Als 12 jarig meisje laat je je beinvloeden door wat de eigenaar van je verzorgpony vind en doet, en die ging voornamelijk met de eigenaar ( M.) en dochter van 1 paardje om : Mitchell
Onwijs gezellig tijd had ik daar mee gehad, mocht hun paardje ook zo af en toe rijden

Helaas gingen de stalprijzen omhoog en ook M. vond dit teveel worden, mitchell werd verplaatst (ook ivm verhuizing) en ik moest ovre 3 weken van hem afscheid komen nemen

Maar zo lief als M. was : ik mocht nog wel langskomen op hun nieuwe stal

Na een maand afgesproken, was M. er echter niet.

Ik zoooo lang geprobeert te bellen, dat mijn moeder zei dat ik het achter me moest laten. ze kwam niet ze wilde het niet

later belde M. op dat ze het helemaal vergeten was en me die week wel belde voor een nieuwe afspraak.. ik met hoop gewacht, geen belletje niks niet

ik begon hem te zoeken .. maar lukte niet

Ik kreeg een nieuw verzorgpaardje (waar ik niet meer zonder kan

Tot ik vandeweek een beetje op bokt rondzocht, en ik weet niet meer waarom, maar in de zoekmachine Mitchell ingaf, er kwam een resutlaat uit van een draver ruin (bruin) die pringen erg leuk vond en bij manege waar mitchell vlakbij zou staan lesde.
Ik het erop gewaagt en een berichtje in het topic daar neergezet

Ik kreeg contact met iemand die daar op stal loopt ( ONWIJS BEDANKT! ECHTWAAR

en die zou wel een klein gesprekje met haar aanknopen (M.) en beetje proberen te ontrafelen of ze niet weer eens contact wilde en ik mitch nog een keertje kon zien

Nog een keer raden

Rond de tijd toen zat ze een beetje in de problemen en stress, ivm verhuizing en wat prive zaken .. en was het zo geheel vergeten

foto van mitch