Flavie & LoutieMan !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

florrtje

Flavie & LoutieMan !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 18:15

vandaag bij emma (muiske) toegekomen,
hebben drie uur weest wandelen met kalife, haar paardje Haha!
het eerste half uur met touwhalster en de komende twee uur en half met neckrope op straat! Haha!

af en toe kwamen we wat gras tegen dat niet te hard lag en goed lag om een galopje te doen.
helaas enorm beperkt.
meeste waren glad of te hard, vooral veldbaantjes en lege velden waren steenhard of met ijs.
nuja toch 2stukjes tegen gekomen die goed waren Tong uitsteken

twas fantastisch! (weeral Tong uitsteken )

btw: het was de bedoeling om met kalife te draven op de beton, kalife was net iets te enthousiast en sprong telkens in galop aan, maar rap weer over naar draf hoor. Knipoog

hier met touwhalster:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

neckrope:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door florrtje op 21-12-07 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Bino_Pino

Re: Flavie & LoutieMan !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:21

Prachtige foto's.. met dat witte ook zo op de achtergrond! Lovers Op foto 2 kijkt je paardje mooi!
En die laatste is ook echt mooi, beide lekker vrolijk!
maar je mag wel wat meer naar voor zitten precies.. en galloperen op het beton is ook niet zo goed voor de pezen..

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:25

mooie foto's en vooral toffe manier van rijden!
Weet het niet zeker maar geloof dat je 3in1 beschermers verkeerd om zitten. Het klitteband lijkt aan de binnenkant te zitten nl Lachen

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:28

Hmm vind het er niet echt veilig uitzien... Galoperen op het beton, zonder handen rijden en dan ook nog eens zonder cap op? Dat vraagt gewoon om problemen. En 3 uur gaan wandelen met gewoon een touwhalster of neckrope in dat weer vind ik ook niet echt veilig. Ik heb wel respect voor mensen die op een bitloos paard rijden maar het moet wel verantwoord blijven. Staat trouwens verkeerd, dit is op wandeling getrokken en die hoort op ITP dus ik tem wel eventjes.

Maar het is wel een leuke pony en die eerste foto is echt wel gaaf met die witte achtergrond.

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 18:28

Sisco4life schreef:
mooie foto's en vooral toffe manier van rijden!
Weet het niet zeker maar geloof dat je 3in1 beschermers verkeerd om zitten. Het klitteband lijkt aan de binnenkant te zitten nl Lachen

neen hoor, plakkers moeten van binnen naar buiten Knipoog

Afbeelding

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:34

Heel gaaf!!!
Galoperen op beton is idd niet zo handig en ze kunnen er nog op uitglijden ook!!!
Maar het ziet er erg gaaf uit, ik zou je een cap aan raden maar het is je eigen keuze ik wou dat ik zo kon rijnden (L)

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:45

Gafe foto's echt leuk Haha!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:47

Ziet er weer geweldig uit Lovers

Spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:53

Supper wijs! mooie foto's..!!!! je pony kijkt ook de hele tijd heel blij echt tof om de foto's te zien! succes en veel plezier met je pony! leuke combinatie trouwens

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 18:54

Spirit_ schreef:
Supper wijs! mooie foto's..!!!! je pony kijkt ook de hele tijd heel blij echt tof om de foto's te zien! succes en veel plezier met je pony! leuke combinatie trouwens

correctie, emma haar paard en geen pony Haha!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:00

super... lijkt me echt gaaf om zo te rijden..
maar wat je zegt van galop is ook slecht maar gelukkig heb je het paard meteen weer terug gepakt..

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:06

Ziet er leuk uit!
Maar die galop op de weg met dit vriesweer en dan ook nog is een paard met ijzers, en een neckrope om. Ik zou het toch niet doen als ik jouw was. Verder wel heel leuk en machtig.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:23

mooie foto's! jullie zijn echt een leuke combie!! echt knap dat je zo kan rijden!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:23

Knap hoor, dat je paardje niet is gevallen op de beton ... Sigaar

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:33

yulan schreef:
Knap hoor, dat je paardje niet is gevallen op de beton ... Sigaar

mijn paardje correctie Knipoog

wij draven veel op beton,
galoperen was niet de bedoeling,
kalife reageert nogal geweldig op de benen.
flor was iets te hard geweest bij het vragen om te draven, vandaar die enkele meters galop.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:16

leuke foto's weer.. Heeft hij nou een grijs lokje in zijn voorpluk Haha! ?!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:30

Maar het is niet de bedoeling als ie in galop schiet, dat je maar nog eens met je armen gaat staan zwaaien?
Sorry, maar moest het echt perongeluk zijn ga je echt niet gaan zwaaien hoor Knipoog
Ik heb jullie topics altijd gevolgd, ik was onder de indruk van jullie maar nu ..
Alls het dan toch perongeluk was, zet de foto's gewoon niet op bokt, komt toch miserie van.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:34

wie zegt dat ze met het aandraven haar handen niet al zo had? dan kan het toch best?

