Ik haat ze verschrikkelijk !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal86

Ik haat ze verschrikkelijk !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 13:43

Sorry voor de hatelijke titel

maar ik moet het ff kwijt..

Ik ben vorig jaar overgegaan naar een andere stalling omdat ik dus niet meer mocht werken. En daardoor hebben we mijn paardje dichter bij huis gezet. Het leek me een vet gezellige stalling, en dus besloten daar me paardje neer te zetten.
De meiden deden in het begin ook vet vriendelijk tegen mij, en op eens draaide het roer om.
Ik deed niemand daar iets verkeerd, ik was er begaan met iedereen en het was gewoon gezellige.
Opeens zeiden ze niets meer een klein clubje, ik ben via het zusje van iemand op stal er achter gekomen dat ze mij dus zwart maakte bij iedereen op stal. (ik deed niets verkeerds, ik banketstaaf over niemand, deed de paarden tussen de middag als hun er nog niet waren om 1 uur).
En deze week werd gewoon erger, ze zaten aan mijn spullen, ze verplaatste mijn kast, :s, terwijl het mijn ruimte was
En de gene die dit doet, heeft niet eens een eigen paard op stal, die verzorgt de fries die naast mij staat :S. Ze heeft al een hele slechte naam, maar dit vind ik zielig, iedereen heeft een kast en een hooi hok. En de ruimte waar je je kast kan plaatsen is van jouw dus samen met het hooihok wat bij je stal hoort. En ze durfde dus te sturen de net van wil je voortaan jouw kast tegen JOUW hooi hok aan zetten, zodat ik MIJN spullen kwijt kan:s, de ruimte vanaf het uiterste puntje van het hooi hok van haar verzorg paard is van mij tot het einde van mijn hooi hok.
Ik heb iets van waar gaat het over, zo zielig, en zo sneu gewoon. Maar ze zijn mij aan het zwart maken. en beweerde dus dat ik met het voer van die fries aan de haal was gegaan. Mijn paard krijgt heel ander voer, en meestal krijgt die slobber tussen de middag of in de avond..
En vervolgens kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten dat ik haar longeer zweep had gebruikt... Mijn paard is als de doods voor een zweep, dus waarom zou ik die pakken :s.. Het gaat toch nergens over?? of wel soms?

Ik ga met zo'n brok in me keel naar stal toe, zit bijna in tranen op de bank dit te tikken omdat ik me gewoon gebruikt voel omdat ik netjes haar broek ed had gemaakt omdat ze dat vroeg, ik had een dekje gemaakt omdat ze dat vroeg, en mij er geld voor gaf, en nu wilt ze al haar geld terug van het dekje :s nog zieliger. Ze zitten aan mijn spullen..
Ik heb stal eigenaar al ingelicht, dat ik dus het niet meer leuk vind en met een brok in me keel naar het paard toe ga.

Wat zouden jullie hier mee doen? ik weet het niet meer, maar me schoonzusje (gomir@bokt) heb ik al een berichtje gestuurd of ik tijdelijk bij haar mag staan met me paardje, want hier heb ik geen zin in.

Dat kind dat mij zo zwart maakt heeft niet eens wat te zoeken bij ons,, ze heeft niet eens een eigen paard, dus hoe kan ze nou zeggen dat het van haar is.
Laatst had ze ook een conflict met de eigenaar van de fries, het beestje had mok en had buiten in de paddock gestaan, de eigenaar had het beestje op stal gezet met de intensie in de avond het zand eraf te borstelen en de mok te behandelen.
Durfde dus die verzorgster een berichtje te sturen zovan: je had der benen wel even af kunnen spoelen, ik heb gisteren 2 uur staan boenen(wat dus niet zo is) aan der benen ivm de mok...
Hoe durf je dat in je hoofd te halen :s, gaat toch nergens over,,,,

Ik ben die wijven zo zat echt zo zat, dat voor mij bijna het besluit vast staat als me schoonzusje zegt kom maar bij mij staan dan.
Hoe zielig kan je nou zijn??

