Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 11:16

Ik weet dat er al een onwijs lang topic over loopt, maar ik moet toch even van me afschrijven Boos!

De vrijdag na kerst, 28 december bestelde ik bij Piaffe ruitersport een zomerdeken, halster en touw, Equimax en dressuurdekje voor vriendin. Ik betaalde het bedrag meteen met Ideal en hoopte dat ik het voor woensdag in huis zou hebben omdat ik Sense dan zou gaan ophalen, omdat er op de website stond dat bedragen die voor 11 uur betaald zijn dezelfde dag nog op de post gaan.

Nouja, maandag nog geen pakketje, dus ik heb even gemaild om te vragen hoe het er mee stond. Toen kreeg ik een mailtje terug van piaffe dat het pakketje onderweg zou zijn en dat het woensdag, uiterlijk donderdag binnen zou zijn. Heb toen voor de zekerheid maar even een Equimax gehaald bij de ruiterzaak, want die zou Sense meteen krijgen na de keuring.

Woensdag Sense opgehaald, en nog steeds geen pakket van de piaffe. Vrijdagochtend heb ik ze gemaild en toen kreeg ik opeens te horen dat het dressuurdekje niet op voorraad is en dat het pakket pas maandag op de post zou gaan (vandaag dus!!). Dus ik was behoorlijk pissed, omdat diezelfde vrouw mij maandag een mailtje stuurt dat het pakket op de post is.

Ik heb dus een behoorlijk boze mail teruggestuurd, dat ik alleen de deken diezelfde dag nog op de post wilde hebben en het resterende bedrag (zo'n 60 euro) per direct terug gestort wilde hebben. Eerst werd ik afgewimpeld met "kadootje als goedmaker" nou sorry, daar ga ik echt niet mee akkoord. Heb uitgelegd dat ik inmiddels alles bij de ruitershop heb gekocht en dat ik nergens anders mee akkoord ging dan met deken vrijdag op de post, en geld terugstorten.

Uiteindelijk krijg ik een mailtje dat ze opdracht heeft gegeven de deken vrijdag op de post te doen, en het geld erbij in te stoppen. Zaterdag dus nog geen pakket, heb nu weer gemaild of ik de track en trace code van dit pakket mag, maar ik heb nog steeds geen antwoord.

Echt, ik heb er wel eens eerder besteld, maar dit slaat werkelijk alles en dit is de laatste keer voor mij

jepsica

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:27

Dit snap je toch niet he.
Klantvriendlijkheid is ver te zoeken.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:30

Geld ERBIJ stoppen? Zijn ze nou helemaal zot geworden??!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:31

Nou die mensen doen ook hun best en zijn helemaal niet moeilijk. Ik heb al vaker bij ze besteld en nooit problemen met ze gehad, als er iets tijdelijk niet op voorraad is kunnen zij er ook even niks aan doen, dus een klein beetje geduld heb je soms nodig Knipoog (en helemaal tijdens feestdagen periodes)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:31

Dan moeten ze wel eerlijk zijn, haan. A zeggen en B doen is niet bepaald netjes.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:32

Waarom mail je? Bij dit soort zaken is een telefoontje toch veel handiger, dan heb je meteen antwoord, en als het je niet aanstaat kan je het meteen regelen? Mailen is alijd zo lastig communiceren, aan de telefoon kom je er vaak veel sneller uit.
Overigens vind ik het erg apart dat ze er geld bij willen stoppen!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:35

Dat zou ik dan ook niet accepteren. Weet je wat het is? Als er tekort in zit, of helemaal niets, is het jouw woord tegen dat van hun. Heel vervelend, geen bewijs, niks.
Dus per overschrijving laten doen, niet anders.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:37

jiehaaa schreef:

jiehaaa schreef:
Dan moeten ze wel eerlijk zijn, haan. A zeggen en B doen is niet bepaald netjes.

Volgens mij heb jij slechte ervaringen met piaffe of niet?
Nors opkijken
Bellen is altijd makkelijker dan mailen en op maandag zijn ze niet open. Ik heb ook wel eens achter een bestelling aangebeld, ze zijn erg vriendelijk, dus ik denk dat TS gewoon een (rustig) telefoontje moet gaan wagen naar Piaffe en dan komt alles wel in orde.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:38

zoek eens met de zoekfunctie op piaffe, dan zul je zien dat je niet de enige bent met nare ervaringen.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:39

Wacht ookal een maand op een pakket..
En ze kunnen voor mij niet uitzoeken wanneer hij op de post gaat..

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:42

haan schreef:
jiehaaa schreef:

jiehaaa schreef:

Volgens mij heb jij slechte ervaringen met piaffe of niet?
Nors opkijken

Nou, dat valt wel mee eerlijk gezegd, ik ben overwegend positief hoor! Maar ik vind dit niet bepaald professioneel, vooral van dat geld erbij stoppen, dat kan echt niet! Vandaar dat ik dat te zot voor woorden vind.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:43

Ik heb best vaak wat bij ze besteld en nog nooit problemen gehad. Ik kan me voorstellen dat er tijdens de feestdagen misschien wat personeel vrij was oid en dat er misschien een communicatie stoornis was. De leveranciers van hun zullen dan misschien ook op een laag pitje staan zodat er dingen nog niet waren, ik noem maar een dwarsstraat.
Misschien kun je beter even bellen ipv het op Bokt zetten. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:43

Zou eens kijken of je het geld nog kunt storneren via je bank en dan het pakketje ongeopend retour sturen.
Op die manier heb je zeker te weten je geld terug.

