hierover een topic te beginnen.
Ik ben dus benieuwd of er meer bokkers zijn die een geordende kast hebben, dus een foto erbij zetten
lijkt me wel leuk.
Ik heb al een foto van mijn kast(en) erbij gezet en ik ben benieuwd naar jullie commentaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nee, die zal hier zeker nooit tussen komen te staan
Didoo schreef:Als ik zooooon knoepert van een kast had gehad, was de mijne ook wel georganiseerd geweest

is gewoon bij mensen aan huis, ze hebben 5 paarden.
Ik heb mijn kast wel heel netjes, want als ik dat niet doe dan past alle zooi er niet in bij mij
Ik zal binnenkort een foto maken!
Maar vouw je je dekjes nou dubbel? Wat zonde
Ik heb zo'n diepe kast dat ze er allemaal netjes inpassen zonder te hoeven prakken/vouwen. 
Noah2006 schreef:Jeetje zeg! Wat netjes, stof jij het iedere week ook af van binnen? En waar is je poetskist?
ik ben gewoon chaotisch :p niets aan te doen haha
whisperramse schreef:Noah2006 schreef:Jeetje zeg! Wat netjes, stof jij het iedere week ook af van binnen? En waar is je poetskist?
Poetskist staat bij mij niet in de kast.
Indien ik mijn sleutels ben vergeten en paard komt iets tegen moet ik toch aan de iso betadine en zo kunnen.
1 keer in de maand haal ik alles er uit en veeg ik de bodem+wanden zodat alles proper blijft.
Paardengerief kost zoveel geld en als je er goed mee omgaat kan het jaren mee.
Uiteindelijk kom ik goedkoper uit op die manier
. Mijn dekens kan ik alleen niet bij de stal hangen, want het is een buitenstal. Dat is een beetje lastig. Misschien dat ik die maar op de kast moet leggen.
wat een luxe
Noah2006 schreef:Daar heb je zeker gelijk in, misschien moet ik ook maar eens mijn houding gaan verander t.o.v. mijn kast. Mijn dekens kan ik alleen niet bij de stal hangen, want het is een buitenstal. Dat is een beetje lastig. Misschien dat ik die maar op de kast moet leggen.

)
) en die dekens gebruik ik enkel in noodgevallen (ziekte, verkoudheid en dergelijke)