sorry voor het rare verhaal maar ben benieuwd wat jullie zouden doen, heb dus de stal eigenaar al ingelicht en het verhaal uit gelegd, die zou vanmiddag pols hoogte nemen maar ik weet dus zeker dat ze mij zwart gaan maken bij hem,, terwijl ik geen vlieg verkeerd doe niet eens andermans spullen pak, wat moet ik ermee? Ik heb me eigen spullen :s, dus ik snap het echt niet,,
en nu weet ik ook waarom ik nooit meiden had als vrienden,, klinkt heel hard en stom, maar ik ben niet zo van het jaloerse gedrag enz

dus wat zouden jullie doen,,

Chantal86

Re: Ik haat ze verschrikkelijk !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 13:47

helemaal niemand???

jammer

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:48

Een andere stal zoeken waar zo min mogelijk mensen staan!

Wacht wel eerst even af wat je stalhouder te zeggen heeft. Het feit dat je naar hem toe gaat om het een en ander voor te leggen is een goede stap van jou geweest!

Ik had op mijn vorige stal ook een onrust stoker ertussen zitten. Die was zo irritant, dat ik het op ten duur echt spuugzat werd. Ik ben bijna 2 jaar terug van stal geruild en ik ben nog nooit zo happy geweest! Dat was een hele opluchting!

Sterkte ermee!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:49

Chantal86 schreef:
helemaal niemand???

jammer

Niet zo ongeduldig!! Knipoog

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:51

Jeetje, dat is idd niet leuk meer zeg Ach gut Ik zou me er of niks van aantrekken of een keer een grote bek terugtrekken. Maar ik zou als ik jou was zo snel mogelijk een andere oplossing zoeken. Paardrijden doe je voor je plezier en hoor je met plezier naar toe te gaan

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:51

Niet gelijk iedereen kan reageren binnen 4 minuten op je bericht. Snap dat je het kwijt wilt en antwoord wil hebben maar heb geduld.

Misschien kan je het ook tegen de eigenaar van haar verzorgpony zeggen?
Verder kan je er niet echt veel aan doen denk ik.. Scheve mond Negeren maarja, het is niet leuk voor jou om nu naar je paardje te gaan..

Sterkte. Ach gut

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:52

Lekker zielig!

is het enige wat ik kan zeggen!
goed dat je naar de eigenaar bent gegaan!

ik zit in zo'n zelfde situatie op school, en weet hoe vervelend dat is.

ik zou het heel even afwachten en kijken of de eigenaar er iets aan doet!

het is toch te gek dat jij van die stal weg gaat door hun!
als ze problemen met jou hebben gaan ze zelf maar!

succes!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:52

Tja wat kun je er van zeggen..ik zou gewoon even het gesprek afwachten van de stalhouder met de meiden. Kun je ze verder niet aanspreken bij elkaar of durf je dat niet? Dat zou ik namelijk wel doen, gewoon laten weten hoe je je eigen voelt door hun rare gedrag naar jou toe. En als je bij je schoonzus kan staan, lekker doen! En hang dan een mooi briefje op de staldeur van je paard waarin je zet dat je weg bent gegaan door hun gegein, dat je er misselijk van werd en niet meer de puf had om naar stal te gaan. Laat ze het maar voelen dan.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:54

sla er een x boven op Duivel

nee grapje
Maar ga niet weg van stal

meiden zijn altijd zo vals gaat wel weer over hoor.
Even doorbijten Knipoog

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:55

Ik zou recht op de man afstappen en haar duidelijk maken waar je mee zit, wat je onacceptabel vindt en dat je niet gediend bent van achterlijk gedrag. Laat niet over je heen lopen en wees heel direct. Domme roddels zou ik negeren. Maar als ze aan je spullen zitten is dat gewoon niet acceptabel en ook dat geld van het dekje? Verward Afspraak is afspraak, klaar, had ze zich maar eerder moeten bedenken dat ze niet wou betalen.

Het is goed dat je naar de stalhouder bent gegaan. Ik ben benieuwd wat daar uit komt.

Het is niet leuk als de sfeer op stal zo slecht is. Je komt voor je paard, maar het is wel fijn als het ook een beetje gezellig op stal is. Andere stal is ook een goede optie. Want of dat trieste gedrag nou stopt of niet, echt gezellig zal het niet worden denk ik?

