Nou, ik zal me even voorstellen, ik ben Netty.
Ja, de draak.

Ik wil even zeggen dat ik helemaal niet zo erg ben als er weleens vertelt werd, ik vond het gewoon leuk om mensen te plagen. Die denken zomaar even gebruik te kunnen maken van mijn benenwagen. TTSSKK, belachelijk.

Maar goed, mijn vrouwtje doet erg haar best, dus ik heb haar een kans gegeven, maar o wee........

Mijn vrouwtje is ook wel een rare hoor, misschien dat ik haar daarom wel leuk vind. Die staat altijd zo raar te doen voor mij. Hele verhalen op te hangen en dan hangt ze weer om mijn nek, dan krijg ik pardoes een smak op mijn neus en dan moet ze weer vervelen met die harde borstel.....Ook over mijn benen , dat vind ik zoooo vervelend. Dan zegt ze, dat ze vies zijn, ja en???? Laat lekker zo. Pffff, wij hebben toch geen interresante hengsten staan bij ons, ja een ouwe pony ruin, nou daar wordt een ezel nog niet opgewonden van.

Soms staat ze te swingen op die rare geluiden van jullie, die uit zo'n kastje komen....hoe noemen jullie dat ook al weer? O ja, een radio. Wat kan daar een herrie uitkomen zeg.

Laats had ze weer eens wat nieuws gekocht en moet ik weer alle posities in acht nemen om te laten zien dat het wel leuk is......Ik hou niet eens van donker blauw.......

Maar goed, zij lijkt altijd zo gelukkig.
Ik ben wel blij met haar, want ze verwent me gruwelijk. Maar nu ben ik eigenlijk iets te dik, dus nu krijg ik opeens minder lekkers......
Maar ik moet wel op mijn lijn letten, dus ik zeg er maar niks van. Ja, ook ondanks dat er geen knappe hengsten lopen bij ons, straks moet ik het erf af, heb ik begrepen. Dus je weet maar nooit. Dan mag ze mijn benen wel poetsen, want dan wil ik er op mijn best uitzien natuurlijk.
Weet je wat ik wel vervelend vind? Dat eeuwige dressuur door dat afgrijselijke gele rechthoekige geval.......Zo saai!!!!! Af en toe laat ik even merken dat ik ergens niet van gediend ben, maar dan schreeuwt ze zo in mijn oren, dat ik maar snel op hou....Wat kan die bleren zeg......

Maar af en toe neemt ze me mee naar buiten en dan is alles weer oke.
Ik heb ook een vriendin op stal, Athena. Samen bekokstoven we de meest leuke dingen om te doen. Heb ik iets nieuws vertel ik het Athena en andersom. En als het even lukt, voeren we elkaars iedeen ook uit.
Laatst hebben we de auto van die kleine mensen daar, kapot gemaakt. Dat zijn kids van onze echte eigenaar,Rob of zoiets.
Ze scheuren daar mee rond in het weiland...... Heel irritant. Maar als ze geen zin meer hebben, dan zetten ze hem langs de kant, in het weiland. Toen hebben Athena en ik de achterkant eruit geslagen.
Zal ze leren.

Haha, wat hadden wij een lol met zijn tweeen.

Nou mensjes, ik ga weer eens. Ik zal gauw nog eens wat vertellen, als ik tijd heb, moet nu mijn hooi gaan verobberen en slapen en dan morgen is er weer een nieuwe dag.
Hinnik....!!!!!!!