Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

raylaatje schreef:als ik me nii lekker voel(lage bloeddruk/weinig ijzer in mijn bloed/bloedarmoede) krijg ik ineens een zwarte waas voor mijn ogen en ga ik dus even liggen/zitten, dat gebeurde dus ook in de wei bij mijn paard, alleen mijn paard dacht dat het een spelletje was en ging er gezellig bij liggen
en zij dacht daar anders over
HorseyDude schreef:raylaatje schreef:als ik me nii lekker voel(lage bloeddruk/weinig ijzer in mijn bloed/bloedarmoede) krijg ik ineens een zwarte waas voor mijn ogen en ga ik dus even liggen/zitten, dat gebeurde dus ook in de wei bij mijn paard, alleen mijn paard dacht dat het een spelletje was en ging er gezellig bij liggen
Achja, heb je tenminste gezelschap, hè?
Dit vond ik erg hilarish want de tranen rolde over me wangen, T moet er ook vast erg grappig uit gezien hebbe want stalgenootje had bijna in dr broek geplast
Da kon er zelf ook wel om lachen.
Erg gelachen.
S_haron schreef:Dat hij altijd lekker lomp gaat zitten als hij los is in de bak..
toen lag ik dus bijna op de grond.. capopjekop schreef:Mijn pony's hebben zoveel grappige acties dat ik ze niet eens allemaal meer weet. Maar ik stond wel even te kijken toen mijn shetlander met zijn vorige bijrijster een open trailer in wandelde
! Met dank aan Bugs-Bunny&Marok!
Grapjas,