[FOTO]Knappe Miss Sundance (van ginny) - uitsloven bij Laure

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

[FOTO]Knappe Miss Sundance (van ginny) - uitsloven bij Laure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 20:35

Haha, oké, het was écht een ramp! Haha! Ik was zenuwachtig en gestresst, Missy is altijd al vrij heet, maar was nu ook nog ns onwijs schrikkerig, wat in totaal resulteerde in de bak door vliegen (met een ander paard die óók aan het laagvliegen was) met d'r kop in de lucht.

En tja, als ik nou talent had gehad, had ik dat kunnen oplossen... Maargoed, volgens meneer van lieren heb ik dat niet, dus vandaar! Ja (haha, nee, grapje hoor, ik vond het hardstikke leuk, en had ook écht niet gehoopt op genomineerd te worden)

Toch heeft Ginny nog een paar supergave foto's gemaakt (Dankje! Kusje ) en ook Femke (http://www.femke-fotografie.nl) was er natuurlijk bij!

Ik wil héél graag tips, want ik weet dat het er alles behalve perfect uit ziet! Thuis gaat het gelukkig inmiddels wel een stuk beter dan in het vorige topic wat ik geplaatst heb, dus helemáál een realistische weergave is het niet, hahahaha, al moet ik eerlijk zeggen dat we af en toe alsnog wel even zo de bak door gaan Knipoog

Dat ik te kort zit weet ik, maar ze zaten nog op de maat van iemand anders, en ik had echt geen tijd om ze nog goed te doen, heb ook niet kunnen losrijden (door m'n eigen langzame stomme schuld Clown )

Afbeelding

Afbeelding
Met deze foto ben ik écht blij, er zaten wel fijne stukjes tussen dus, maar dat waren er in totaal 2 van de 15 minuten Knipoog

Afbeelding
Meep-meeeeeep! (hypermomentje)

Afbeelding
Knap páárd!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stelling en buiging is écht ver te zoeken, ik weet het

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben écht trots op deze knappe merrie, ze deed toch wel haar best, en ondanks dat ik haar niet echt geholpen heb, zaten er toch wel een paar fijne stukjes tussen. Knap meisje, beste paard van stal Lovers

MaanNaam

Re: Knappe Miss Sundance (van ginny) - uitsloven bij Laurens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:38

leuk paardje zeg!!! Tong uitsteken

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:44

Ik heb je zien rijden Lachen

Je reedt bij mijn vriendin in de ring Lachen

Ik vind het een leuk paard Lachen en hij liep best goed Lachen

Debbylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:46

Ziet er best goed uit Knipoog En erg leuk paardje Haha!

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:50

Ziet er netjes uit hoor! Lachen
Leuk paard heb je onder je kont.
En? Mag ze ook mee in de zomervakantie? Lachen

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:52

toch vind ik haar nog steeds iets hebben.
ze toont zo lekker paard-sjiek-achtig,
gelukkig gaat het thuis beter.
en je hebt er een leuke ervaring bij togg?

DenisSjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:54

Wowwww heee! Die eerste is echt superrr mooi!!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 20:55

Probeer (zeker bij hyper actieve Missy) wat meer voorin je zadel te gaan zitten door bekken naar voor te kantelen en meer druk op je beugel te zoeken. Dan zit je minder zwaar en werkt bij haar echt heel erg.
Verder proberen je armen wat ontspanner te houden, als zij stress heeft en je geeft druk gaat ze alleen maar harder.
Maar opzich weet je dat ook en ik weet dat je er hard aan werkt allemaal, maar dat het op zo'n moment waarbij jij extra stress hebt en paard ook allemaal wel erg moeilijk is om netjes te doen.
Lekker door oefenen, lesje meepakken enzo en dan gaat t vanzelf steeds beter Lachen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:02

Ik ga met Noukie mee wat betreft je houding Knipoog, beetje onnodig om dit nogmaals te herhalen Lachen.
Verder erg leuk dat je zo fanatiek met Missy bezig bent! Ik vind haar altijd erg leuk, zeker omdat ze ook wat Tuigerbloed heeft. Dat maakt bijv. de oprichting weer makkelijker, dit zie je op de foto's goed terug. Ik vind dat je haar voor zo'n dag toch redelijk ontspannen hebt, zeker voor de korte tijd dat je met haar bezig bent.
Veel succes met verder oefenen!

sherrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:37

ik vind het er echt netjes uit zien joyce !! Pling en ben het het er mee eens dat missy de knapste is Tong uitsteken

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:38

Ik vind jullie echt een leuke combi! Jammer dat je niet hebt kunnen losrijden, maar goed niet alles zit altijd mee op zo'n dag Knipoog Weet ik ook alles van. Vind het er zeker netjes uitzien! Vooral foto 1 en 2 vind ik mooi!

Zalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:43

He, jammer dat het zo liep, want het zit er wel in, te zien op 1 foto! Vind het een leuk beestje, met ook wel krachtige gangen.
Zit er tuigerbloed in?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 21:49

Zalvador schreef:
He, jammer dat het zo liep, want het zit er wel in, te zien op 1 foto! Vind het een leuk beestje, met ook wel krachtige gangen.
Zit er tuigerbloed in?

