Wat is de/het grappigste moment(en) wat je ooit hebt beleefd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Wat is de/het grappigste moment(en) wat je ooit hebt beleefd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 18:25

Met je paard???? Iets totaal onverwachts, iets wat je totaal niet verwachtte van je paard/pony????
Dát vroeg ik me nou eens af! Laat het eens horen!

Sabinaa__

Re: Wat is de/het grappigste moment(en) wat je ooit hebt beleefd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:48

Dat mijn vz shet, Flower heel eigenwijs kan zijn Tong uitsteken

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 19:07

Heel grappig is het niet, maar verwachtte het echt niet..

Stond in de wei, wilde net een paard vastknippen aan mijn halstertouw... *HAP*, beet er een veulen (incl tandjes) in mijn arm. Dat flikt die kleine ook bij alle paarden, loopt er stiekem op af om ze vervolgens in hun hoofd te bijten, gelukkig was het mijn arm en niet mijn hoofd. Haha!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 19:09

oo Pijnlijk ..
volgens mij denkt dat veulentje dat iedereen eetbaar is, haha ! Knipoog
Sterkte Tong uitsteken

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:12

Ik was aan het rijden op een hengstige merrie, en ze liep maar eindeloos door zonder te stoppen! xD

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:15

als ik me nii lekker voel(lage bloeddruk/weinig ijzer in mijn bloed/bloedarmoede) krijg ik ineens een zwarte waas voor mijn ogen en ga ik dus even liggen/zitten, dat gebeurde dus ook in de wei bij mijn paard, alleen mijn paard dacht dat het een spelletje was en ging er gezellig bij liggen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 21:24

raylaatje schreef:
als ik me nii lekker voel(lage bloeddruk/weinig ijzer in mijn bloed/bloedarmoede) krijg ik ineens een zwarte waas voor mijn ogen en ga ik dus even liggen/zitten, dat gebeurde dus ook in de wei bij mijn paard, alleen mijn paard dacht dat het een spelletje was en ging er gezellig bij liggen

Achja, heb je tenminste gezelschap, hè?

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:30

toen mijn pony haar eigen schofthoogte sprong, totaal onverwachts was gewoon los aan het loswerken/longeren Clown en zij dacht daar anders over *LOL*

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:33

HorseyDude schreef:
raylaatje schreef:

Achja, heb je tenminste gezelschap, hè?

ja dat is waar. maar ja, vanaf toen doet ze het nou bijna elke x, als ik ga zitten en een paar x in het zand naast me klop komt ze naast me zitten Clown

denisuhtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 10:35

mijn zus zat zo op een paard, en ik zat ernaast op ander paard we stonden stil want we gingen net afstijgen.. gaat dat paard waar m'n zus opzat ineens met z'n achterhoef achter zijn oor krabben xD
ik heb zo hard gelachen!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:38

Het grappigste wat ik met mijn paardje heb beleeft was dat ik hem los in de bak had gezet, Ik ging in de schaduw in het zand bij hem in de bak zitten. Meneertje komt aan sloffen en ploft zo naast me neer half op me schoot half op de bak en gaat daar op zijn gemak legge snurken. Op me schoot dus Koe Dit vond ik erg hilarish want de tranen rolde over me wangen, T moet er ook vast erg grappig uit gezien hebbe want stalgenootje had bijna in dr broek geplast

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:07

Iets grappigs wat ik heb meegemaakt was toch wel toen ik ineens in een boom hing. Ik wilde een ander paadje in het bos verkennen en dat bleek wat dichter begroeid dan ik dacht. Ineens kwam er een tak op me af en het paard liep gewoon door Clown

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:28

Ik reed een keer buiten met mijn vriend (ik te paard, hij te fiets) en hij kwam vast te zitten op een modderig stuk. Dus ik dacht: ga ik ff stilstaan om te wachten. Daar had mijn paardje geen zin in en die ging lopen drammen. Op een gegeven moment sprong ze met vier benen tegelijk in de sloot en daar bleef ze een halve minuut heel dwaas voor zich uit staren, alsof ze dacht: "Dus......". En ik ondertussen maar lachen xD
Sprong ze uiteindelijk aan de verkeerde kant uit de sloot, en mocht ik weer een manier bedenken om daar zsm weg te komen. De clown.