Hoe oud is ze/zijn ze?
Het is trouwens onzin dat meiden altijd zo zijn. Je hebt normale meiden hoor Knipoog Alleen soms zitten er gewoon rotte appels tussen.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:59

weet ik Knipoog

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:01

Lijkt me erg naar, maar je verhaal komt op mij eerlijk gezegd ook een beetje overdreven over. Bloos Je haat 'ze' verschrikkelijk, maar eigenlijk is er maar 1 persoon die wat irritant loopt te doen en de rest praat gewoon niet meer tegen je? Terwijl die ene persoon al een hele slechte naam heeft zeg je zelf. Hoe kan ze jou dan zwart maken? Ik zou gewoon eens tegen die ene meid zeggen dat ze niet zo raar moet doen. En daarbij geen ruzies met de eigenaar van haar verzorgpaard betrekken, want dat zijn hun zaken en daar heb jij je niet mee te bemoeien. Knipoog En verder niet zo negatief doen. Als dat meisje echt een slechte naam heeft en jij niks verkeerd doet heb je van je stalhouder en die andere meiden niks te vrezen. Pas maar op dat ze straks niet meer tegen je praten omdat je zelf anders doet omdat je denkt dat ze niet meer met jou willen praten. Clown

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:01

Is het misschien verstandig om eens met z'n allen om de tafel te gaan zitten en te horen wat jij in hun ogen dan allemaal zo vreselijk fout doet?

Ik heb namelijk het idee dat ze je gewoon aan het zieken zijn, kijken hoe ver ze kunnen gaan. En als jij daar nooit iets op terug zegt dat je er schoon genoeg van hebt gaan ze alleen maar door. Dus wacht eerst heel even een gesprek af voordat je meteen naar een andere stalling sprint. Wie weet wordt de sfeer toch weer beter Lachen

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 14:13

sorry dat ik ongeduldig ben Knipoog.

Maar de dame in kwestie is schrik niet nog maar 21, ze is in aug 21 geworden.
En als je recht op de man af gaat doen ze plots poes lief en aardig en doen ze alsof de neus bloed. En zodra je weg bent dan doen ze dus weer een mes in je rug steken.
Ik ben ook benieuwd wat de stal eigenaar zegt. En maar hoorde al dat die de goede man hem zelf is, en dat zijn vrouw best hard is, en ze pakt.
Die meid hoefde nog maar 1 ding verkeerd te doen en ze werd van het terrein afgestuurd Haha!. Dus ik mag hopen, bidden en smeken aan god om het zo maar te zeggen. Want ze vernaggeld dus echt de sfeer onderling, heel de boerderij moet om haar draaien :S, en zodra er een nieuw paardje is, dan is het niet eens boeiend want tsja zij moet in de picture staan.

Ik weet gewoon zeker dat ze mij gaat zwart maken bij de stal eigenaar, maar hoop wel dat die daar boven staat...

Ik weet het echt ff niet, in had al een inslag op me leven toen ik onderuit werd getrapt met snowboarden met me werk.
En nu dit weer Boos!:(

het is er eentje genaamd m ff in dit geval die dus persoon c erin betrekt, en het gaat over hun twee, die m betrekt c erbij, terwijl ik niets te schaften heb met persoon c.. persoon c staat aan de andere kant van de stal..

en praten doen ze zowiezo niet, ik zeg altijd netjes gedag als ik kom en weg ga. Dus tsja.

Goeroe, overdreven valt wel mee hoor. het is de keiharde waarheid, ik kan de smsjes die ze mij durfde te sturen wel is voor de grap door smsen..

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:18

Ik had haar zelfs nog jonger geschat dan 21 Knipoog zulk gedrag past bij een puber vind ik.

Maar ik zou dat in de rug steken negeren. En zodra je ziet dat ze aan je spullen zitten er direct op af stappen en duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent. Zwart makerij zou ik ook negeren.

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:22

Ik had ook een galstal, ik ben weggegaan toen ze mijn paard begonnen te treiteren, dat vond ik te ver gaan! Boos!

Nooit spijt van gehad, ik heb nu een super stal, ik zou op mijn gemak gaan rondkijken voor een andere stal.