Ja, ze kan echt súper lopen gewoon, als ze echt aan het werk is, gaat het top, kan echt glunderend op d'r rug zitten, want ze kan zó gaaf lopen! Maar aan de andere kant ben ik ook wel eens mopperend aan het rijden, ze is nogal eh.. rennerig, zeg maar Haha!

Afbeelding

Zoals hier Clown

Maar inderdaad ook echt hele krachtige gangen, er moet maar net iemand op zitten die dat er super uit kan halen, en ik vrees dat ik dat niet ben Knipoog Maar ondanks dat ik geen topruiter ben, en het er af en toe uit ziet om te janken, vind ik d'r onwijs gaaf, heb ik (vaak Schijnheilig ) ontzettende lol met d'r, en is het gewoon echt een toppertje!

Voor zover ik weet zit er inderdaad tuigerbloed in, maar ik heb geen idee wat haar afstamming is..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:05

Wat ik van Ginny begreep zit er iig Manno in (goed tuigbloed dus ook nog eens). Maar precies moet ze het zelf maar even komen vertellen Knipoog
Ik vind Missy iig ook echt zooo leuk Haha!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 22:19

Noukie schreef:
Wat ik van Ginny begreep zit er iig Manno in (goed tuigbloed dus ook nog eens). Maar precies moet ze het zelf maar even komen vertellen Knipoog
Ik vind Missy iig ook echt zooo leuk Haha!

Ik ook Lovers

Echt, het wordt toch tijd voor die loterij die gewonnen wordt.. Dan kan ik Missy kopen, Joly (zo leuk, met die twee wordt het gegarandeerd cross-feest Tong uitsteken ) en nog een leuke Anda, haha!
En véél tijd.. En personeel.. Haha!

Maar tot die tijd vind ik het superleuk dat ik zoveel leuke pony's en paarden mag rijden, van allemaal leer ik weer andere dingen, maar van Missy toch het meest Knipoog

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:26

zag er wel goed uit hoor joyce Lachen die eerste foto is idd super mooi!
maar ja ik weet het, als ze haar rug wegdrukt, heb je niks meer te vertellen, dus vind erg knap dat je alsnog netjes bleef rijden. Je blijft ook zo rustig, daar kunnen veel van leren (*hoest, ik Clown )
ben super blij dat je missy rijd, en charlie ook Haha!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:51

ZIet er toch goed uit. Je kan het ook zien dat Laurens je te goed vond en daarom ben je niet door Knipoog
En idd dat dekje...euhhh..weet niet wat ik er over moet zeggen Tong uitsteken

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 23:53

Ziet er echt goed uit!
Vind Missy echt een super-mooi paard.
Je rijd haar netjes vind ik, misschien je rug íets minder hol trekken. Lachen Komt goed!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 00:22

ik zie geen foto's

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 09:08

L_ola: Haha, ja, mijn rug is echt een ramp! Ik heb de laatste tijd ook elke keer rugpijn na het rijden, maar ik krijg m gewoon níét goed, zeg maar.. Als ik er echt op ga letten (en mijn bekken naar voren kantel, wat Noukie al zegt Ja ) gaat het wel, dan ga ik echt op m'n kont zitten, en is het wel te doen. Maar als ik mijn handen vol heb, en moet nadenken waar ze zou kunnen gaan schrikken (fout, fout, niet meer doen.. Tong uitsteken ), of ze wel rustig en ruim genoeg loopt, dat ze wat meer moet zakken, enz, schiet mijn eigen houding er bij in. Clown

Roosje: Haha, ja, dat zal het zijn Cool Of hij vond gewoon de kleur van het dekje niet mooi!

Ginny: Nou, da's mooi dat je blij bent, hahaha, ik nog veel meer denk ik Haha! Echt twee toppertjes!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:44

ik vind het er helemaal niet slecht uitzien hoor! Jullie worden al echt een team! Ik denk dat Ginny echt geluk met je heeft, en zo te lezen beseft ze dat ook wel Knipoog

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 19:43

Dankje knabbelgirl Bloos Ik denk alleen eerder dat ík geluk heb met Ginny, haha! Leuk dat je vind dat Missy en ik al steeds meer een team worden, da's altijd leuk om te horen natuurlijk!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 08:47

Haha ik wist niet dat jij op Missy reed, maar weet me je nog wel te herinneren. Paard was af en toe zo snel dat ik amper de kans had om een goed moment te pakken (foto's dus). Vandaar niet erg veel foto's van jou, hihi.

Maar het zag er goed uit, de stukjes wanneer Missy rustig was. Ja

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:06

Gaaf dat je bij Laurens geweest bent Joyce Haha!
Super dapper dat je dat durfde zeg, zeker omdat je nog maar zo kort met Missy rijdt!
Dus ik vind dat jullie het super gedaan hebben Vork

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 08:20

Femke: Haha, Missy kan inderdaad voorbij zijn zonder dat je het weet, en als je er 6 in de gaten moet houden, begrijp ik dat Missje het lastigste te volgen is Knipoog Vind het wel jammer dat er niet zoveel foto's zijn, haha, maar gelukkig had Ginny d'r camera ook (illegaal Haha! ) mee.

Frances: haha, dankjewel Bloos Tis weer 'ns wat anders dan de jambette en tijgers vermoorden, ahhaha! Maar het was zeker echt heel erg leuk, en ben toch wel een beetje trots op Miss!