Renske20 schreef:en je ouders zullen ook wel door hebben dat je weer verliefd bent, dus wie weet zijn ze bang dat je over een tijdje jongens leuker vind dan je pony, en ik moet zeggen, op de manege waar ik stond hadden we een heel groepje meisjes met eigen pony's, tussen hun 14e en 17e hebben 3/4 van de groep hun pony verkocht!
Dit gaat niet gebeuren hoor, zeker niet. Heb meerdere vriendjes gedumpt omdat ze vonden dat zij meer aandacht nodig hadden dan mn pony.
Kijk ik ga eigenlijk wel iedere dag naar stal, soms zit er wel een dagje bij dat ik me niet goed voel en ik thuis blijf maar ik ga meestal wel gewoon. Dan poets ik dr even, lekker knuffelen, soms wandelen/longeren en de rest van de tijd zit ik te kijken in de bak of hang ik wat rond bij de rest die op stal is.
Het is echt gewoon een rijd-dipje zeg maar. Ik rijd trouwens wel 2 keer in de week want dan heb ik les. Behalve vorige week omdat ik dacht dat Camil drukplekken had maar dat bleek niet zo te zijn, en afgelopen maandag niet omdat ik toen ziek was.
Morgen ga ik wel weer rijden. En meestal rijd ik op zaterdag en zondag ook wel.
Behalve afgelope weekend..