Zet op een rijtje wat je belangrijk vind aan een stal: groot of klein, veel of weinig zelf doen onder elkaar doen en natuurlijk de faciliteiten....

Succes ermee Cool

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 14:23

Weet je wat het is knoffer, het gaat echt van kwaad tot erger.
Ik ben zo bang dat ze zometeen me paardje wat aan doen. Want zo zielig schat ik ze wel in.

en negeren dat is best moeilijk voor mij, want ik voel toch wel de spanning enz.. en dat word vanzelf wel stress

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:25

paardrijden is je hobby hoor niet met een dikke strot gaan rondlopen, je komt er tenslotte voor je plezier toch?

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:32

wat vervelend. waarschijnlijk is ze gewoon jaloers. Jij hebt een eigen paard, zij alleen eenverzorg paard. Maar dan nog is het geen reden om zo te doen. Kun je er niet zelf wat van zeggen tegen ze? Mischien dat ze ophouden! x

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 16:41

er zelf wat van zeggen heeft geen zin hoor.. Dan zeggen ze ja is goed ja is goed, en vervolgens gaan ze net zo hard weer verder.
Ach ja, ik weet ook dat een andere stal genoot dit leest, maar maakt me niets uit. Het gaat gewoon nergens over..
En ga ook bewust niet meer alleen naar stal..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:43

Ik zou ook weggaan of echt actie laten ondernemen door de eigenaar. Dit is niet leuk meer, je hoort met plezier naar je paard te gaan en niet met angst in je buik over wat er vandaag weer zal gebeuren Wat voor stal je zoekt maakt niet uit, zelf sta ik op een grote stal met heel veel pensionklanten. En ik kan zeggen dat ik daar zeker geen spijt van heb, ze zijn stuk voor stuk allemaal zo aardig! Het is maar net hoe de mentaliteit op stal is en dan maakt het niets uit of het groot of klein is.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:37

Chantal86 schreef:
Weet je wat het is knoffer, het gaat echt van kwaad tot erger.
Ik ben zo bang dat ze zometeen me paardje wat aan doen. Want zo zielig schat ik ze wel in.

en negeren dat is best moeilijk voor mij, want ik voel toch wel de spanning enz.. en dat word vanzelf wel stress

Als ze aan je paard zitten, dat zou echt belachelijk zijn Boos!
Voor de een is negeren moeilijker dan de ander idd. Ik kan het verder natuurlijk ook moeilijk in schatten.

larrylurex schreef:
paardrijden is je hobby hoor niet met een dikke strot gaan rondlopen, je komt er tenslotte voor je plezier toch?

Totally agree!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:45

Hoe het verhaal precies zit is niet te oordelen vanaf hier.. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Als diegene echt zo erg is, dan zal dat zeker niet lang aanhouden lijkt me.

Maar los daarvan, als je op deze stal geen oplossing wilt zoeken tussen jullie verhoudingen onderling (dat maak ik op uit je posts). Ga dan gewoon voor een andere stalling en je probleem is opgelost Knipoog

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 18:49

eej bienotje,

Als het goed is, dan is het probleem opgelost, want dat meisje heeft er eigenlijk geen zak te zoeken,, zo bekijk ik het, ze verzorgt een paardje daarzo maar denkt dat heel de boerderij om haar draait zo komt ze over. dus ach he..

Ik ben benieuwd wat de stal eigenaar dus heeft gezegd tegen die meiden, ze moesten in ieder geval mijn kast terug plaatsen hihi..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:52

iig, ga niet weg!
dan zien ze dat ze gewonnen hebben, en doen ze het weer bij de volgende...

gewoon doorbijten, ligt de staleigenaar in

als ze je kasten blijven verplaatsen ed hang een cameraatje op ofzo, zodat
de staleigenaar niet weet dat je liegt(alhoewel dat cameraatje wel duur kan worden.

ga anders met de eigenaar van het paard dat dat meisje verzorgd praten..
zeg desnoods dat jij een verzorger voor het beestje zal zoeken
als het maar een verzorgertje is zal de staleigenaar eerder aan jouw kant dan aan de haare staan.
heel veel sterkte;)
kus