Vanavond ging ik met de paarden een voor een in de bak wandelen. Het was alsof ze wisten dat ze niet gek moesten doen. Orri deed ik als eerste, die bleef keurig aan de longe stappen ondanks dat hij hartstikke fris was. Daarna Jur en ook zij bleef rustig. Ik was overmoedig en deed Razin aan een halster. Razin begon ook keurig te stappen maar ineens ontplofte ze en begon te rennen en te bokken, met haar benen boven haar hoofd uit, wat een sprongen!! Ze trok zich los maar gelukkig rende ze niet de bak uit. Ik kon haar snel weer pakken en heb toen de bak maar even afgesloten.

Ik heb vanavond ook gebeld met een paar stallen met binnenbak. Eentje precies 2 km bij stal vandaan en de andere (staat mijn instructrice) ook zoiets schat ik, maar dan de andere kant op. De eerste is een grote binnenbak bij een bekende stoeterij. Het nadeel is alleen wel dat het vrij duur is. De andere is een kleiner bakje maar zal goedkoper zijn (hoor ik morgen). Iig heb ik de mogelijkheid om binnen te rijden, want dit schiet ook niet op. Alleen zal ik met mijn kleine auto'tje (mag 1200 kilo trekken) moeten gaan en dat vind ik niet heel prettig, maar het is maar een heel klein stukje. Helaas kan ik alleen met de merries en niet met Orri, omdat ik met de merries in mijn eentje kan en niet met Orri, ik heb hulp nodig bij het laden, maar misschien kan ik toch af en toe. Bovendien heeft hij een 2paards trailer en die mag mijn auto echt niet trekken. Dus als ik af en toe de auto van mijn ouders heb kan dat misschien wel.