Ik ben weer terug! Na een periode zonder internet na de verhuizing ben ik eindelijk weer terug!
Zoals sommige zullen weten heb ik niet zo´n leuke tijd achter de rug met de scheiding van mijn ouders en de daarbij gekomen verhuizing. Ik woon nu bij mijn moeder. Het huis en de stallen zijn verkocht. Ik heb nu alleen nog Joran en Lotje en Votje.
Ik heb dus nu verder niks te rijden want nadat Stravinsky xx door het KWPN op wacht is gezet is hij momenteel naar Duitsland verhuurd.
Met Lotje rijd ik nu 1 keer in de week, meer kan ze qua belasting niet aan. Ik beleef zoveel plezier aan dat paard dat dat ook niet meer uitmaakt. Met Votje gaat alles ook goed, die loopt nu in de peuterspeelzaal (opfok) in Harskamp rond te dartelen.
Ik werk sinds een paar weken bij Stal Perlee in Maartensdijk en dat bevalt op zich goed. Het is wel erg slikken om voor een baas te werken als je altijd je eigen stal hebt gehad. Hier een plaatje van mij bij Perlee:
Ik ben blij dat ik weer terug ben! Als jullie meer willen weten kunnen jullie me pb-en!
Groetjes Suzanne