ben er eventjes uitgegaan en gebokt. toen weer naar bed.Met de zenuwen viel het echt 100% mee! ik was nog maar amper zenuwachtig!
eerst vaderdag gevierd en toen naar Lot die gevlochten en hij was al een beetje vervelend maar toen ik z'n achterhoef invette heb ik een flinke schop gehad = niet lief en ik nu een dikke blauwe hoefafdruk op m'n been.
Helaas kwam het met bakken uit de hemel vallen dus alles moest binnen gebeuren.
Nouja tegen half 2 opweg naar kootwijk.
daar aangekomen werd het droog en warm en erg veel zon

Na het aanmelden zijn we vast bij de ringen gaan kijken en daar kwam meteen Janna naar me toe ben jij Kim ? ja dus Janna ziet er veeeeeeeeeeel jonger uit dan ik verwacht had en ook heel anders
(ik had een kortharig donker vrouwtje verwacht en Janna heeft dus heel mooi blond lang haar even lang als ik misschien iets langer erg grappig hoe je dus een beeld van elkaar kan krijgen.ff naar de wc want de zenuwen kwamen nu wel op en toen opzadelen.
Janna d'r mooie fries bewonderd want die mocht eerder en toen ik.
Bij het losrijden was ie iets wat kijkerig.
In de proef voelde ie heel erg goed aan.
halverweg werd ie wat slomer en hij zakte ook af en toe wat weg maar ik ben echt super tevreden.
Bij mijn 2de proef zat de jury te slapen Lottie gleed uit sprong verkeerd aan dus ik snel terug nemen en opnieuw daardoor zwaaide ik behoorlijk uit bij de volte 10 mtr ach ja...
dat heeft ze niet gezien een 6 voor het aanspringen wel een 3 voor die volte.
Ook het achterwaarts ging hier niet zo denderend.
hij wist dat uit de L a halthouden en dan achterwaarts dus ik stond net niet stil en hij vloog naar achter ahum,.
voor de wendingen om de achterhand had ik 2 5-en maar was te verwachten das een punt om aan te werken.
voor de SB 2 keer een 6 en een 7 en een 5 klopt bij die 5 gleed ie ook wat.
Tja 150 en 151 pnt voor de eerste keer van ons beiden in de M is niet slecht toch? ik was teminste heeeeeeeeeeeel erg trots

Of ben ik de banketstaaf en zitten ze toch in die 25?