Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar wat voor paardenmens ben je als je zoiets doet..? En deed het paard dan niks?? Wel een errug braaf paard dan..
2misty2 schreef:Ik schrok er ook heel erg van! Paard was gewoon braaf verder.En het bloedde echt!Als je op die manier een paard moet rijden....ik heb er geen woorden voor.Ik moest even me verhaal kwijt omdat ik er van geschrokken ben.

zelf heb ik het in mijnn omgeving nog nooit gezien.. ook niet in de westernsport waar iedereen vooroordelen over heeft
Claudia__ schreef:2misty2 schreef:Ik schrok er ook heel erg van! Paard was gewoon braaf verder.En het bloedde echt!Als je op die manier een paard moet rijden....ik heb er geen woorden voor.Ik moest even me verhaal kwijt omdat ik er van geschrokken ben.
Dat is echt triest, arm paard....
Ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen, ik heb zelf wel een keer gezien dat een paard een wondje had door de sporen maar volgens mij bloedde dat niet.

ik rij zelf ook met sporen, maar vind wel dat ik m'n benen stil kan houden ..
oOoKellyoOo schreef:IK heb het nog nooit gezien, dus ook nog niet zelf gedaan. Ik denk als ik het zie, dat ik die andere ruiter toch echt van zn paard af zou trekken.
Net zo een voorbeeld, ik heb eens bij iemand gewerkt en best een bekende ruiter (ga geen namen noemen) die reed met stang en trens maar na het rijden kwam hij terug en dat paard bloedde toch als een gieter, en gescholden dat ik heb pff maar hij keek me aan zij wat wet jij er nou van.