Kijkt hij me ineens heel verschrikt aan: " ik heb kiepenvoer in de ton gegooid!" (legkorrel)

Ik zeek echt zowat in mijn broek van het lachen, want mam en ik waren er ook bijna mee in de fout gegaan... Er lag namelijk in de schuur geen een zak paardenbiks meer en wel een aangebroken zak legkorrel. (komen van een zelfde 'fabriek' dus zitten in dezelfde zak...) Maar ja, mam en ik hadden het uiteraard

pap had dus gedacht dat halve zakje nog maar even in de ton te gooien om hem vol te krijgen en bedacht zich ineens dat die korrel wel wat bleek zag

Ik ben echt zowat plat op de grond gaan zitten om niet in mijn broek te piesen en daarna met de slappe lach naar binnen gerend om het mam te vertellen die ook al in de lach schoot. Opa en oma werden niet echt wijs uit mijn gegier... "heeft ze het nou over een paardenkont?"

Echt, je had het moeten meemaken....

Maar goed, ik wilde dus even een update schrijven over mezelf en mijn Superdames....

Iloontje is onderhand verhuisd en woon dus bij stal in Lunteren-op-vijf-meter-afstand-van-mijn-voordeur. Bevalt super, deur uit, paar pasjes lopen en ik zie de sjaggie kop van Jur... }> Geweldig!
Het is wel even wennen, je gaat niet meer 'ff' naar dorp om te pinnen... (is me al twee keer gebeurd dat ik daarvoor naar Lunteren kon fietsen....

Al mijn beestjes zijn ook meeverhuisd. Tweety (grasparkiet) lijkt hier vrolijker dan in het vorige huis... (meer vogels die bij het raam komen kletsen denk ik

Winnie (cavia) werd net tijdens de verhuizing hartstikke ziek, maar de da heeft haar weer opgelapt.... *dankbaar* Ze heeft er nu een vriendinnetje bijgekregen.... Een jonge caaf genaamd Jup. Gaat super samen en ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe aanwinst. (zal snel pics posten)
De honden gaan uiteraard ook goed, alleen is het lastig uitlaten zo in het donker bij het bos, zonder lantaarnpalen.... Mam had de hond al aan het schrikken gemaakt met de zaklamp

De konijnen staan voorlopig lekker warm in de schuur en dat bevalt ze wel. Tja...en dan de paarden natuurlijk....
Jurga vindt het geweldig dat de baas nu meer tijd voor haar heeft. Ze heeft al weer een keer voor de kar gestaan en volgens mijn vader vond ze het geweldig! Geloof ik graag! Ze was zo braaf geweest alsof ze er de dag ervoor nog voor gestaan had, maar ik denk dat het wel haast vier maanden of langer geleden was.... *SuperJurga* Pap heeft er iig weer zin in en gaat zaterdag als het weer meezit weer eens naar menles.... Kijken of ze hem nog herkennen daar

Ik heb vorige week mijn laatste wedstrijd voor het veulen komt, gestart. Was L1, ik had drie wp en hoopte er nog twee te halen die avond, maar helaas. Ik was close....

Zoals velen wel gelezen hebben, ben ik de eerste keer NET gezakt voor mijn rijbewijs....

SuperJurga wordt nu echt goed dik. (net als vorig jaar bij Voice... zou die kol van W... weer zo groot zijn dat ie bijna niet in die buik past?

SuperVoice groeit ook maar door en door. Naast Jur zie je al zowat geen verschil meer... (die is 1.60 m) Mijn koei....

In tegenstelling tot Jur...de bitch...

Maar goed, is dit weer eens een SuperJurga verhaal of niet? Ik zal binnenkort mijn profiel eens updaten en nieuwe pics erin zetten...