Ze is ook een keer, toen ik met een groepje buitenreed, een maisveld ingerend. Ook leuk Tong uitsteken

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:28

Als ik in gezelschap loop met iemand anders en ik heb mijn paard aan een touw beet (bijvoorbeeld naar de wei brenegen of vanaf de wei halen) en diegene mag ze niet dan gaat ze er steevast tussen lopen.
Heb dat nu al bij meerdere mensen meegemaakt en bij sommige mensen is dat juist weer niet en blijft ze braaf achter me lopen.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:30

De bok die Spot gaf naar de DA, na alle ellende met hem had hij het helemaal gehad met de DA die hem toch wel liefkozend over zijn kont aaide, helaas dacht Spot daar anders over *LOL* Da kon er zelf ook wel om lachen.

Eerste grondwerkles, abrupt stoppen in draf. Spot lette totaal niet op mij en kwam met volle snelheid met zijn borst tegen mijn kont, rare kettingbotsing Lachen Erg gelachen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 07:14

OPG-->PP

tommy99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 23:35

ik was aan het rijden.
en we waren aan het springen toe mijn pony de helft van de hindernis nam.
dus de twee voor hoeven over de hindernis en de achter hoeven achter de hindernis.
nou en dan sta je lekker.
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

S_haron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:29

Dat hij altijd lekker lomp gaat zitten als hij los is in de bak..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 11:23

S_haron schreef:
Dat hij altijd lekker lomp gaat zitten als hij los is in de bak..

Gaat hij er echt bij zitten in de bak?? Haha, da's dan echt komisch!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 11:25

Mijn pony's hebben zoveel grappige acties dat ik ze niet eens allemaal meer weet. Maar ik stond wel even te kijken toen mijn shetlander met zijn vorige bijrijster een open trailer in wandelde Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 11:27

ik zou even op onze (inmiddels verkocht) haflinger gaan zitten, de bijrijdster had hem vast aan het halster, en ik nam een klein aanloopje, om er op te komen, op het moment dat ik spring, doet hij heel droog een stapje opzij Huilen van het lachen toen lag ik dus bijna op de grond..

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 11:35

Toen we klein waren, kropen we dikwijls zonder zadel op onze draver. Gewoon met halster in de paddock. Wij zaten met z'n twee op dat paard. Ik vroeg m'n zusr om achterstevoren gaan zitten. Toen ze zich aan het keren was, gaf het paard een héél klein bokje (wellicht had ze met haar voet z'n billen wat hard geraakt). Tja, toen zat m'n zus op de grond. Vond dat héél grappig.

Nu als we de paarden van de wei afhalen, moeten we er nog mee een stuk door de bos, over onze gazon, over de oprit naar hun paddock toe. Ze hebben trouwens ieders hun paddock. M'n jonge paard nemen we mee aan het halster en onze arabier die volgt gewoon los of loopt voor ons. Hij gaat dan eens aan ons moeder haar siergras zitten of doet een ommetje over de gazon. Maar als hij dan ziet dat wij (ik en m'n jonge paard) al verder zijn, komt hij netjes en rustig aangegaloppeerd! Maar hij loopt wel verder door om op z'n eigen stuk paddock te staan! Dat vind ik altijd een grappig zicht.

