Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RedPassion schreef:Ik denk dat het merendeel paardrijdt in de vrije tijd, in die zin is het vrijetijsbesteding. Of je nou op zaterdag een Z-proef rijdt in wedstrijdverband of een bosrit van 3 uur maakt.
mirgino schreef:RedPassion schreef:Ik denk dat het merendeel paardrijdt in de vrije tijd, in die zin is het vrijetijsbesteding. Of je nou op zaterdag een Z-proef rijdt in wedstrijdverband of een bosrit van 3 uur maakt.
als je het zo stelt, wat is dan een dressuur ruiter?
naar mijn mening vind ik iedereen die wedstrijden rijd en altijd in een bak bezig is met dressuur een dressuur ruiter!
en mezelf een recreatie ruiter
ik rij western ,heb wat lessen gehad voor de basis en verder rij ik altijd lekker buiten in de polder,op strand,of natuur gebied
ik heb geen ambities in wedstrijden, dus puur recreatie

kaasje schreef:maar als je voor vrijetijds besteding en omdat je het leuk vind om verder in de dresuur te komen?
ook niet eigelijk een recreatie ruiter? of met springen.
Als jij en je pony dikke plezier hebben om al die hindernissen te nemen en je komt dan ver dan ben je toch eigelijk ook recreatie ruiter??
mirgino schreef:RedPassion schreef:Ik denk dat het merendeel paardrijdt in de vrije tijd, in die zin is het vrijetijsbesteding. Of je nou op zaterdag een Z-proef rijdt in wedstrijdverband of een bosrit van 3 uur maakt.
als je het zo stelt, wat is dan een dressuur ruiter?
naar mijn mening vind ik iedereen die wedstrijden rijd en altijd in een bak bezig is met dressuur een dressuur ruiter!
en mezelf een recreatie ruiter
ik rij western ,heb wat lessen gehad voor de basis en verder rij ik altijd lekker buiten in de polder,op strand,of natuur gebied
ik heb geen ambities in wedstrijden, dus puur recreatie
tinkerkatie schreef:Ik geloof dat ik dan een echte recreatieruiter ben, buitenritje, een keer in de week manegeles, trec wedstrijd, keertje springen, rondje boscrossen en een paar keer per jaar onderlinge wedstrijd dressuur en springen. Ik geloof dat ik dan overal en nergens bij pas. Veelzijdigheidsruiter????
en jij.............Veelzijdigheidsruiter
prima toch? Naskapower schreef:ik denk dat wat je op dat moment doet bepaalt wat voor ruiter je bent.
als een heerlijke buitenrit aan maken bent, ben je recreatieruiter, terwijl je op een ander moment "best" deelnemer kan zijn bij de wereld ruiterspelen bijvoorbeeld.
het heeft ook te maken met wat je wilt zijn...