Soline @ Buiten spelen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSoline

Soline @ Buiten spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 18:08

Vandaag had ik me camera mee genomen naar stal op wat foto's te maken van soline van het losgooien normaal gezien doet soline niet zoveel in de bak maar deze keer wel!
Genoeg geklets hier zijn wat foto's :

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding
kijk eens hoe hoog ik kan
6.Afbeelding

7.Afbeelding
lekker aan het genieten van de zon
8.Afbeelding

9.Afbeelding

10.Afbeelding

11.Afbeelding
Wat gebeurt daar nou!

Als je er toch ben laat dan een berichtje achter!!

Groetjes : Chantal & Soline
Laatst bijgewerkt door xSoline op 27-02-08 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Janne92

Re: Soline @ Buituh spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:10

hoort deze niet bij ITP?

Trouwens mooi paard Lachen

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 18:12

Janne92 schreef:
hoort deze niet bij ITP?

Trouwens mooi paard Lachen

dankje maar hij is niet van bij het is mer verzorg paard Knipoog

jody_bobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:14

Mooi paard Haha!
Het hoort volgens mij bij ITP Knipoog

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 18:16

jody_bobby schreef:
Mooi paard Haha!

]
hoe kan ik hem dan over plaatsen naar ITP

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:17

*BAM* En dan kun je een dode hond uit de bak halen.. Ik vind het er onverantwoordelijk uitzien, honden horen in mijn helemaal niet in de rijbak! En dan hoeft het paard geneens expres te trappen of bang te zijn van honden..

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 18:20

Lara_Silver schreef:
*BAM* En dan kun je een dode hond uit de bak halen.. Ik vind het er onverantwoordelijk uitzien, honden horen in mijn helemaal niet in de rijbak! En dan hoeft het paard geneens expres te trappen of bang te zijn van honden..

Ja maar het is een waak hond van je manege en die loop altijd mee met de eigenaarse en sommige paarden vinden het leuk om met de hond te spelen.
Maar soline niet leuk maar zo is de hond nu eenmaal

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Soline @ Buiten spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:01

HAW----> JITP

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:31

Soline, is een braaf beestje hoor^^.
Mijn oude verzorg paard, maar het klikte niet zo super de luxe, maar heb toch prachtige dagen met haar door gemaakt.
Soline hou nog van je!('L)

Trouwens, idd Nika is de waakhond van de manege en hoort er thuis, de meeste pony's spelen er mee, en Viola kan Nika niet tegen houden om de bak niet in te gaan want ze doet het toch, en opsluiten in de kantine is ook zielig~!

xx

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 19:36

MLover schreef:
Mijn oude verzorg paard, maar het klikte niet zo super de luxe, maar heb toch prachtige dagen met haar door gemaakt.

Trouwens, idd Nika is de waakhond van de manege en hoort er thuis, de meeste pony's spelen er mee, en Viola kan Nika niet tegen houden om de bak niet in te gaan want ze doet het toch, en opsluiten in de kantine is ook zielig~!

xx

Ja, en dan ben ik ook dat ik op haar mach rijden Lachen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:56

MLover schreef:

xx

Jullie snappen mijn punt blijkbaar niet. Lachen Hoe braaf hond en paard ook zijn en hoe leuk ze ook spelen, een fout getimede bok met een hond die net te dichtbij loopt en het is afgelopen! Dan kunnen het nog zo een goede maatjes zijn.. Knipoog

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 20:08

Lara_Silver schreef:
MLover schreef:

xx

Jullie snappen mijn punt blijkbaar niet. Lachen Hoe braaf hond en paard ook zijn en hoe leuk ze ook spelen, een fout getimede bok met een hond die net te dichtbij loopt en het is afgelopen! Dan kunnen het nog zo een goede maatjes zijn.. Knipoog

okee is snap je nu wel Knipoog

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:13

Lara_Silver schreef:
MLover schreef:

xx

Viola zegt ook zelf; Als Nika een trap krijgt vind ik het wel zielig maar het is wel dr eigen schuld, als ze niets zou doen en ze is butien de bak dan wel.
Maar nu doet ze het zelf.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:21

MLover schreef:
Viola zegt ook zelf; Als Nika een trap krijgt vind ik het wel zielig maar het is wel dr eigen schuld, als ze niets zou doen en ze is butien de bak dan wel.

Honden hebben een jachtinstinct! Logisch dat een rennend paard reuze interessant is. Dan is het de taak van de mensen om de hond uit te bak te houden. Het is gewoon simpelweg mijn mening, ik vind dat het onverantwoordelijk is, zo zie ik het nu eenmaal, daar kunnen nog duizend weerwoorden op gegeven worden, honden zijn nu eenmaal niet als mensen!