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:46

lijkt me allemaal erg sterk hoor oke een foutje is toch menselijk!!
ik bedoel ze zullen zoveel pakketjes per week moeten verzenden dat ze zich misschien gewoon vergist hebben.
een topic hierover lijkt me dan een beetje overbodig.
neem gewoon telefonisch contact met hun op,mijn ervaring is dat ze je altijd netjes te woord staan.
en vooral met de kerst en oud en nieuw zal het erg druk geweest zijn.
ik mijn ogen word het een beetje opgeblazen,los het op een volwassen manier op zonder even heel bokt erover in te lichten piaffe is de slechtste echt nog niet!!
Laatst bijgewerkt door pascale op 07-01-08 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:46

Bellen lijkt me sowieso handig, vooral als je nog wilt voorkomen dat het pakje met geld erbij wordt verstuurd.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:49

Toevallig wou ik gister ook een topic starten maar heb ze Weer een mail gestuurd, heb nog niks terug.. Dus ga ze vandaag maar opbellen en ze zijn echt verplicht om het geld terug te storten naar de klant..

Ben ook **** ik had voor kerst besteld..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 11:51

Ik heb inmiddels de track en trace code ontvangen, en het pakket is eindelijk onderweg.

Ze heeft het inderdaad vrijdag verstuurd, dus valt me al weer mee. Tja, ik bedacht me later ook dat het geld erbij een beetje vreemde gang van zaken is, maar ik zal het openmaken van het pakketje maar even filmen ofzo, en haar nu nog even het voordeel van de twijfel geven, aangezien het pakket echt vrijdag op de post is gegaan.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:52

lees ik het nou goed dat ze het geld gewoon bij het pakket ingedaan heeft?

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:53

Jammer dat het bij jou allemaal zo vervelend is gegaan
Ik bestel wel vaker wat bij piaffe en ben er erg tevreden over
Ze reageren over het algemeen heel snel op mailtjes en als de levertijd wat langer is, dan hoorde ik dat meteen

Wel fijn dat het nu is opgelost voor je Knipoog

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:54

Ik heb er hier nog 2 op stal die er nog steeds op wachten (bitje) en dat al veeel langer..

Periode van drukte ofzo?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 11:54

Ja, dat heeft ze inderdaad gedaan.

Reacties op mailtjes is inderdaad heel erg snel, kan niet anders zeggen.

Nouja, ben benieuwd of ie vandaag nog wordt afgeleverd.
[Edit] Zie net dat ze alleen maar op dinsdag pakketjes bezorgen... Dromen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:58

Splash_ schreef:
Ja, dat heeft ze inderdaad gedaan.

Reacties op mailtjes is inderdaad heel erg snel, kan niet anders zeggen.

Nouja, ben benieuwd of ie vandaag nog wordt afgeleverd.
[Edit] Zie net dat ze alleen maar op dinsdag pakketjes bezorgen... Dromen

Daar zou ik onder geen beding mee akkoord gaan, pakket ongeopend retour sturen. Bewijs maar eens dat het geld erin gegaan is als het er straks niet in zit.

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:58

Ik heb ook geen goeie ervaring met piaf en koop hier dan ook nooit meer iets. het is lang wachten tot je je bestelling binnen hebt en garantie tot de voor deur

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:01

ik ben geen voorstander van piaffe, ik bestel er ook niet meer, uitermate slecht zijn ze, als je geen webwinkel kan houden doe het dan ook niet, alles gaat mis bij ze, ik heb 2x besteld bij ze beide was een drama, mijn stiefvader heeft de 2de keer zelfs moeten dreigen met zijn advocaat, ineens had ik het de volgende dag binnen.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:02

Ik vind piaffe maar raar ... ook zoals ik van jou hoor.

Tijd geleden bestelde ik daar ook vaak, zo'n 5 a 6x gebeurd. Helemaal tevreden met alles en ik nog een keer wat besteld en dat was helemaal misgegaan. Ze zeiden dat iemand aan de deur (via rembours had ik besteld) had geweigerd. Ik thuis vragen maar nee ... niemand geweigerd. Daarna hadden ze het nog een keer geprobeerd (ik was die dag de hele dag thuis) en weer zeiden ze dat het geweigerd was, maar er is niemand langsgeweest. Ik had nog steeds hetzelfde adres, en eerder konden ze het wel vinden dus raar ... Ik daarna een hele boze mail gekregen dat ze een rekening zouden sturen voor alle kosten die zij hadden gemaakt. Guess what ... Nooit gekregen ...

Dus sindsdien vind ik piaffe maar raar ... jammer want ik heb er leuke dingen besteld.