Ik heb maanden geleden een paar dingen besteld bij de paardenconcurrent. Hoofdstel, wormenspuit en knoflookpoeder. Kreeg 2 dagen na de bestelling en betaling een mailtje terug dat een bepaald product niet op voorraad was maar dat ze het zou laten weten wanneer ze die binnen had. Oké tot zover niks aan de hand.
Na 4 weken heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze het product al binnen had en of ze anders eventueel een idee had wanneer ik het zou kunnen verwachten. Nee, dat had ze niet en ze zou me op de hoogte houden van de levering.
Weer 3 weken ( !!!) later nog niks gehoord/ontvangen ook de andere producten niet vooruit gekregen dus maar weer gemaild. Toen kreeg ik als antwoord dat haar server eruit had gelegen en dat ze daarom niet kon mailen. Jaaaja, dat vond ik al een vreemd verhaal, en mocht het wel zo zijn, dan zorg je toch dat je even bij iemand anders op de pc je bedrijf kan blijven "runnen"dacht ik.
In de mail de toezegging dat ze het spul met maximaal 2 weken in huis zou hebben en doorsturen. Prima, ik wacht wel al werd ik het wel zat. Jullie kunnen het al bijna raden maar na 3 weken had ik NOG niks in huis.
Nu was ik het echt zat en heb gemaild dat ik het een rare manier van zaken doen vind, dat ik de hele bestelling annuleer en mijn geld terug wil ( vooraf betaald via Ideal) Krijg een paar dagen later een mailtje terug dat ze de bestelling geannuleerd heeft en als ze de betalingen doet, ze mijn geld terug stort.
Ik dacht nog, dat is netjes valt me mee van haar. Ja, totdat het 3 weken later was en ik NOG geen geld terug had.
Dus voor de verandering maar weer eens gemaild
dat ik me niet voor kan stellen dat een "bedrijf" maar 1 keer per maand iets aan betalingen doet en dat ik nu toch wel graag mijn geld terug wil/eis. Krijg ik een mailtje terug dat ze er ook nog een baan bij heeft dus geen tijd heeft gehad ( yeah right... geeft al een lekker beeld over hoe "goed" georganiseerd haar "bedrijf" dus is). Maar prompt OPEENS diezelfde dag het geld op mijn rekening.
Ik heb ernstig het vermoeden dat als ik niet had gemaild, ik nog véééél langer op mijn geld had kunnen wachten of er zelfs naar had kunnen fluiten. Daarbij bleef/blijft ze mijn naam verkeerd schrijven terwijl ik de juiste versie elke keer onder mijn mail zet als ik afsluit
vind ik nou ook niet echt netjes/klantvriendelijk Ligt het aan mij, of is dit gewoon niet normaal?

Ik wil dat zo snel mogelijk uit de wereld helpen, want dat is iets wat ik nooit zal doen. Misschien vinden bepaalde acties later plaats, of anders dan jij ze graag ziet gebeuren, maar niet iedereen hanteert dezelfde handelswijze. Dat wil niet zeggen dat andere handelswijzen per definitie fout zijn.