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 20:23

Lara_Silver schreef:
MLover schreef:

Honden hebben een jachtinstinct! Logisch dat een rennend paard reuze interessant is. Dan is het de taak van de mensen om de hond uit te bak te houden. Het is gewoon simpelweg mijn mening, ik vind dat het onverantwoordelijk is, zo zie ik het nu eenmaal, daar kunnen nog duizend weerwoorden op gegeven worden, honden zijn nu eenmaal niet als mensen!

Hallo het gaat nu even niet over de honden maar op het paard soline

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:23

Lara_Silver schreef:
MLover schreef:

Kijk aan de ene kant heb je wel gelijk, maar het is dan ook haar eigen schuld.
Maarja laten we erover ophouden, en zet please een reactie neer bij mijn pony Geld, geld!;; MLover @ [ITP] Marieke van Dorpsweg@Fotoshootje

Kiavida

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 13:48

jody_bobby schreef:
Mooi paard Haha!

idd ! Ja

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:54

Daar hebben we Soline Haha!
vind het echt een grappig paardje, komt denk ik echt door haar maanoogje Tong uitsteken (vind altijd wel appart).
Maar even over Nika, ze rent altijd achter alle paarden aan en het is indderdaad niet fijn als ze een trap krijgt maar als nika echt wil blijf ze gewoon gaan dan kan niemand dr tegen houden, ze vind het gewoon leuk om te spelen met al die paardjes Knipoog

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:05

leuke foto's Haha!

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:10

Lara_Silver schreef:

ik snap je punt heel duidelijk..
het is ook zeer onverantwoord.. en niet alle paarden vinden het leuk, van begin af aan doet de hond het al en je zou toch zeggen dat ze het na een trap gauw afleren,, niet dus !! ze is al eens door 2 paarden overlopen heeft haast geen tanden meer en is een week in shock geweest.. resultaat: gaat gewoon vrolijk verder. het gebeurt regelmatig dat ze een x over lopen word maar het geeft geen resultaat, ze doet het ook tijdens lessen heel vervelend. en als je er dan op reageert wordt het erger.. en ze verraadt in een les ook altijd wie er stem gebruikt op zijn/haar paard. luisteren doet ze dus absoluut niet dat heeft ze nooit gedaan ook,, opsluiten heeft geen zin want het helpt niet..

chantal, het zijn leuke foto's.. ik mis het verzorgen en rijden van solientje nog elke dag,, heb der ook zo goed als 2 jaar vezorgd geloof ik,, maar ben blij dat jij het nu doet! ze weet wat ze aan je heeft en maris ook! veel plezier nog met der

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 21:14

leuke foto's chantal!! weet maridka trouwens dat je fotos van haar paard op bokt zet? en robin,ik denk niet dat het de bedoeling is om in dit topic 'reclame'te maken voor jou topic.En over nika,Nika vind het helemaal geweldig om achter de paarden aan te itten,ze is super snel en lenig en kan dus uitwijken voor een schop.Niemand houd haar uit de bak,en daar kan echt heel lang over doorgezeurd worden,die hond is nu eenmaal suuuuper druk en denkt zelf dat ze een paard is.Ik denk dat het zieliger is om zo'n actieve hond op te sluiten dan haar gewoon lekker in de bak te laten.Soline kan echt goed bokken zeg Cool dat ik dat elke keer uitgezeten heb toen ik haar af en toe reed Clown

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:21

nikilover schreef:
leuke foto's chantal!! weet maridka trouwens dat je fotos van haar paard op bokt zet? en robin,ik denk niet dat het de bedoeling is om in dit topic 'reclame'te maken voor jou topic.En over nika,Nika vind het helemaal geweldig om achter de paarden aan te itten,ze is super snel en lenig en kan dus uitwijken voor een schop.Niemand houd haar uit de bak,en daar kan echt heel lang over doorgezeurd worden,die hond is nu eenmaal suuuuper druk en denkt zelf dat ze een paard is.Ik denk dat het zieliger is om zo'n actieve hond op te sluiten dan haar gewoon lekker in de bak te laten.Soline kan echt goed bokken zeg Cool dat ik dat elke keer uitgezeten heb toen ik haar af en toe reed Clown

Ik ben toch Buzz Haha!
&Alleen ik val van Soline af, toen Mariska kwam kijken whaha Tong uitsteken

MLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 22:27

Wie was hier de gene die de eigenaar van deze topic een pb gestuurd had met erin of ik mijn halster verkocht?

Nee ik verkoop mijn halster NIET Knipoog .

x

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 09:40

leuke fotos

Skotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 09:54

Mooi paard hoor Lachen lekker bekkie heeft hij Haha!..

Onze stal hond rent ookaltijd mee, tja krijgt hij een trap zijn eigen schult! het is ook niet mijn hond en hij luisterd verder ook niet! heel sneu maar niet mijn probleem Lachen
Bedankt voor je pm! ik ga vanmiddag mijn paarden op de foto zetten dan pm ik je wel eventjes!

veel plezier van dit knappe ding!
ps: wanneer zijn die foto;s gemaakt? want het is hier zoon bagger weer Boos!