Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

De door mij uitgenodigde behandelaar schreef:Star of Bethlehem voor de mogelijke trauma's die ze heeft mee gemaakt. Zoals ik al aangaf is het heel goed mogelijk dat de scheiding van haar moeder of andere kuddegenoten erg moeilijk is geweest voor haar.
Aspen voor angsten de niet echt te benoemen zijn, alles lijkt eng.Ze vinden het vaak moeilijk om alleen te zijn. Alle veranderingen zijn eng en ze staan contant onder spanning.
Larch om haar wat meer zelfvertrouwen te geven.
Impatiens voor dieren die druk en ongeduldig zijn. Ik vraag me af of ze het nodig heeft aangezien ik denk dat het drukke gedrag door de angst komt. Het kan in ieder geval geen kwaad als ze het wel krijgt.
ik snap niet waar het blijft... als ik vandaag nog niets ontvangen heb (ze mailde me zondag omdat ze niet wist naar welk adres ze het moest sturen, ze had namelijk 2 adressen van me) ga ik maar even mailen... misschien is er iets tussen gekomen...
ik ook niet
... tot een week of twee geleden dan heh
(... hoop ik
nog maar even w88 met juichen) Babje_84 schreef:Ze staat dagelijks van ongeveer 9 tot 5 op de wei, krijgt 1 kg onderhoudsbrok van uitstekende kwaliteit en kuilvoer. Soms muesli en uiteraard de nodige appels, peren, bananen, paardensnoepjes enz.
Arabesk schreef:Babje_84 schreef:Ze staat dagelijks van ongeveer 9 tot 5 op de wei, krijgt 1 kg onderhoudsbrok van uitstekende kwaliteit en kuilvoer. Soms muesli en uiteraard de nodige appels, peren, bananen, paardensnoepjes enz.
van 9 tot 5 op de wei, da's 8 uur, staat ze dus nog altijd 16 uur binnen
je paard zal een stuk relaxter worden als je een plek vindt waar ze 24/7 buiten kan staan en als je stopt met het voeren van brok en muesli
Arabesk schreef:van 9 tot 5 op de wei, da's 8 uur, staat ze dus nog altijd 16 uur binnen
je paard zal een stuk relaxter worden als je een plek vindt waar ze 24/7 buiten kan staan en als je stopt met het voeren van brok en muesli