel een beetje hoor

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:03

Leonoor schreef:
mmmh, monique toch? ik een knuffelgehalte? vind ik lief van je

waahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gelukkig dat sommige mensen iig nog zo over me denken Knipoog

Nou vind ik wel jah, tinker eigenaren kunnen onzettend lief naar elkaar zijn, toen ik een tinker kocht kocht ik niet aleen het paard, maar er een hele leuke lieve familie bij, andere tinker eigenaren...
Altijd feest als je deze mensen op 1 dag laat samen komen, ken je dat gevoel niet?
Dat is toch zo mooi, dat Tinker gevoel.
de meeste Tinker eigenaren komen ook voor elkaar op en geven ook wel eens tegen gas.

En de meeste tinker eigenaren die ik ken heb ik ook geknuffeld..
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahhaa

Monique

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:03

daarnaast zijn er hier ook een boel mensen met een ander ras die zoooooo goed zijn!!!
denk maar eens na en kijk eens rond wil je!!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:05

Maar maken die mensen zich er ook zo druk over Verward

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:06

tinkernikky schreef:
En de meeste tinker eigenaren die ik ken heb ik ook geknuffeld..
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahhaa

Monique

Mij nog niet hoor.........
komt wel een keer, ik houd het van je tegoed, okee??

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:08

*Ik heb wel een knuffel van Leon gehad Knipoog*

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:10

*Tequila* schreef:

toch blijf je zelf ook reageren Haha! Knipoog
Geeft niet hoor, integendeel, daardoor krijg ik steeds een mailtje dat er een nieuwe reactie is
maar ik ben nog steeds bezig met een mail naar Steef, schiet niet op dus!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:10

Haha! ssssttt straks word Pjotter nog jaloers Knipoog btw leeft Poohtje nog? Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:14

snowdon"]
:D ssssttt straks word Pjotter nog jaloers Knipoog btw leeft Poohtje nog? Haha!
[/quote]

Poohtje leeft nog steeds en ligt elke nacht lekker gezellig bij me in bed Lachen En dat vind Pjotter niet erg Tong uitsteken

[quote="Leonoor"]
[quote="*Tequila* schreef:

toch blijf je zelf ook reageren Haha! Knipoog
Geeft niet hoor, integendeel, daardoor krijg ik steeds een mailtje dat er een nieuwe reactie is
maar ik ben nog steeds bezig met een mail naar Steef, schiet niet op dus!
[/quote]

Maar ik reageer(erger) niet op het geleuter over de Tinkers Knipoog ik erger me eraan dat mensen zich zo druk kunnen maken over iets als een "imago-probleem"

FotoDesign

Je hebt rustige Tinker eigenaren, en je hebt felle tinker eigenaren.
Soms kun je er zo mee over straat met weer andere wil ik niet gezien worden. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaha

Je hebt ze in alle kleuren en maten, en allerlei meningen.

Maar 1 ding blijft als paal boven water, ze delen de zelfde liefde en dat is namelijk het houden van onze bonte paarden en of bruine tinkers of witte zwarte(voordat ik iemand beledig)...

En ja leonoor we houden het te goed, ik kom 1 maart jullie kan op....
Leonoor je bent niet alleen een knappe meid je hebt ook nog eens koppie koppie, ene dat voor een blondje tjeeeeee minee zeg..

Monique

SuperQuinta

Marjolein schreef:
sluit me totaal aan bij Renée vooral dit stukje
Citaat:
Waar ik het ook wel een beetje mee heb gehad (net zoals Maaike, Superquinta) Is dat mensen ineens gaan zeggen dat hun Tinker niet braaf is. Oh wat stoer, een niet brave Tinker... Ik heb toch liever een brave hoor Haha!

jhaaa!! Haha! *LOL*

als iemand tegen mij zegt; jeetje wat heb jij toch een sloome/saaie knol!!
dan zeg ik dank je!! dat is nou precies de reden waarom ik haar heb gekocht!! Haha!
ik kan met mijn paardje doen wat ik wil en dat is nou net zo stoer aan haar.

overigens zal ik nooit meer een warmbloed ras kopen maar dat betekent niet dat ik hun allemaal af ga lopen zeiken, laat iedereen lekker in zijn waarde.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:18

tinkernikky schreef:
Je hebt rustige Tinker eigenaren, en je hebt felle tinker eigenaren.
Soms kun je er zo mee over straat met weer andere wil ik niet gezien worden. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaha

Je hebt ze in alle kleuren en maten, en allerlei meningen.

Maar 1 ding blijft als paal boven water, ze delen de zelfde liefde en dat is namelijk het houden van onze bonte paarden en of bruine tinkers of witte zwarte(voordat ik iemand beledig)...

En ja leonoor we houden het te goed, ik kom 1 maart jullie kan op....
Leonoor je bent niet alleen een knappe meid je hebt ook nog eens koppie koppie, ene dat voor een blondje tjeeeeee minee zeg..

Monique

Dank je, maar ik ben er niet op 1 maart, ik wil die knuffeeeeel!
Komen jullie niet 's avonds naar Vlissingen dat jullie blijven maffen? Ik heb een 2 persoonskamer vrij, maar je zit zeker met je kinders. Mmmmh, ik wil ook naar de strao maar moet werken overdag....
Gaan jullie trouwens ter paard of zonder paard?

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:19

tinkernikky schreef:

Monique

Dit bedoel ik dus ook! Blijf lekker bezig met je Tinkertje *En (alweer Knipoog) Maak je niet zo druk!!!!!*

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:20

*Tequila* schreef:
Maar ik reageer(erger) niet op het geleuter over de Tinkers Knipoog ik erger me eraan dat mensen zich zo druk kunnen maken over iets als een "imago-probleem"

Daar heb ik het niet over toch? Over imago? Gaat mij om de manier waarop Steef praatte over tinkereigenaren en hun rijkunsten
das iets heeeeel anders!!

Enne, ik ben heeeele dagen bezig met mijn tinkertje, met alle lol die erbij hoort!