Ach voor de rest doen die knollen van ons dikwijls grappige doen... maar dat vergeet je dan weer nadien hé.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:36

capopjekop schreef:
Mijn pony's hebben zoveel grappige acties dat ik ze niet eens allemaal meer weet. Maar ik stond wel even te kijken toen mijn shetlander met zijn vorige bijrijster een open trailer in wandelde Clown

Die is goed wou die een stukje gaan rijden? hahaha Haha!

mo1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:21

De paarden stonden net overdag buiten. Ik kwam op stal en wilde eerst gaan rijden op Ginger. Omdat t andere paard dan nog zolang moest wachtten en het heel mooi weer was, wilde ik hem alvast buiten zetten. (Wat Ginger niet leuk vond!) Meestal nam ik ze samen mee, en toen ik dus alleen met t andere paard wegliep, trapte Ginger dus al tegen de staldeur. Haha...
Evenlater staat Ginger buiten aan het hek. Al gepoetst en dr bandages om. Ik sta bij mijn kast en terwijl ik het zadel uit de kast haal, hoor ik voetstappen buiten. Ik naar de deur met t zadel in mijn handen...

Loopt Ginger daar los, heel voorzichtig. En plotseling ziet ze mij en zet het op een rennen naar de wei! Staart omhoog in de lucht. HAHAHAAHA.

Ik heb dus maar het zadel even weggehangen en ben er lachend achteraan gelopen. En eenmaal bij de wei aangekomen kwam ze al naar me toe.
Khad even gedacht van; nou die wil nu helemaal niet meer mee. Maar ze liep meteen mee. Ik heb me wel helemaal kapot gelachen!

QuinIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:37

Oke hier komt mijn geniale verhaal Haha!! Met dank aan Bugs-Bunny&Marok!
het was gister nog,
ik ging samen met een vriendin zij op d'r haflinger ik op een shet, het bos in..
Bugsbunny was erg vrolijk en had er erg veel zin in mooi zo, ( dacht ik )
Dus we gaan een stuk over de weg vanaf bugs z'n weiland maar bugs zag een plas en hij was als de dood ervoor het was goddelijk eng, dus hij wijkt vanuit draf uit en ik val eraf, ik zat zonder zadel en ik hield mijn evenwicht toch echt niet meer,

daarna kwamen we langs een drukke weg, en wat dacht die draak, ik hou niet van roze, ik wil op de weg lopen, niet op het fietspad, dus hij duikt ineens naar rechts om de weg op te gaan, ik schrok natuurlijk spring eraf, en bugs kijkt me echt zo aan van.. maar ik was helemaal niet van plan de weg op te gaan... Vork Grapjas,

daarna kwamen we bij het pad om het bos in te gaan, oke leuk.. Ik voorop hafliner achteraan, ( de haflinger bleef erg achter.)
En ik dus in volle galop, erg leuk, tot dat die ineens doorhad dat z'n vriend wat achterbleef dus wat doet bugs, gaat vanuit een harde rengalop ineens stil staan en pleurt z'n hoofd naarbeneden, dag Déborah, en ik VLIEG erover heen, en lig op de grond kijk naar bugs en merk dat ik z'n hoofdstel in mijn handen heb, gelukkig bleef die lief stil staan, heel ondeugend

later daarna wouden we een stuk de duinen in, de hafliner ging ineens een poging wagen te rollen dus mijn vriendin gaf hem direct een klap en hij stond weer op met als resultaat een hevige bokpartij, en bugs wou graag mee doen, dus hij steigeren bokken en gigantisch hart gillen, want dit was natuurlijk HE-LE-MAAL GEWELDIG!.. Cool

Daarna gingen we toch maar weer het bos in, en we wouden graag een heuveltje opgalloperen,
ik gallopereen aan en had niet door dat er een hardloper van rechts kwam, BUGS had dat dus ook niet door, en gallopeerde, toen zag die de hardloper en dacht die ja hallo, die heeft voorang ik ga stil staan, dus ik vlieg naar voren, weer d'raf, VLAK voor de voeten van de hardloper die nog maar net kon stil staan, harstikke geschrokken was die en hij heeft wel zeker 3X gevraagd of het met me ging.. Ach gut

Met mij ging het prima behalve dat ik er een lagkick aan had overgehouden.. tjaa. dat is de kracht van bugss.. Vingers aflikken