De vrijdag na kerst, 28 december bestelde ik bij Piaffe ruitersport een zomerdeken, halster en touw, Equimax en dressuurdekje voor vriendin. Ik betaalde het bedrag meteen met Ideal en hoopte dat ik het voor woensdag in huis zou hebben omdat ik Sense dan zou gaan ophalen, omdat er op de website stond dat bedragen die voor 11 uur betaald zijn dezelfde dag nog op de post gaan.
Nouja, maandag nog geen pakketje, dus ik heb even gemaild om te vragen hoe het er mee stond. Toen kreeg ik een mailtje terug van piaffe dat het pakketje onderweg zou zijn en dat het woensdag, uiterlijk donderdag binnen zou zijn. Heb toen voor de zekerheid maar even een Equimax gehaald bij de ruiterzaak, want die zou Sense meteen krijgen na de keuring.
Woensdag Sense opgehaald, en nog steeds geen pakket van de piaffe. Vrijdagochtend heb ik ze gemaild en toen kreeg ik opeens te horen dat het dressuurdekje niet op voorraad is en dat het pakket pas maandag op de post zou gaan (vandaag dus!!). Dus ik was behoorlijk pissed, omdat diezelfde vrouw mij maandag een mailtje stuurt dat het pakket op de post is.
Ik heb dus een behoorlijk boze mail teruggestuurd, dat ik alleen de deken diezelfde dag nog op de post wilde hebben en het resterende bedrag (zo'n 60 euro) per direct terug gestort wilde hebben. Eerst werd ik afgewimpeld met "kadootje als goedmaker" nou sorry, daar ga ik echt niet mee akkoord. Heb uitgelegd dat ik inmiddels alles bij de ruitershop heb gekocht en dat ik nergens anders mee akkoord ging dan met deken vrijdag op de post, en geld terugstorten.
Uiteindelijk krijg ik een mailtje dat ze opdracht heeft gegeven de deken vrijdag op de post te doen, en het geld erbij in te stoppen. Zaterdag dus nog geen pakket, heb nu weer gemaild of ik de track en trace code van dit pakket mag, maar ik heb nog steeds geen antwoord.
Echt, ik heb er wel eens eerder besteld, maar dit slaat werkelijk alles en dit is de laatste keer voor mij