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 21:37

yulan schreef:
Maar het is niet de bedoeling als ie in galop schiet, dat je maar nog eens met je armen gaat staan zwaaien?
Sorry, maar moest het echt perongeluk zijn ga je echt niet gaan zwaaien hoor Knipoog
Ik heb jullie topics altijd gevolgd, ik was onder de indruk van jullie maar nu ..
Alls het dan toch perongeluk was, zet de foto's gewoon niet op bokt, komt toch miserie van.

snap niet echt wat je bedoeld?
ik neem met longeerzwepen en knal er met boven zijn hoofd en hij verzet geen stap.

ik was aant draven met mijn armen open, en hij sprong aan in galop toen ik vroeg om te draven.
wat is er hier dan zo erg aan als ik vragen mag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:38

Ik vind jullie erg mooi bij elkaar passen, mooie foto's zijn het geworden met die achtergrond! Haha!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:40

Bino_Pino schreef:
en galloperen op het beton is ook niet zo goed voor de pezen..

Dus al die paarden die in t wild leven hebben peesblesures Knipoog Onzin! Juist goed voor die benen, afentoe (lees goed, afentoe Knipoog ) ook op hardere ondergrond work out geven.

Alleen met een geijzerd paard op weg galoperen terwijl het hier en daar veradelijk glad is, dat is onverantwoord. Maar dat zullen de dames nu ook wel weten! (en ok ok, ik zou zelf ook niet met neckrope overstraat gaan rijden zonder een soort handrem (touwhalster omlaten ofzo, mocht er iets gebeuren, heb je iig nog iets om het paard aan vast te grijpen)

Ziet er erg goed en leuk uit Haha! Leuk dier ook om te zien, lekker koppie erop!

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:06

Tydoll: ik denk dat dat ook nog vies tegenvalt! als ene paard er vandoor vliegt gaat hij toch.. met bit, touwhalster of neckrope.. als hij gaat dan gaat ie.. zo simpel is het... (niet aanvallend bedoeld)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:14

vind het knap dat je zo kan rijden. Maar ik kom je niet graag op de weg tegen zo zonder halster. Stel dat hij/ zij ergens van schrikt en vliegt ervandoor in paniek. Jij hebt hem niet en iemand anders heeft het paard onder de auto.
Tja over cap begin ik niet. eigen verantwoording.

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 22:22

Tyke schreef:
vind het knap dat je zo kan rijden. Maar ik kom je niet graag op de weg tegen zo zonder halster. Stel dat hij/ zij ergens van schrikt en vliegt ervandoor in paniek. Jij hebt hem niet en iemand anders heeft het paard onder de auto.
Tja over cap begin ik niet. eigen verantwoording.

waarom moeite doen om hierop te reageren Clown

de dag dat kalife wegstormt met mij en niet meer kan tegenhouden met neckrope dan scheer ik al mijn haar af.

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:23

Toydoll schreef:
Dus al die paarden die in t wild leven hebben peesblesures Knipoog Onzin! Juist goed voor die benen, afentoe (lees goed, afentoe Knipoog ) ook op hardere ondergrond work out geven.

Gelukkig is er waar wilde paarden leven geen beton Clown Wilde paarden zijn daarop aangepast, zijn ook een heel stuk sterker dan de paarden hier, die hebben een luxe leven...

Ok fijn dat je zo'n goeie band hebt met je paard, maar als je valt (of je nu al heel je leven ervaring hebt met weet-ik-veel-wat) zit er een kans in dat je dit niet kunt navertellen.... Cap dragen dus.. Cap is je eigen keus ja, maar ik zou er toch eens goed over nadenken, sommigen beseffen het pas als het te laat is...

Het kan zijn dat je paard nu eens in galop schiet over de weg, maar stop dan onmiddelijk.... Uitglijden doe je gemakkelijk, en de gevolgen ervan zijn zeker niet prettig... Zet deze foto's dan vooral niet op bokt...