Ik ben dus samsam, nou ja dat is dus de naam van mijn nieuw aanwinst. Sinds 23 oktober is hij van mij. Hij is een bruine KWPNér van 4 jaar Kelvin X Goodtimes X G.Ramiro Z. Gefokt op de Waiboerhoeve

Het is echt een heel fijn paard, 3 goede gangen, mooi front, werklustig en heel koel in het hoofd, soms wel een beetje ontdeugend.
De planning is om deze zomer wedstrijden te gaan starten. Sam staat nu op een pensionstalling in Wenum-Wiessel, maar zodra er plaats is gaat hij naar Epe. Daar lest onze vereniging : Dressuur van Gerald Drent en Gitte Coevoet en springen van Michel van der Knaap. Ook zijn daar prachtige uitrijmogelijkheden, je kan er zo de renderklippen op!!
Ik woon samen met mijn vriend en onze twee kids een jochie van 3 en een meisje van 6 mnd. In een twee onder 1 kap in het pieterpeuterige plaatsje Oene (Tussen Veluwe en IJssel)
Mijn "ruitersportcarriere" gaat al ver terug: Op mijn 6e kreeg ik mijn eerste pony en een paar jaar later een new-forrestveulen Kantjes Paloma. Met haar ben ik L springen en Z dressuur geworden. Met 16 kreeg ik met eerste paard, haar heb ik tot de L2 gereden en toen ben ik met haar veulen gaan rijden, deze democraat zoon heb ik tot de M gereden. Toen anderhalf jaar niets en nu dus Sam, ik verwacht er veel van!!
Ik heb het hier op bokt erg naar mijn zin en zal nog wel wat van me laten horen.
Greetz,